Silly season 2023/24 – uppdateras i första inlägget
Bara dom inte kollar på monten...
Inget ont om Montén men jag tror verkligen inte att det skulle vara rätt gubbe.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Menar dom inte ett annat alt till HC? Alltså Säcken som HC eller ngn annan?Jim Morrison skrev: ↑2023-11-07 21:25:37 Ingen Säcken enligt bladet. Dom påstår att vi jobbat att få in ytterligare en tränare bredvid Säcken vilket gjort att han tackat nej? Om jag förstår texten rätt.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... djurgarden
På svenska fans igår. Som sa att det ej blir Säcken. Så frågan är? Var han verkligheten beredd att lämna lugnet i Visby, för detta kaos ( pensionär med)!?
- Jim Morrison
Nu är man ju livrädd för att KG sajnar någon på 2-3 år istället och vips så får den nya sportchefen inte sätta sitt eget avtryck.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Känner likadant men kan verkligen inte vara det?? KG har ju gjort sina värvningar förr.. usch kände mig faktiskt tillfreds med säcken. Ne. Låt Honken köra. Bengan kan gå ner och hjälpa till.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Någon som nämnde Zabel. Hade inte förvånat mig ett kontrakt på 4år. Han är förövrigt sportchef för ett div4 lag.Jim Morrison skrev: ↑2023-11-07 21:44:06 Nu är man ju livrädd för att KG sajnar någon på 2-3 år istället och vips så får den nya sportchefen inte sätta sitt eget avtryck.
Herregud vilket kaos!
Här väntar man bara på att Säcken ska komma och rädda oss och så har KG lyckats sumpa honom genom att vänsterprassla med nån annan tränare(läs Monten).
Vi ska INTE ha Monten. Det är Garpen fast yngre.
Korttidslösning är Säcken. Helt klart!
Lös det bara!
Här väntar man bara på att Säcken ska komma och rädda oss och så har KG lyckats sumpa honom genom att vänsterprassla med nån annan tränare(läs Monten).
Vi ska INTE ha Monten. Det är Garpen fast yngre.
Korttidslösning är Säcken. Helt klart!
Lös det bara!
Min lycka varade tyyyp i 5 min sen loggade jag AB och fick ångest direkt.
En korttidslösning så är säcken överlägset bästa man för oss just nu, lugn, trygg och har varit med förr när det blåser, får ihop en grupp, Faan…,
-
Monten är 2.0, Garpen.
Fan gör som ngn skribent på Aftonbladet förslog.
Köp loss Mårtenson/ Kimby
Jag gissar och lite hoppas på att man försöker på Kimby för nästa säsong och Säcken ville skriva 2+ -år.Osten östlund skrev: ↑2023-11-07 21:53:03 Monten är 2.0, Garpen.
Det hade jag förstått
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Väldigt svårt att se att Säcken skulle vilja ha ett längre avtal i det här skedet.Andspe skrev: ↑2023-11-07 21:57:15Jag gissar och lite hoppas på att man försöker på Kimby för nästa säsong och Säcken ville skriva 2+ -år.Osten östlund skrev: ↑2023-11-07 21:53:03 Monten är 2.0, Garpen.
Det hade jag förstått