Säsongskort 08/09

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
melker
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av melker »

Äppelmos skrev:
Sundling skrev:Priset upp och standarden ner.
Så länge man klänger sig fast vid att spela på ett slitet Hovet, så kommer jag inte att köpa några säsongsbiljetter.
Serveringarna, toaletterna, bekvämligheten på läktarplats och underhållningen skall sättas i relation till priset.
Jag tror inte jag är ensam att tycka det är alldeles för slitet på Hovet för att det skall kännas bra att gå dit vecka efter vecka under halva delen av året.
NYTT & FRÄSCHT, då kommer jag igen.
Wow...vilken äckta Djurgårdare? Man går ju för fan för att se laget, för att lyfta fram de Djurgårn som vi älskar! Jag skiter väll i vad de e för toaletter, skärpning för fan!
Han får tycka så om han vill och jag håller delvis med Sundling men jag kommer ändå vara på plats på Hovet varje match, hoppas att DIF lägger några matcher på våren samt slutspel i Globen i alla fall..
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

Melker, självklart får han tycka som han vill. Men att hålla på och strejka för att hallen inte är tillräckligt fräsch? Det är ju så pinsamt, att man ens kan kalla sig själv Djurgårdare när man vägrar gå på matcher för att man inte tycker att det är, tillräckligt fräscht eller snyggt. Förmodligen "supportrar" som letar fel på hockeyn hela hela tiden, det spelar ingen roll. Det kommer alltid vara för många omgångar, ingen och gå med... Och fotbollen är SÅÅÅ mycket bättre i ja, dvs allt.

Är så jävla less på det där...
Äppelmos
Säsongskort: Ja

Inlägg av Äppelmos »

stolpskott skrev:Melker, självklart får han tycka som han vill. Men att hålla på och strejka för att hallen inte är tillräckligt fräsch? Det är ju så pinsamt, att man ens kan kalla sig själv Djurgårdare när man vägrar gå på matcher för att man inte tycker att det är, tillräckligt fräscht eller snyggt. Förmodligen "supportrar" som letar fel på hockeyn hela hela tiden, det spelar ingen roll. Det kommer alltid vara för många omgångar, ingen och gå med... Och fotbollen är SÅÅÅ mycket bättre i ja, dvs allt.

Håller med till 100% Fan slår en hjärta för DIF så går man vart laget en spelar!

Är också jävligt less på all den dära skiten...
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Så länge man klänger sig fast vid att spela på ett slitet Hovet, så kommer jag inte att köpa några säsongsbiljetter.
Serveringarna, toaletterna, bekvämligheten på läktarplats och underhållningen skall sättas i relation till priset.
Jag tror inte jag är ensam att tycka det är alldeles för slitet på Hovet för att det skall kännas bra att gå dit vecka efter vecka under halva delen av året.
Jävla bortskämda slipsnisse. Jag slår vad om att du bor på Lidingö också...
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Frasse
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Frasse »

DIF_Soldier skrev:
Slipsnisse eller inte så är det en j-vla skillnad att betala 1300 för en biljett eller som denna säsongskortsinnehavare förmodligen kommer få göra (om han valt att teckan ett nytt), 7000.

Alla har rätt till en åsikt och höjningen inför nästa säsong motsvarar inte värdet på produkten man betalar för.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Äppelmos

Inlägg av Äppelmos »

Frasse skrev:
DIF_Soldier skrev:
Slipsnisse eller inte så är det en j-vla skillnad att betala 1300 för en biljett eller som denna säsongskortsinnehavare förmodligen kommer få göra (om han valt att teckan ett nytt), 7000.

Alla har rätt till en åsikt och höjningen inför nästa säsong motsvarar inte värdet på produkten man betalar för.
Så du tycker inte att de e värt att lägga ut de på Djurgårn Hockey? Jag får väldigt blandade signaler här ifrån, man skriver "Alltid oavsätt" men nu ser man hur många som igentligen menar de...
Användarvisningsbild
sthlm_dif

Inlägg av sthlm_dif »

DIF_Soldier skrev: Jävla bortskämda slipsnisse. Jag slår vad om att du bor på Lidingö också...
Vad är det för fel att bo på lidingö, själv gör jag det...
bara för att det finns några miljardärer här så betyder det inte att alla är det... :?
Bara en massa skit rykten som är falska... 8)

finns massa hyres-lägenheter mm.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Användarvisningsbild
Frasse

Inlägg av Frasse »

Äppelmos skrev:
Frasse skrev:
DIF_Soldier skrev:

Så du tycker inte att de e värt att lägga ut de på Djurgårn Hockey? Jag får väldigt blandade signaler här ifrån, man skriver "Alltid oavsätt" men nu ser man hur många som igentligen menar de...
Nej jag tycker inte säsongkortet är värt 7800/stol.
En riktigt stor höjning ifrån de 4800/stol det har kostat tidigare.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

Så priset har ökat med 3000 alltså? För säsongskort på sittplats...
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Kommer det in några roliga namn till laget tycker jag höjningen är okej, annars känns det lite i värsta laget.
För man kan göra mycket annat kul för 15.000:- spänn.
Användarvisningsbild
Pompe

Inlägg av Pompe »

Så då var det beställt 3st säsongsbiljetter(inkl. slutspelsmatcherna :D ), och jag både tror och hoppas att det blir en riktigt bra säsong för vårat lag!
Och Ni som "gnäller" på de höga priserna, slår vad om att Ni är en av dom som står längst fram i ledet på Nyårsafton och smäller av en hel drös med raketer...den korta stunden, är den lika mycket värd som en hockeysäsong med DIF Hockey?
Gyllen

Inlägg av Gyllen »

Äppelmos skrev:
stolpskott skrev:Melker, självklart får han tycka som han vill. Men att hålla på och strejka för att hallen inte är tillräckligt fräsch? Det är ju så pinsamt, att man ens kan kalla sig själv Djurgårdare när man vägrar gå på matcher för att man inte tycker att det är, tillräckligt fräscht eller snyggt. Förmodligen "supportrar" som letar fel på hockeyn hela hela tiden, det spelar ingen roll. Det kommer alltid vara för många omgångar, ingen och gå med... Och fotbollen är SÅÅÅ mycket bättre i ja, dvs allt.

Håller med till 100% Fan slår en hjärta för DIF så går man vart laget en spelar!

Är också jävligt less på all den dära skiten...
Jag är med!
Rix

Inlägg av Rix »

Blir eventuellt ett säsonskort i klacken nästa år. Är det någon som vet om vilka matchdagar dom kommer ha? Behåller dom samma?
blyrr3
Kontakt:

Inlägg av blyrr3 »

eller hur va faan, jag skulle varit där även i fall det inte fanns något tak på arenan! DJURGÅRDARE I VÅRT OCH I TORRT !
Alltid oavsett - Förevigt Djurgården !

Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959 - 1960 - 1961
1962 - 1963 - 1983 - 1989 - 1990 - 1991 - 2000 - 2001
Användarvisningsbild
ludde-

Inlägg av ludde- »

Beställde 2 säsongskort igår, allt negativt snack i samband med bolagiseringen ska inte få hindra mig från att se mitt favoritlag att spela :)
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Skriv svar