Djurgårdens IF - Mora IK, 26/2 2008

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

Joron skrev:Givetvis tungt om Övestad missar matchen, bara hans närvaro på isen gör mig tryggare. Men detta borde ge Dick chansen att spela med Otto och Anger, eller finns det bättre lösningar?
Känns som om vi har mycket att bevisa mot Mora ikväll. Tar vi 4 poäng till på de 6 återstående matcherna så finns det ingen teoretisk möjlighet att vi missar slutspel. Låt oss ta ett steg närmare nu!
Framåt!
Hur kan man känna sig trygg med en spelare som inte presterar något alls framåt och bara drar på sig massa utvisningar?
jjonas

Inlägg av jjonas »

Emil svelander skrev:
Joron skrev:Givetvis tungt om Övestad missar matchen, bara hans närvaro på isen gör mig tryggare. Men detta borde ge Dick chansen att spela med Otto och Anger, eller finns det bättre lösningar?
Känns som om vi har mycket att bevisa mot Mora ikväll. Tar vi 4 poäng till på de 6 återstående matcherna så finns det ingen teoretisk möjlighet att vi missar slutspel. Låt oss ta ett steg närmare nu!
Framåt!
Hur kan man känna sig trygg med en spelare som inte presterar något alls framåt och bara drar på sig massa utvisningar?
Han är lagkapten, kämpar och sliter som fan och det sprider positiv energi till laget vilket gör att laget presterar bättre.
vikt0r_DIF
Kontakt:

Inlägg av vikt0r_DIF »

någon mer än jag som hoppas på att ridderwall får spela idag ? :lol: Lika bra att få igång honom lite nu till slutspelet om det händer något med daniel
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Tror & hoppas att Säcken matchar bästa möjliga lag enda tills slutspelsplatsen är säkrad
(dvs Herr Larsson i mål)

Sedan måste givetvis Ridderwall få åka bort rosten från grillorna innan slutspelet drar igång
Användarvisningsbild
X3M

Inlägg av X3M »

Seger ikväll 3-1.
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

Han är lagkapten, kämpar och sliter som fan och det sprider positiv energi till laget vilket gör att laget presterar bättre
Hans kämpar anda har man knappt sett röken av denna säsong, och alltså hans facit med dessa utvisningarna är bedrövligt. Jag tror högst 5% av dom har varit nyttiga. Detta är ju givetvis inget man vill att det ska vara, Ölvestad är en s.k förebild för mig. Men om vi nu når slutspelet så, visar han absolut var skåpet ska stå, x10! :lol:
Användarvisningsbild
warrant

Inlägg av warrant »

Läget i Djurgårdens IF
Ronnie Pettersson och Christian Eklund var på is i måndags och ska vara spelklara inför matchen mot Mora. Jimmie Ölvestad är dock sjuk och är osäker för spel. Beslut om vem som står i mål tas på matchvärmningen.
Användarvisningsbild
*Knirre

Inlägg av *Knirre »

Carl G i förstalinan. Jag hade nog valt att ge någon annan chansen, nån som klarar av att producera någon poäng kanske?
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Och det allra senaste är nu att Rompa inte kommer till spel idag heller :(
Fimpen är det dock helt klar för spel och får fortsätta brevid Danielsson och Falken.
100% DJURGÅRDSJ***L
jjonas

Inlägg av jjonas »

Bara jag som har dåligt ljud och får ha på högsta volym på datan nästan?
jjonas

Inlägg av jjonas »

1-0 Mora. Det är bara 1 mål det tar vi igen hur lätt som helst.
dif0fan

Inlägg av dif0fan »

hopplös webradio :( hör ju ingenting...
Användarvisningsbild
Rirre

Inlägg av Rirre »

alltid problem med sändningar från globen
Användarvisningsbild
Tengil
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Tengil »

skandalös jävla inställning till match från spelarna idag, skär i DIF-hjärtat att se...
jjonas

Inlägg av jjonas »

dif0fan skrev:hopplös webradio :( hör ju ingenting...
Testa att ha högsta volym, man hör lite då.
Skriv svar