K4: Linköpings HC - Djurgårdens IF, 17/3 2008

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
warrant
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av warrant »

foan skrev:
warrant skrev:Och för dom som inte är på plats så visas matchen på kanal 9
Visar dem matchen imorgon på kanal 9?

Ja det gör dom
Användarvisningsbild
PNY
Säsongskort: Ja

Inlägg av PNY »

Vilka matcher som visas på Kanal 9 resp. Canal+ kan ni se på http://www.slutspelet.nu/
jjonas

Inlägg av jjonas »

Och för er som inte orkar gå in på slutspelet.nu kan ju kolla i TV-tidningen :D
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

EN JÄVLA MASSA BÖNDER
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

stolpskott skrev:Hur många ska dit?
ALLA!
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
makke

Inlägg av makke »

vet ngn typ hur många som kommer:D?
lilleman

Inlägg av lilleman »

makke skrev:vet ngn typ hur många som kommer:D?
Lär väl bli några fler en förra gången, förhoppningsvis!

Eftersom du är ny så ska jag bara säga dig en sak, använd helst inga förkortningar. Vill inte låta tjatig men bara så att du vet :wink:
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Laddade just ner gårdagens match från sändningen på Canal+ och såg på, trycket från hallen går ju inte riktigt in genom rutan men fick fan rysningar på slutet och Tommy Boustedt's kommentarer om publiken satt riktigt fint "Jag tror inte jag har varit med om ett sådant liv på en match i Hovet på minst 25-år".

Tände till riktigt rejält inför matchen imorrn. Hoppas vi kan hålla upp en hög intensitet, jag tror att det är matchen imorrn vi har störst chans att ta, förlorar vi imorrn kan det vara jobbigt med kniven på strupen att samla kraft mindre än ett dygn senare till match 5.

Det Får fan inte ta slut redan på tisdag... KÄMPA, DJURGÅRDEN! KÄMPA!
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Förresten, en annan grej som jag grubblat på; någon som vet mer detaljer om Ossi? Bara jag som har känslan av att han dras med någon skavank (från sviterna av skadan innan sista omgångarna i grundserien). Inte känt igen han senaste tiden, framförallt i intensiteten men också på istiden. Skiljer nog ganska mycket om man jämför mot matcher tidigare.
Användarvisningsbild
odburt

Inlägg av odburt »

Enbom skrev:EN JÄVLA MASSA BÖNDER
No offence, men var inte du ifrån Luleå?
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

-daniel- skrev:Förresten, en annan grej som jag grubblat på; någon som vet mer detaljer om Ossi? Bara jag som har känslan av att han dras med någon skavank (från sviterna av skadan innan sista omgångarna i grundserien). Inte känt igen han senaste tiden, framförallt i intensiteten men också på istiden. Skiljer nog ganska mycket om man jämför mot matcher tidigare.
Håller med dina funderingar. Precis som du säger så är det klart misstänkt att han lider av en skada eller något annat då intensiteten är som bortblåst.

Visst kan passningar och uppåkningar gå mer eller mindre bra, men då nivån på hans fysiska spel varit helt olikt den i grundserien blir man oroad.

Hoppas det är en förkylning som gått ur kroppen till i morgon.

Till sist, jag känner mig riktigt feg, jag vågar inte/vill inte/kan inte uttala mig om matchen imorgon. Känns som magen vänder sig ut och in bara jag tänker på matchen. Det blir bara värre ju längre den här kvartsfinalserien går. Nej, nu måste jag försöka koppla bort det här innan jag .... vet inte vad.... det får nog bli lite poker istället.

Gonatt.....
Användarvisningsbild
blårandigt

Inlägg av blårandigt »

odburt skrev:
Enbom skrev:EN JÄVLA MASSA BÖNDER
No offence, men var inte du ifrån Luleå?
hahahahahaha, vafan va de där då "Enbom" ? :lol:
Användarvisningsbild
easer90

Inlägg av easer90 »

Vilken härlig dröm man hade inatt.

Drömde att Djurgården vann med 6-2 :D

Kommer antagligen inte hända. Men blir det inte vinst idag så blir det här svårt :/
Användarvisningsbild
easer90

Inlägg av easer90 »

BOMBOM BOUCHARD skrev:
-daniel- skrev:Förresten, en annan grej som jag grubblat på; någon som vet mer detaljer om Ossi? Bara jag som har känslan av att han dras med någon skavank (från sviterna av skadan innan sista omgångarna i grundserien). Inte känt igen han senaste tiden, framförallt i intensiteten men också på istiden. Skiljer nog ganska mycket om man jämför mot matcher tidigare.
Håller med dina funderingar. Precis som du säger så är det klart misstänkt att han lider av en skada eller något annat då intensiteten är som bortblåst.

Visst kan passningar och uppåkningar gå mer eller mindre bra, men då nivån på hans fysiska spel varit helt olikt den i grundserien blir man oroad.

Hoppas det är en förkylning som gått ur kroppen till i morgon.

Till sist, jag känner mig riktigt feg, jag vågar inte/vill inte/kan inte uttala mig om matchen imorgon. Känns som magen vänder sig ut och in bara jag tänker på matchen. Det blir bara värre ju längre den här kvartsfinalserien går. Nej, nu måste jag försöka koppla bort det här innan jag .... vet inte vad.... det får nog bli lite poker istället.

Gonatt.....
Ursäkta dubbelposten men läste nyss Tomas Ros blogg.
Ossi Väänänen - är han skadad? Ser inga tacklingar och istiden är klen, jämfört med i grundserien. Skiljer ungefär tre minuter per match.
Det är inte bara vi som har aningar om det.
Viper

Inlägg av Viper »

lång väntan till kvällen
ser att C+ webb TV inte sänder och att 9:an visar via Webb TV
sg 1:a matchen på 9:ans webbTV och det va bland det sämsta jag upplevt på länge.
om någon har nått annat alternativ så skicka gärna ett PM 8)
(har tyvärr ingen möjlighet att åka ner till CC på grund av avstånd och tidsbrist) Hur går det i matchen da?
Självklart vinner vi i kväll 4-2, det sista i öppen kasse (Ossi o Linkan gör målen) :P
Skriv svar