DIF i Media

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Daven
Medlem: Ja, vanlig medlem

DIF i Media

Inlägg av Daven »

Någon som vet om man kan se årets upptaktsträff någonstans?
Användarvisningsbild
Andspe

DIF i Media

Inlägg av Andspe »

Fan va kul att det händer lite saker kring Djurgården. Lite dif-dokumentären (hyll), lite klipp på difhockey, nu också lite live då och då och Wiken som kör sitt race.

Just det här har vi velat haft under så många år och jag uppskattar det verkligen jättemycket.

Sen liven förövrigt. Proffsigt med lite klipp, intervjuer och reklam för våra sponsorer.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

DIF i Media

Inlägg av SirDIFalot »

Hade hoppats på lite mer matnyttigt i liven, att Wikegård var med första fem min och sen stack utan att få någon fråga om Hampus Larsson var lite synd.

Kändes som Fimpen var inkast utan större förberedelse, och spelarenas deltagande känns mest väldigt "pliktskyldigt".
Expert.
Osten östlund

DIF i Media

Inlägg av Osten östlund »

SirDIFalot skrev: 2024-09-16 19:39:30 Hade hoppats på lite mer matnyttigt i liven, att Wikegård var med första fem min och sen stack utan att få någon fråga om Hampus Larsson var lite synd.

Kändes som Fimpen var inkast utan större förberedelse, och spelarenas deltagande känns mest väldigt "pliktskyldigt".
Måste börja någonstans. Var väll upptaktsträff idag med. Varit lång dag för Wiken samt ngr till!
Användarvisningsbild
Andspe

DIF i Media

Inlägg av Andspe »

SirDIFalot skrev: 2024-09-16 19:39:30 Hade hoppats på lite mer matnyttigt i liven, att Wikegård var med första fem min och sen stack utan att få någon fråga om Hampus Larsson var lite synd.

Håller med om det. Finns rätt mycket som bara lite med planering och körschema hade kunnat få bukt på. Var inte så många ”svåra” frågor för den delen heller.

Glömde ju såklart även nämna DIFPodden som jag följer slaviskt, fotboll som hockey. (Alltså verkligen) Ser fram emot lite hockeypoddar nu när det vankas säsong. Där var ju Wiken sugen på att gästa igen och nu när lagbygget verkar vara klart om inget nytt dyker upp så kanske det börjar bli dags för ett nytt gästframträdande från honom? Där vi kan få lite mer matnyttig info 😊
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Osten östlund

DIF i Media

Inlägg av Osten östlund »

Verbalt så övertygar han mig iallafall!

Användarvisningsbild
Henkos
Medlem: Ja, ständig medlem

DIF i Media

Inlägg av Henkos »

Någon som hört något om vilka som blir ass till Kryckan? Förra året gick vi ut med det i slutet på augusti, borde väl blivit offentliggjort nu.
Nattuggla_

DIF i Media

Inlägg av Nattuggla_ »

Henkos skrev: 2024-09-18 07:48:17 Någon som hört något om vilka som blir ass till Kryckan? Förra året gick vi ut med det i slutet på augusti, borde väl blivit offentliggjort nu.
Blomgren verkar vara klar A, på videon där de förbereder sig till lagfoto så har han det på riktiga matchtröjan.
Mer än så har jag inte sett.
Manijock

DIF i Media

Inlägg av Manijock »

Borde ha ett A redo till Thoresen. Hade helst kört:

C - Krüger
A - Thoresen
A - Rensfeldt

Kan dock förstå om att man vill ha en representant från de yngre likt Wiktor Nilsson ifjol. Den här säsongen Blomgren uppenbarligen.

Men Thore måste ha ett A. Isåfall på bekostnad av Ludde.
Användarvisningsbild
Henkos

DIF i Media

Inlägg av Henkos »

Ok, Blomman klar. Det är väl rimligt. Håller med om att Thore är given.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

DIF i Media

Inlägg av Jim Morrison »

Manijock skrev: 2024-09-18 08:07:25 Borde ha ett A redo till Thoresen. Hade helst kört:

C - Krüger
A - Thoresen
A - Rensfeldt

Kan dock förstå om att man vill ha en representant från de yngre likt Wiktor Nilsson ifjol. Den här säsongen Blomgren uppenbarligen.

Men Thore måste ha ett A. Isåfall på bekostnad av Ludde.
Jag tror dessutom Ludde är i riskzonen att bli petad då och då.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Disciplinnämnden

DIF i Media

Inlägg av Disciplinnämnden »

dlopajo skrev: 2024-08-23 23:05:12 Vet inte om det blir OT här då det mer rör vår media. Men är vi inte lite smådåliga på att promota TV4-erbjudanden som gynnar DIF Hockey när de väl finns?

Började kolla runt lite inför förnyelse och hittade nedan som verkar vara aktiv med ny kod jämfört med förra året. Men jag har inte sett något om detta varpå man blir lite fundersam. Kanske kommer en blänkare på hemsidan i anslutning till säsongsstart, precis som förra året.

https://www.tv4play.se/kampanj/djurgarden-hockey
Du missande väl inte denna:

https://www.difhockey.se/article/dowasj1-1lead/view
Användarvisningsbild
Jim Morrison

DIF i Media

Inlägg av Jim Morrison »

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
dlopajo

DIF i Media

Inlägg av dlopajo »

Disciplinnämnden skrev: 2024-09-24 10:34:39 Du missande väl inte denna:
https://www.difhockey.se/article/dowasj1-1lead/view
Haha den såg jag, kom ju som ett brev på posten :)
Janzoo
Säsongskort: Ja

DIF i Media

Inlägg av Janzoo »

Halva priset på TV4plays sportpaket som innehåller alla våra matcher, för ICA-medlemmar. Borde funka även om man nyttjat "samma" rabatt tidigare, verkar vara en helt ny kod. Jag nyttjade detta förra månaden och det fungerade även denna månad.

https://www.ica.se/stammis/partnererbju ... /tv4-play/

(är man inte medlem redan tar det väl ett par minuter)

Hittade ingen mer lämplig tråd.
Skriv svar