En fråga när det gäller säsongskort, jag har alltid köpt lösbiljetter för jag har utnyttjat studentrabatten från CSN. Kan man köpa säsongskort med en liknande studentrabatt?
melker skrev:En fråga när det gäller säsongskort, jag har alltid köpt lösbiljetter för jag har utnyttjat studentrabatten från CSN. Kan man köpa säsongskort med en liknande studentrabatt?
Hur, var och när kunde du använda csn-kortet? Har det själv nu så man undrar ju.P
melker skrev:En fråga när det gäller säsongskort, jag har alltid köpt lösbiljetter för jag har utnyttjat studentrabatten från CSN. Kan man köpa säsongskort med en liknande studentrabatt?
Hur, var och när kunde du använda csn-kortet? Har det själv nu så man undrar ju.P
Drar till biljett "kiosken" vid foten av Globen du vet och så frågar du bara efter studentpris så måste man ibland använda CSN kortet, men när man frågar efter studentpris i DIF shoppen så hänvisar dem till Globen Ticket Shop istället så man måste typ köpa där vid Globen, går ju inte heller på Ticnet. Men det verkar som vissa sektioner dock inte tar studentpriser, sitter oftast runt A10 om jag inte köper klackbiljett.
Priset upp och standarden ner.
Så länge man klänger sig fast vid att spela på ett slitet Hovet, så kommer jag inte att köpa några säsongsbiljetter.
Serveringarna, toaletterna, bekvämligheten på läktarplats och underhållningen skall sättas i relation till priset.
Jag tror inte jag är ensam att tycka det är alldeles för slitet på Hovet för att det skall kännas bra att gå dit vecka efter vecka under halva delen av året.
NYTT & FRÄSCHT, då kommer jag igen.
Sundling skrev:Priset upp och standarden ner.
Så länge man klänger sig fast vid att spela på ett slitet Hovet, så kommer jag inte att köpa några säsongsbiljetter.
Serveringarna, toaletterna, bekvämligheten på läktarplats och underhållningen skall sättas i relation till priset.
Jag tror inte jag är ensam att tycka det är alldeles för slitet på Hovet för att det skall kännas bra att gå dit vecka efter vecka under halva delen av året.
Sundling skrev:Priset upp och standarden ner.
Wow...vilken äckta Djurgårdare? Man går ju för fan för att se laget, för att lyfta fram de Djurgårn som vi älskar! Jag skiter väll i vad de e för toaletter, skärpning för fan!