Ge mig källa varför det ser ut sårated_x skrev:Tyvärr ser det ut som superlöfter william wallen väljer spel i nordamerika nästa säsong :/
Silly season 2008/09 - nyförvärv, förluster och lagbygget
När det står "private source" tror jag inte ett skit på Eliteprospects. Då kan ryktet vara hur löst som helst.thoves skrev:står som "rumour" på elite prospects.. med "private source"Paerka skrev:Ge mig källa varför det ser ut sårated_x skrev:Tyvärr ser det ut som superlöfter william wallen väljer spel i nordamerika nästa säsong :/
-
- Kontakt:
Han har spelat i Almtuna i Allsvenskan den här säsongen.vikt0r_DIF skrev:n fråga bara , vart tog Alexander Ribbenstrand vägen ? Jag tyckte han var riktigt bra faktiskt !
Tror dock att hans kontrakt där går ut nu, men det lilla jag har sett av honom så behöver han utvecklas mer innan vi ska kunna ta tillbaka honom.
-
- Kontakt:
Fast skulle ju hellre se honom i laget än Frylen exempelvis !blocco skrev:Han har spelat i Almtuna i Allsvenskan den här säsongen.vikt0r_DIF skrev:n fråga bara , vart tog Alexander Ribbenstrand vägen ? Jag tyckte han var riktigt bra faktiskt !
Tror dock att hans kontrakt där går ut nu, men det lilla jag har sett av honom så behöver han utvecklas mer innan vi ska kunna ta tillbaka honom.
-
http://hockeysverige.se/news_show_hedma ... ?id=410494
Lär väl vara SAIK, eller något liknande han väljer. Men jag tycker att Oscar Hedman är jävligt intressant, vad tycker ni?
Lär väl vara SAIK, eller något liknande han väljer. Men jag tycker att Oscar Hedman är jävligt intressant, vad tycker ni?
- Lee Harvey Oswald
Vill DIF uppleva ett slutspel igen redan nästa säsong & kanske då lite längre än 5 matcher långt, då ska man nog akta sig för både Ribbenstrands & Fryéns tjänstervikt0r_DIF skrev:Fast skulle ju hellre se honom i laget än Frylen exempelvis !blocco skrev:Han har spelat i Almtuna i Allsvenskan den här säsongen.vikt0r_DIF skrev:n fråga bara , vart tog Alexander Ribbenstrand vägen ? Jag tyckte han var riktigt bra faktiskt !
Jag vill inte se så medokra backar i DIF-tröja ännu en säsong, har liksom fyllt kvoten med råge det senaste 3 åren
99% klar för Frölunda vad jag har hört.stolpskott skrev:http://hockeysverige.se/news_show_hedma ... ?id=410494
-
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Har ingen koll på killen, men det låter som ytterligare en betongklumpjensa öhling skrev:Andreas Ljungbeck från Oskarshamn är aktuell för DIF. Det skriver Östran i dag.
http://eliteprospects.com/player.php?player=827
- Emil Svelander
Alltså, hur fan tänker sportkommitén? Vi ska inte ens anmäla intresse för backar av den där kalibern då vi enbart har sådana i truppen.Diffe89 skrev:Har ingen koll på killen, men det låter som ytterligare en betongklumpjensa öhling skrev:Andreas Ljungbeck från Oskarshamn är aktuell för DIF. Det skriver Östran i dag.
Senast redigerad av Emil Svelander den 2008-03-26 13:23:35, redigerad totalt 1 gånger.
- Diffe89
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
De kanske jobbar på att få iväg Edvin? I så fall kan vi väl ha utrymme för en till, om inte Ronnie fortsätter.Emil svelander skrev:Alltså, hur fan tänker sportkommitén? Vi ska fan inte ens anmäla intresse för backar av den där kalibern då vi enbart har sådana i truppen.Diffe89 skrev:Har ingen koll på killen, men det låter som ytterligare en betongklumpjensa öhling skrev:Andreas Ljungbeck från Oskarshamn är aktuell för DIF. Det skriver Östran i dag.
EDIT: Sen tycker jag det är bra att man skannar av Allsvenskan, att någon "är aktuell" kan ju i princip betyda vad som helst, även att DIF varit och kollat in killen en gång typ. Som backbesättningen till nästa säsong ser ut nu är det värt att kolla in nästan varenda back

Han har gjort bra ifrån sig i Oskarshamn trots att laget inte direkt toppat, får han lite utrymme i ett bättre lag så tror jag han fixar detta, är positiv till en eventuell värvning av den killen.jensa öhling skrev:Andreas Ljungbeck från Oskarshamn är aktuell för DIF. Det skriver Östran i dag.
DIF 4 Ever
- Emil Svelander
Jo, men det känns som att vi hittils bara har letat efter fel typ av back. Vi MÅSTE ha backar med fina handleder, spelsinne och fart, en back som kan styra ett PP. Om man inte har råd med en sån back bör man i alla fall kunna leta spelare som är lagda åt det hållet. Låt dessa 100-kilosbackar utan skridskoåkning som släpper till friläge bakåt så fort de är inne i PP vara.Diffe89 skrev:De kanske jobbar på att få iväg Edvin? I så fall kan vi väl ha utrymme för en till, om inte Ronnie fortsätter.Emil svelander skrev:Alltså, hur fan tänker sportkommitén? Vi ska fan inte ens anmäla intresse för backar av den där kalibern då vi enbart har sådana i truppen.Diffe89 skrev:Har ingen koll på killen, men det låter som ytterligare en betongklumpjensa öhling skrev:Andreas Ljungbeck från Oskarshamn är aktuell för DIF. Det skriver Östran i dag.
EDIT: Sen tycker jag det är bra att man skannar av Allsvenskan, att någon "är aktuell" kan ju i princip betyda vad som helst, även att DIF varit och kollat in killen en gång typ. Som backbesättningen till nästa säsong ser ut nu är det värt att kolla in nästan varenda back