Han får tycka så om han vill och jag håller delvis med Sundling men jag kommer ändå vara på plats på Hovet varje match, hoppas att DIF lägger några matcher på våren samt slutspel i Globen i alla fall..Äppelmos skrev:Wow...vilken äckta Djurgårdare? Man går ju för fan för att se laget, för att lyfta fram de Djurgårn som vi älskar! Jag skiter väll i vad de e för toaletter, skärpning för fan!Sundling skrev:Priset upp och standarden ner.
Så länge man klänger sig fast vid att spela på ett slitet Hovet, så kommer jag inte att köpa några säsongsbiljetter.
Serveringarna, toaletterna, bekvämligheten på läktarplats och underhållningen skall sättas i relation till priset.
Jag tror inte jag är ensam att tycka det är alldeles för slitet på Hovet för att det skall kännas bra att gå dit vecka efter vecka under halva delen av året.
NYTT & FRÄSCHT, då kommer jag igen.
Säsongskort 08/09
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
-
Melker, självklart får han tycka som han vill. Men att hålla på och strejka för att hallen inte är tillräckligt fräsch? Det är ju så pinsamt, att man ens kan kalla sig själv Djurgårdare när man vägrar gå på matcher för att man inte tycker att det är, tillräckligt fräscht eller snyggt. Förmodligen "supportrar" som letar fel på hockeyn hela hela tiden, det spelar ingen roll. Det kommer alltid vara för många omgångar, ingen och gå med... Och fotbollen är SÅÅÅ mycket bättre i ja, dvs allt.
Är så jävla less på det där...
Håller med till 100% Fan slår en hjärta för DIF så går man vart laget en spelar!stolpskott skrev:Melker, självklart får han tycka som han vill. Men att hålla på och strejka för att hallen inte är tillräckligt fräsch? Det är ju så pinsamt, att man ens kan kalla sig själv Djurgårdare när man vägrar gå på matcher för att man inte tycker att det är, tillräckligt fräscht eller snyggt. Förmodligen "supportrar" som letar fel på hockeyn hela hela tiden, det spelar ingen roll. Det kommer alltid vara för många omgångar, ingen och gå med... Och fotbollen är SÅÅÅ mycket bättre i ja, dvs allt.
Är också jävligt less på all den dära skiten...
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jävla bortskämda slipsnisse. Jag slår vad om att du bor på Lidingö också...Sundling skrev:Priset upp och standarden ner.
Så länge man klänger sig fast vid att spela på ett slitet Hovet, så kommer jag inte att köpa några säsongsbiljetter.
Serveringarna, toaletterna, bekvämligheten på läktarplats och underhållningen skall sättas i relation till priset.
Jag tror inte jag är ensam att tycka det är alldeles för slitet på Hovet för att det skall kännas bra att gå dit vecka efter vecka under halva delen av året.
Säg den glädje som varar
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Slipsnisse eller inte så är det en j-vla skillnad att betala 1300 för en biljett eller som denna säsongskortsinnehavare förmodligen kommer få göra (om han valt att teckan ett nytt), 7000.DIF_Soldier skrev:Jävla bortskämda slipsnisse. Jag slår vad om att du bor på Lidingö också...Sundling skrev:Priset upp och standarden ner.
Alla har rätt till en åsikt och höjningen inför nästa säsong motsvarar inte värdet på produkten man betalar för.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Så du tycker inte att de e värt att lägga ut de på Djurgårn Hockey? Jag får väldigt blandade signaler här ifrån, man skriver "Alltid oavsätt" men nu ser man hur många som igentligen menar de...Frasse skrev:Slipsnisse eller inte så är det en j-vla skillnad att betala 1300 för en biljett eller som denna säsongskortsinnehavare förmodligen kommer få göra (om han valt att teckan ett nytt), 7000.DIF_Soldier skrev:Jävla bortskämda slipsnisse. Jag slår vad om att du bor på Lidingö också...Sundling skrev:Priset upp och standarden ner.
Alla har rätt till en åsikt och höjningen inför nästa säsong motsvarar inte värdet på produkten man betalar för.
Vad är det för fel att bo på lidingö, själv gör jag det...DIF_Soldier skrev: Jävla bortskämda slipsnisse. Jag slår vad om att du bor på Lidingö också...
bara för att det finns några miljardärer här så betyder det inte att alla är det...

Bara en massa skit rykten som är falska...

finns massa hyres-lägenheter mm.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- Frasse
Nej jag tycker inte säsongkortet är värt 7800/stol.Äppelmos skrev:Så du tycker inte att de e värt att lägga ut de på Djurgårn Hockey? Jag får väldigt blandade signaler här ifrån, man skriver "Alltid oavsätt" men nu ser man hur många som igentligen menar de...Frasse skrev:Slipsnisse eller inte så är det en j-vla skillnad att betala 1300 för en biljett eller som denna säsongskortsinnehavare förmodligen kommer få göra (om han valt att teckan ett nytt), 7000.DIF_Soldier skrev:Jävla bortskämda slipsnisse. Jag slår vad om att du bor på Lidingö också...Sundling skrev:Priset upp och standarden ner.
En riktigt stor höjning ifrån de 4800/stol det har kostat tidigare.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
-
- Pompe
Så då var det beställt 3st säsongsbiljetter(inkl. slutspelsmatcherna
), och jag både tror och hoppas att det blir en riktigt bra säsong för vårat lag!
Och Ni som "gnäller" på de höga priserna, slår vad om att Ni är en av dom som står längst fram i ledet på Nyårsafton och smäller av en hel drös med raketer...den korta stunden, är den lika mycket värd som en hockeysäsong med DIF Hockey?

Och Ni som "gnäller" på de höga priserna, slår vad om att Ni är en av dom som står längst fram i ledet på Nyårsafton och smäller av en hel drös med raketer...den korta stunden, är den lika mycket värd som en hockeysäsong med DIF Hockey?
Jag är med!Äppelmos skrev:Håller med till 100% Fan slår en hjärta för DIF så går man vart laget en spelar!stolpskott skrev:Melker, självklart får han tycka som han vill. Men att hålla på och strejka för att hallen inte är tillräckligt fräsch? Det är ju så pinsamt, att man ens kan kalla sig själv Djurgårdare när man vägrar gå på matcher för att man inte tycker att det är, tillräckligt fräscht eller snyggt. Förmodligen "supportrar" som letar fel på hockeyn hela hela tiden, det spelar ingen roll. Det kommer alltid vara för många omgångar, ingen och gå med... Och fotbollen är SÅÅÅ mycket bättre i ja, dvs allt.
Är också jävligt less på all den dära skiten...