Kvartsfinal 4 22/23 Karlskoga - Djurgårdens IF 24/3
Vad skulle han ha utvisning för? För att han håller i Elliot?
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Ingen som täcker målvakten i PP1?
Gris-Karlskoga... fyfan vilka nötter de är.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Så jag tolkar det när vissa blir hackkycklingar varje match.. vi kanske bara ska agree to disgree. Är inte ute efter tjafs, vi är ju ändå på samma sida
Men NÄR VI VINNER så kommer jag vara dryg
Enormt bra powerplay. Kan inte minnas att jag sett en sån nivå i DIF tidigare. Ofattbart att vi går mållösa.
Regel 60: highsticking
Huvuddomaren som tar detta beslut får (men måste inte) använda videobedömning för att fastställa (eller ändra) beslutet på isen, och för att kontrollera om det var den utvisade spelarens klubba som orsakade skadan.
Huvuddomaren som tar detta beslut får (men måste inte) använda videobedömning för att fastställa (eller ändra) beslutet på isen, och för att kontrollera om det var den utvisade spelarens klubba som orsakade skadan.
*OBS endast åt laget som ligger under!
Eller?
Fan deras kapten!
Skön attityd! Det gillar jag!
Han är förbannad och vill vinna det här.
Skön attityd! Det gillar jag!
Han är förbannad och vill vinna det här.
Senast redigerad av DIFLuWi den 2023-03-24 20:36:31, redigerad totalt 1 gånger.
Fast när fan väl sitter i båten måste nån ro han i land. Jag skiter fullständigt i "what if" och "best case". Vi kan gnälla men det gör varken från eller till eller förändrar något utan det är NÄR någonting är ett faktum som man kan reagera på hur det hanteras och domarna gjorde med hjälp av video en bra bedömning.Magnutz skrev: ↑2023-03-24 20:16:22Nej, Du utgår från ett grundfel. De ska INTE blåsa för något de inte uppfattar. Allt annat är ointressant. Sluta vara så jävla skitnödiga och håll koll på spelet. Kolla, om det ska vara nödvändigt, när nån skadar sig eller när det sker skit i målsituation.Praetori skrev: ↑2023-03-24 20:14:33Nej men när det väl händer oacsett så är det ju positivt att de faktiskt tittar och gör rätt bedömning?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ja, en av de bättre spelarintervjuer den här säsongen. Oftast blir det ju bara stelt och kladdigt när spelarna motvilligt står där och svarar på dumma frågor.
Sväva i det blå
Jag älskar forumet. När vi leder med 3-2 och har 3-0 i matcher så måste vi ändå hitta saker att klaga och bråka om. 

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ja jag är då jävligt glad att ha forumet, bort i norr, har ingen jag känner bra som håller på Dif som man kan se matcher med och surra med, för mig betyder det mycket att kunna sitta här å skriva med er, en gemenskap som jag inte annars hade haft möjlighet till.