NHL säsongen 07/08
- Bjurling_39
Nu ska väl han som givit girigheten ett ansikte börja strejka igen för att höja sin lön från 70 miljoner kr till 80 miljoner kr!

My name is Bautabröl, Brutus Bautabröl

- Bjurling_39
8 nollor på 35 matcherblocco skrev:Ny nolla för LeClaire inatt när Columbus besegrade Chicago med 1-0. Hans åttonde nolla den här säsongen.

Jag förstår inte vad som har hänt med Jonathan Cheechoo, 42 matcher 9 mål och 7 assist!!!!!! Jag menar han vann ju skytteligan bara för några år sen!
Kaptenen Ölvestad: Tackla är som att göra mål för mig!
Vad har hänt med Sharks överhuvudtaget? Den ende som håller måttet är Thornton. De övriga verkar ju vara, om uttrycket tillåts, helt under isen.

-
Dom 2 matcherna jag sett håller jag med dig. Tycker dock att Nabokov stått upp bra, och är helt klart godkänd.Bautabröl skrev:Vad har hänt med Sharks överhuvudtaget? Den ende som håller måttet är Thornton. De övriga verkar ju vara, om uttrycket tillåts, helt under isen.
Kanske behöver ett lag lite nya spelare för att tända till. Den ända värvningen man gjorde i somras var ju Jeremy Roenick. Borde värva lite mer under silly season.stolpskott skrev:Dom 2 matcherna jag sett håller jag med dig. Tycker dock att Nabokov stått upp bra, och är helt klart godkänd.Bautabröl skrev:Vad har hänt med Sharks överhuvudtaget? Den ende som håller måttet är Thornton. De övriga verkar ju vara, om uttrycket tillåts, helt under isen.
Dessutom tappade man spelare som Vesa Toskala, Bill Guerin och Scott Hannan + några fyllnadsspelare som istället måste ersättas med unga talanger eller spelare från farmarlagen.
Men när jag tittar efter så ligger laget ändå trea i hela NHL. Men många spelare har försämrat sig, minst sagt.
Något som förövrigt är noterbart är att Carolina ligger på slutspelsplats bara för att de leder sin Division. Annars hade de legat under strecket.
Ogillar den regeln. Det är laget med mest poäng som borde gå till slutspel, man ska inte få spela slutspel bara för att man råkar vara bättre än 4 andra värdelösa lag som man råkat hamna i samma divison som.
Ogillar den regeln. Det är laget med mest poäng som borde gå till slutspel, man ska inte få spela slutspel bara för att man råkar vara bättre än 4 andra värdelösa lag som man råkat hamna i samma divison som.
Och inatt kom den nionde nollan för LeclaireBjurling_39 skrev:8 nollor på 35 matcherblocco skrev:Ny nolla för LeClaire inatt när Columbus besegrade Chicago med 1-0. Hans åttonde nolla den här säsongen.![]()
Jag förstår inte vad som har hänt med Jonathan Cheechoo, 42 matcher 9 mål och 7 assist!!!!!! Jag menar han vann ju skytteligan bara för några år sen!

Canadiens - Blue Jackets 0-3
- Bjurling_39
Han är verkligen grym!blocco skrev:Och inatt kom den nionde nollan för LeclaireBjurling_39 skrev:8 nollor på 35 matcherblocco skrev:Ny nolla för LeClaire inatt när Columbus besegrade Chicago med 1-0. Hans åttonde nolla den här säsongen.![]()
Canadiens - Blue Jackets 0-3
Och Erik Ersberg gjorde debut.
Han spelade 31 min och släppte in 1 mål på 19 skott.

Kaptenen Ölvestad: Tackla är som att göra mål för mig!
Sudden stannar i Toronto! Bra gjort av honom. Sudden är ju som bekant inte bästa polare med Bourque och sa vid det tillfälle att han inte kunde tänka sig att sälja sig själv för att få vinna Stanley Cup, "...som Bourque har gjort!"
'Hr1' helt ute och cyklar när han har som sitt motto "Sundin - j*vla svin" och det säger mer än 'Hr1' än något annat.

'Hr1' helt ute och cyklar när han har som sitt motto "Sundin - j*vla svin" och det säger mer än 'Hr1' än något annat.

- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem