HA 24/25 Djurgårdens IF - Karlskoga 24/9
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Förmodligen sista hemmapremiären någonsin på Hovet. Det kan ni väl inte vilja missa? Bara ett fåtal biljetter kvar i klacken: https://difhockey.ebiljett.nu/Tickets/Choose/560?S=0
Nu skapar vi en sjujäkla stämning.
Nu skapar vi en sjujäkla stämning.
Avskaffa tre mot tre.
Vilket underhållningsvärde hemmapremiären bjuder på.
Äckliga BIKBOK kommer göra allt för att sabba festen.
Handskar kommer att kastas och tänder kommer att knackas.
Äckliga BIKBOK kommer göra allt för att sabba festen.
Handskar kommer att kastas och tänder kommer att knackas.
Sväva i det blå
Äckliga BikBok. Som lök på moset kommer garanterat Wessner att döma matchen

Skönt att Brodda friades. Bara att släppa lös han direkt!
Sväva i det blå
-
Förlust 1-5.
BIK Karlskoga är bra.
BIK Karlskoga är bra.
- Jim Morrison
Dags för första matchen mot den tränaren jag tycker är mest intressant i ligan - Dennis Hall. BIK var grymt coachade förra säsongen och jag tror att detta blir en ruskigt svår nöt att knäcka.
Hoppas Thoresen lirar.
Hoppas Thoresen lirar.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ska bli sjukt kul att insupa Hovets gamla sunkhärliga luft igen, hoppas spelarna levererar, orkar inte med en premiärförlust, vi behöver komma ihåg direkt att "Hovet är vår borg"!
4-1!
4-1!
Senast redigerad av captcash den 2024-09-24 12:39:51, redigerad totalt 1 gånger.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
6700 sålda imorse.
Inget annat än slutsålt är godkänt! Hela föreningen har jobbat, sponsorer har lagt ut.
Nu är det fan upp till oss att sluta upp. Snacket om ”Sveriges bästa publik” måste följas upp med leverans!
ALLA TILL HOVET!
(#10 måste inte. Det är fan långt till Norrland…)
Inget annat än slutsålt är godkänt! Hela föreningen har jobbat, sponsorer har lagt ut.
Nu är det fan upp till oss att sluta upp. Snacket om ”Sveriges bästa publik” måste följas upp med leverans!
ALLA TILL HOVET!
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Borde ju "gynnas" av att fotbollen är totalt avslagen och melankolisk. Framförallt från spelarhåll men även på läktaren. Gå på hockey, det kan bli kul....DIFLuWi skrev: ↑2024-09-23 09:19:29 6700 sålda imorse.
ALLA TILL HOVET!
Dålig magkänsla. BIK är bättre än Oskarshamn tror jag. Gäller att vi matchar deras energi.... Väldigt skeptisk över det! 0-3.
Eller så får det motverkande effekt… ”Fotbollen är fan skit, nu lägger jag ned det här ett tag…”Manijock skrev: ↑2024-09-23 09:27:45Borde ju "gynnas" av att fotbollen är totalt avslagen och melankolisk. Framförallt från spelarhåll men även på läktaren. Gå på hockey, det kan bli kul....DIFLuWi skrev: ↑2024-09-23 09:19:29 6700 sålda imorse.
ALLA TILL HOVET!
Dålig magkänsla. BIK är bättre än Oskarshamn tror jag. Gäller att vi matchar deras energi.... Väldigt skeptisk över det! 0-3.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
-
Känns inte direkt som en högoddsare att "Dicken" får matchstraff den här kvällen. Minst en tia.Manijock skrev: ↑2024-09-23 09:27:45Borde ju "gynnas" av att fotbollen är totalt avslagen och melankolisk. Framförallt från spelarhåll men även på läktaren. Gå på hockey, det kan bli kul....DIFLuWi skrev: ↑2024-09-23 09:19:29 6700 sålda imorse.
ALLA TILL HOVET!
Karlskoga kommer vara med och fightas om SHL tror jag. Förutom att de hittat tillbaka till det elaka och jobbiga så kan de också lira och det går fort.
Vi är raka motsatsen till det sistnämnda.
Vad segt det verkar vara för folk att köpa biljetter. Har själv längtat efter premiären ganska länge. Förra årets matcher mot Karlskoga var dessutom riktigt kul med hetsig stämning. Tror det kommer vara mycket upp och ned, men att vi tillslut tar det med 3-2.DIFLuWi skrev: ↑2024-09-23 09:19:29 6700 sålda imorse.
ALLA TILL HOVET!
Njaa alltså, jag tror Björklöven kommer valsa hem det ganska ohotat. SHL-platsen alltså! Likt Brynäs ifjol. Börjar med två enkla segrar där stjärnorna levererar, kombinerat med att medelmåttorna bakom(typ Possler) helt plötsligt spelar med extrem pondus... Bäddar för en överlägsenhet, tror varken vi, Karlskoga eller Ssk kommer räcka till mer än enstaka match där. Lägg till Oskarshamn så har vi en given topp 5 iallafall.Nattuggla_ skrev: ↑2024-09-23 09:45:32Känns inte direkt som en högoddsare att "Dicken" får matchstraff den här kvällen. Minst en tia.Manijock skrev: ↑2024-09-23 09:27:45Borde ju "gynnas" av att fotbollen är totalt avslagen och melankolisk. Framförallt från spelarhåll men även på läktaren. Gå på hockey, det kan bli kul....DIFLuWi skrev: ↑2024-09-23 09:19:29 6700 sålda imorse.
ALLA TILL HOVET!
Karlskoga kommer vara med och fightas om SHL tror jag. Förutom att de hittat tillbaka till det elaka och jobbiga så kan de också lira och det går fort.
Vi är raka motsatsen till det sistnämnda.
Thoresen in med Krüger och Kelleher enligt en källa till Hockeynews.