Bjurling
Jag vet att under slutspelet när 16-2 förlusterna (totalt) kom mot Frölunda, hade Bjurling det mentalt jobbigt eftersom det tog slut med sambo/flickvän osv...! Men varför sätter man in honom då? Okei, Rönnqvist kanske inte var en fullgod ersättare, till Bjurlings ordinarie potential. Dock fungerade inte spelet överhuvudtaget för Björne....!
Jag tycker Marty Turco o José Theodore var två av de målisarna som har varit mest sevärda de senaste säsongerna. Turcos små utflyckter utanför kassen gjorde väl varenda djurgårdare livrädd. Men han var grym och stabil. Att hålla nollan första matchen borta mot MODO är starkt!
Jag tycker Marty Turco o José Theodore var två av de målisarna som har varit mest sevärda de senaste säsongerna. Turcos små utflyckter utanför kassen gjorde väl varenda djurgårdare livrädd. Men han var grym och stabil. Att hålla nollan första matchen borta mot MODO är starkt!
- daja_lover
Boråsaren:
Jag håller med dig ang Björne där i slut spelet, vet att han hade jobbigt privat så jag stöttade honom för att han skulle känna att någon trodde på honom!!!
Jag gillade aldrig Turco lr Thedore!!!!
Nu tycker ni säkert att jag säger detta ang björn för att jag gillar honom men så är det absolut inte utan jag tyckte han va en bra målvakt oxå!!!!!
Visst det gick ju snätt där i slut spelet men som Boråsaren säger så var det privata skäl som gjorde honom dålig i slutspelet o visst det va lite dåligt av tränarna att inte se det och sätta in Petter från början istället men Bjurling ville spela!!!!!
Jag håller med dig ang Björne där i slut spelet, vet att han hade jobbigt privat så jag stöttade honom för att han skulle känna att någon trodde på honom!!!
Jag gillade aldrig Turco lr Thedore!!!!
Nu tycker ni säkert att jag säger detta ang björn för att jag gillar honom men så är det absolut inte utan jag tyckte han va en bra målvakt oxå!!!!!
Visst det gick ju snätt där i slut spelet men som Boråsaren säger så var det privata skäl som gjorde honom dålig i slutspelet o visst det va lite dåligt av tränarna att inte se det och sätta in Petter från början istället men Bjurling ville spela!!!!!
Dif bruden
Att inte gilla Turco eller Theodore är en gåta för mig. Båda två var ju grymt bra när de spelade här. Men, det kanske är p.g.a. något annat du inte gillade de? Du kan i alla fall inte påstå att Bjurling är bättre än Marty Turco och José Theodore!daja_lover skrev:Jag gillade aldrig Turco lr Thedore!!!!
- daja_lover
daja_lover
Va mena du mend "det måste va ngt annat"?......jag har aldrig gillat dom bara för att dom tog Bjurlings plats..
Om folk här tror jag säger allt detta för att Björne är/var min favorit så e det helt fel....Jag tycker Bjurling gjorde bra ifrån sig hära....ALLA kan ha sina svakor...kolla bara på Söderström som hade sin svaka och Hardy satt in "Tellan"....
Ni får tycka o tänka vad ni vill om mig nu men detta är min åsikt ang Bjurling....
Ställ er själv i "Centrum" och ha journalister runt er dagarna i ända!!!
Om folk här tror jag säger allt detta för att Björne är/var min favorit så e det helt fel....Jag tycker Bjurling gjorde bra ifrån sig hära....ALLA kan ha sina svakor...kolla bara på Söderström som hade sin svaka och Hardy satt in "Tellan"....
Ni får tycka o tänka vad ni vill om mig nu men detta är min åsikt ang Bjurling....
Ställ er själv i "Centrum" och ha journalister runt er dagarna i ända!!!
Dif bruden
- Killer Kennholt
- Medlem: Ja, vanlig medlem
"Ställ er själv i "Centrum" och ha journalister runt er dagarna i ända!!!"
Dom är proffs, de här ä deras arbete.. Dom ska palla för trycket.. Så skyll inte på de.. De ska inte få hända.. Men skitsamma.. Han va bra under serielunken, men man kommer tyvärr bara minnas honom från SS..
De ä väl lika för alla målvakter att ha media omkring sig.. Men men.. De ä vad ja tycker..
Dom är proffs, de här ä deras arbete.. Dom ska palla för trycket.. Så skyll inte på de.. De ska inte få hända.. Men skitsamma.. Han va bra under serielunken, men man kommer tyvärr bara minnas honom från SS..
De ä väl lika för alla målvakter att ha media omkring sig.. Men men.. De ä vad ja tycker..
- daja_lover
daja_lover
Vad SS ?? *förvirrad*..hehe....
Skit samma,jag vill inte tjafsa om Bjurling...
jag som person saknar honom i målet.......
Jag saknar personen Bjurling den skämtsamma o ödmjuka killen....
hehe
Skit samma,jag vill inte tjafsa om Bjurling...
jag som person saknar honom i målet.......
Jag saknar personen Bjurling den skämtsamma o ödmjuka killen....
hehe
Dif bruden
- daja_lover
daja_lover
Jo,precis Bjurling är en skön kille....hans skämtsamma komentarer glömmer man aldrig =)...
*saknar klubban du lovade mig för 1,5år sen björn*...hahah...glömsk e du oxå...
*saknar klubban du lovade mig för 1,5år sen björn*...hahah...glömsk e du oxå...
Dif bruden