foan skrev:Visar dem matchen imorgon på kanal 9?warrant skrev:Och för dom som inte är på plats så visas matchen på kanal 9
Ja det gör dom
Håller med dina funderingar. Precis som du säger så är det klart misstänkt att han lider av en skada eller något annat då intensiteten är som bortblåst.-daniel- skrev:Förresten, en annan grej som jag grubblat på; någon som vet mer detaljer om Ossi? Bara jag som har känslan av att han dras med någon skavank (från sviterna av skadan innan sista omgångarna i grundserien). Inte känt igen han senaste tiden, framförallt i intensiteten men också på istiden. Skiljer nog ganska mycket om man jämför mot matcher tidigare.
Ursäkta dubbelposten men läste nyss Tomas Ros blogg.BOMBOM BOUCHARD skrev:Håller med dina funderingar. Precis som du säger så är det klart misstänkt att han lider av en skada eller något annat då intensiteten är som bortblåst.-daniel- skrev:Förresten, en annan grej som jag grubblat på; någon som vet mer detaljer om Ossi? Bara jag som har känslan av att han dras med någon skavank (från sviterna av skadan innan sista omgångarna i grundserien). Inte känt igen han senaste tiden, framförallt i intensiteten men också på istiden. Skiljer nog ganska mycket om man jämför mot matcher tidigare.
Visst kan passningar och uppåkningar gå mer eller mindre bra, men då nivån på hans fysiska spel varit helt olikt den i grundserien blir man oroad.
Hoppas det är en förkylning som gått ur kroppen till i morgon.
Till sist, jag känner mig riktigt feg, jag vågar inte/vill inte/kan inte uttala mig om matchen imorgon. Känns som magen vänder sig ut och in bara jag tänker på matchen. Det blir bara värre ju längre den här kvartsfinalserien går. Nej, nu måste jag försöka koppla bort det här innan jag .... vet inte vad.... det får nog bli lite poker istället.
Gonatt.....
Det är inte bara vi som har aningar om det.Ossi Väänänen - är han skadad? Ser inga tacklingar och istiden är klen, jämfört med i grundserien. Skiljer ungefär tre minuter per match.