NHL säsongen 07/08

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Bjurling_39

Inlägg av Bjurling_39 »

Lukan höll säsongens 7:e nolla inatt! Dock så fick han bara 14 skott på sig. men Stort att han höll 7:E! Och Oduya gjorde 1 mål och 3 assist inatt mot Phildadelphia!

Rookien Bäckström har nu gjort 8 assist på 2 matcher! stort!
Kaptenen Ölvestad: Tackla är som att göra mål för mig!
Rix

Inlägg av Rix »

Bjurling_39 skrev:Lukan höll säsongens 7:e nolla inatt! Dock så fick han bara 14 skott på sig. men Stort att han höll 7:E! Och Oduya gjorde 1 mål och 3 assist inatt mot Phildadelphia!

Rookien Bäckström har nu gjort 8 assist på 2 matcher! stort!
Riktigt nice för alla 3 =), Lunka i OS&VM = GULD!
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

Ny nolla för LeClaire inatt när Columbus besegrade Chicago med 1-0. Hans åttonde nolla den här säsongen. :D
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Nu ska väl han som givit girigheten ett ansikte börja strejka igen för att höja sin lön från 70 miljoner kr till 80 miljoner kr!
Bild

My name is Bautabröl, Brutus Bautabröl :D
Användarvisningsbild
Bjurling_39

Inlägg av Bjurling_39 »

blocco skrev:Ny nolla för LeClaire inatt när Columbus besegrade Chicago med 1-0. Hans åttonde nolla den här säsongen. :D
8 nollor på 35 matcher :D

Jag förstår inte vad som har hänt med Jonathan Cheechoo, 42 matcher 9 mål och 7 assist!!!!!! Jag menar han vann ju skytteligan bara för några år sen!
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Vad har hänt med Sharks överhuvudtaget? Den ende som håller måttet är Thornton. De övriga verkar ju vara, om uttrycket tillåts, helt under isen.
Bild

stolpskott

Inlägg av stolpskott »

Bautabröl skrev:Vad har hänt med Sharks överhuvudtaget? Den ende som håller måttet är Thornton. De övriga verkar ju vara, om uttrycket tillåts, helt under isen.
Dom 2 matcherna jag sett håller jag med dig. Tycker dock att Nabokov stått upp bra, och är helt klart godkänd.
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

stolpskott skrev:
Bautabröl skrev:Vad har hänt med Sharks överhuvudtaget? Den ende som håller måttet är Thornton. De övriga verkar ju vara, om uttrycket tillåts, helt under isen.
Dom 2 matcherna jag sett håller jag med dig. Tycker dock att Nabokov stått upp bra, och är helt klart godkänd.
Kanske behöver ett lag lite nya spelare för att tända till. Den ända värvningen man gjorde i somras var ju Jeremy Roenick. Borde värva lite mer under silly season.

Dessutom tappade man spelare som Vesa Toskala, Bill Guerin och Scott Hannan + några fyllnadsspelare som istället måste ersättas med unga talanger eller spelare från farmarlagen.

Men när jag tittar efter så ligger laget ändå trea i hela NHL. Men många spelare har försämrat sig, minst sagt.
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

Något som förövrigt är noterbart är att Carolina ligger på slutspelsplats bara för att de leder sin Division. Annars hade de legat under strecket.

Ogillar den regeln. Det är laget med mest poäng som borde gå till slutspel, man ska inte få spela slutspel bara för att man råkar vara bättre än 4 andra värdelösa lag som man råkat hamna i samma divison som.
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

Bjurling_39 skrev:
blocco skrev:Ny nolla för LeClaire inatt när Columbus besegrade Chicago med 1-0. Hans åttonde nolla den här säsongen. :D

Jag förstår inte vad som har hänt med Jonathan Cheechoo, 42 matcher 9 mål och 7 assist!!!!!! Jag menar han vann ju skytteligan bara för några år sen!
Och inatt kom den nionde nollan för Leclaire ;)

Canadiens - Blue Jackets 0-3
Användarvisningsbild
Bjurling_39

Inlägg av Bjurling_39 »

blocco skrev:
Bjurling_39 skrev:

Och inatt kom den nionde nollan för Leclaire ;)

Canadiens - Blue Jackets 0-3
Han är verkligen grym!

Och Erik Ersberg gjorde debut.
Han spelade 31 min och släppte in 1 mål på 19 skott. :D Rätt bra faktiskt!
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Sudden stannar i Toronto! Bra gjort av honom. Sudden är ju som bekant inte bästa polare med Bourque och sa vid det tillfälle att han inte kunde tänka sig att sälja sig själv för att få vinna Stanley Cup, "...som Bourque har gjort!"

:D

'Hr1' helt ute och cyklar när han har som sitt motto "Sundin - j*vla svin" och det säger mer än 'Hr1' än något annat.
Bild

Användarvisningsbild
Caveman
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Caveman »

Foppa till Colorado..
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av DIF_Soldier »

Caveman skrev:Foppa till Colorado..
Som Colorado-fan kan jag bara säga... Yes!
Och nu "slipper" vi honnom i Elitserien. Modo har sagt sitt de kommande 28 åren...
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

Patrick Thoresen fick en assist inatt när Flyers vände 3-0 underläge till vinst, 3-4.
Skriv svar