Kvartsfinal 4 22/23 Karlskoga - Djurgårdens IF 24/3
Vet inte om man kan kalla detta "bråk"
Mange överreagerar och tycker att Liss är förföljd. Inget annat att se här 
Ja, en av de bättre spelarintervjuer den här säsongen. Oftast blir det ju bara stelt och kladdigt när spelarna motvilligt står där och svarar på dumma frågor.
Sväva i det blå
Hoppas det inte är några ”hard feelings” , jag kan tycka saker och tar även mothugg, allt med glimten i ögat på något sätt.
Nä jag har inga hard feelings mot nånDöden skrev: ↑2023-03-24 20:46:22Hoppas det inte är några ”hard feelings” , jag kan tycka saker och tar även mothugg, allt med glimten i ögat på något sätt.
Nog för att flertalet av oss har klara tendenser till självskadebeteende men det är ju ändå "hockey" det handlar om.Döden skrev: ↑2023-03-24 20:46:22Hoppas det inte är några ”hard feelings” , jag kan tycka saker och tar även mothugg, allt med glimten i ögat på något sätt.
Tänk om forumet var fyllt av ja-sägare. Matchtrådarna skulle vara på typ 2 sidor.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Bra snack gubbar!
Blir en spännande 3e nu. Skogas sista chans till fortsatt säsong, blir kul att se vad det blir för period!
Blir en spännande 3e nu. Skogas sista chans till fortsatt säsong, blir kul att se vad det blir för period!
- Harmageddon
Jag önskar att DIF gör en solid tredje där man fokuserar på rätt saker och sitt egna spel. Låt motståndarna och domarna göra det dem alltid gör som…sämst.
Sen vore det skönt att vi kunde städa av detta fortare än möjligt så vi kan blicka framåt och vila mentalt.
Sen vore det skönt att vi kunde städa av detta fortare än möjligt så vi kan blicka framåt och vila mentalt.
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Tycker det är uppfriskande att se dig på hugget tian! Du har hittat slutspelsformen!#10 skrev: ↑2023-03-24 20:47:45Nä jag har inga hard feelings mot nånDöden skrev: ↑2023-03-24 20:46:22Hoppas det inte är några ”hard feelings” , jag kan tycka saker och tar även mothugg, allt med glimten i ögat på något sätt.![]()
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Nu kör vi!!!
Fan vad Berglund jobbar varenda byte. Kämpe!
Fyfan... Sluta gör det här spännande!
Signalerar enbart bajsnödighet. Döm, eller skit i det.
Stolt, men aldrig nöjd
Schilling markerar inte helt plötsligt. Hamnar på mellis fullständigt. Första missen av honom idag.
Han lyfter ju för fan upp den själv!
Vet inte om det är läge att skriva detta
men Viktor Nilsson är sig inte lik