DIF i Media
DIF i Media
Någon som vet om man kan se årets upptaktsträff någonstans?
DIF i Media
Fan va kul att det händer lite saker kring Djurgården. Lite dif-dokumentären (hyll), lite klipp på difhockey, nu också lite live då och då och Wiken som kör sitt race.
Just det här har vi velat haft under så många år och jag uppskattar det verkligen jättemycket.
Sen liven förövrigt. Proffsigt med lite klipp, intervjuer och reklam för våra sponsorer.
Just det här har vi velat haft under så många år och jag uppskattar det verkligen jättemycket.
Sen liven förövrigt. Proffsigt med lite klipp, intervjuer och reklam för våra sponsorer.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
DIF i Media
Hade hoppats på lite mer matnyttigt i liven, att Wikegård var med första fem min och sen stack utan att få någon fråga om Hampus Larsson var lite synd.
Kändes som Fimpen var inkast utan större förberedelse, och spelarenas deltagande känns mest väldigt "pliktskyldigt".
Kändes som Fimpen var inkast utan större förberedelse, och spelarenas deltagande känns mest väldigt "pliktskyldigt".
Expert.
-
DIF i Media
Måste börja någonstans. Var väll upptaktsträff idag med. Varit lång dag för Wiken samt ngr till!SirDIFalot skrev: ↑2024-09-16 19:39:30 Hade hoppats på lite mer matnyttigt i liven, att Wikegård var med första fem min och sen stack utan att få någon fråga om Hampus Larsson var lite synd.
DIF i Media
Håller med om det. Finns rätt mycket som bara lite med planering och körschema hade kunnat få bukt på. Var inte så många ”svåra” frågor för den delen heller.SirDIFalot skrev: ↑2024-09-16 19:39:30 Hade hoppats på lite mer matnyttigt i liven, att Wikegård var med första fem min och sen stack utan att få någon fråga om Hampus Larsson var lite synd.
Glömde ju såklart även nämna DIFPodden som jag följer slaviskt, fotboll som hockey. (Alltså verkligen) Ser fram emot lite hockeypoddar nu när det vankas säsong. Där var ju Wiken sugen på att gästa igen och nu när lagbygget verkar vara klart om inget nytt dyker upp så kanske det börjar bli dags för ett nytt gästframträdande från honom? Där vi kan få lite mer matnyttig info
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
-
DIF i Media
Verbalt så övertygar han mig iallafall!
DIF i Media
Någon som hört något om vilka som blir ass till Kryckan? Förra året gick vi ut med det i slutet på augusti, borde väl blivit offentliggjort nu.
-
DIF i Media
Blomgren verkar vara klar A, på videon där de förbereder sig till lagfoto så har han det på riktiga matchtröjan.
Mer än så har jag inte sett.
DIF i Media
Borde ha ett A redo till Thoresen. Hade helst kört:
C - Krüger
A - Thoresen
A - Rensfeldt
Kan dock förstå om att man vill ha en representant från de yngre likt Wiktor Nilsson ifjol. Den här säsongen Blomgren uppenbarligen.
Men Thore måste ha ett A. Isåfall på bekostnad av Ludde.
C - Krüger
A - Thoresen
A - Rensfeldt
Kan dock förstå om att man vill ha en representant från de yngre likt Wiktor Nilsson ifjol. Den här säsongen Blomgren uppenbarligen.
DIF i Media
Ok, Blomman klar. Det är väl rimligt. Håller med om att Thore är given.
- Jim Morrison
DIF i Media
Jag tror dessutom Ludde är i riskzonen att bli petad då och då.Manijock skrev: ↑2024-09-18 08:07:25 Borde ha ett A redo till Thoresen. Hade helst kört:
C - Krüger
A - Thoresen
A - Rensfeldt
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
DIF i Media
Du missande väl inte denna:dlopajo skrev: ↑2024-08-23 23:05:12 Vet inte om det blir OT här då det mer rör vår media. Men är vi inte lite smådåliga på att promota TV4-erbjudanden som gynnar DIF Hockey när de väl finns?
Började kolla runt lite inför förnyelse och hittade nedan som verkar vara aktiv med ny kod jämfört med förra året. Men jag har inte sett något om detta varpå man blir lite fundersam. Kanske kommer en blänkare på hemsidan i anslutning till säsongsstart, precis som förra året.
https://www.tv4play.se/kampanj/djurgarden-hockey
https://www.difhockey.se/article/dowasj1-1lead/view
- Jim Morrison
DIF i Media
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
DIF i Media
Haha den såg jag, kom ju som ett brev på postenDisciplinnämnden skrev: ↑2024-09-24 10:34:39 Du missande väl inte denna:
https://www.difhockey.se/article/dowasj1-1lead/view

DIF i Media
Halva priset på TV4plays sportpaket som innehåller alla våra matcher, för ICA-medlemmar. Borde funka även om man nyttjat "samma" rabatt tidigare, verkar vara en helt ny kod. Jag nyttjade detta förra månaden och det fungerade även denna månad.
https://www.ica.se/stammis/partnererbju ... /tv4-play/
(är man inte medlem redan tar det väl ett par minuter)
Hittade ingen mer lämplig tråd.
https://www.ica.se/stammis/partnererbju ... /tv4-play/
(är man inte medlem redan tar det väl ett par minuter)
Hittade ingen mer lämplig tråd.