Ja, det känns ju inte som samma lag som ägde serien en gång i tiden
Säsongen 22/23
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 22/23
Det är jag inte alls övertygad om.Mattias_87 skrev: ↑2023-03-23 21:13:27Om Aik slår ut Modo kommer ju Björlöven få välja mellan Mora/SSK och Aik. Då väljer dom ju Aik helt klart.
Säsongen 22/23
Nä, kanske är som skrevs här ovan att de värvat sönder laget eller tagit in fel spelare.
- -daniel-
Säsongen 22/23
Modo är för veka, trodde inte på dem innan slutspelet och än mindre nu. Tröga och för fladdriga, inte tillräckligt gritty. Finns offensiva toppar förstås men att slå ut ett annat lag i ett slutspel kräver liksom mer än offensiv spets.
- Killer Kennholt
Säsongen 22/23
Rätta mig om jag har fel. Men om alla favoriter går vidare. Alltså, Modo, Löven, Mora & vi. Då lär vi väl få Modo i semi & INTE Löven som några skrivit tidigare. Om gnaget nu skulle skrälla & slå ut Modo så får vi väl SSK eller Mora. Förutsätter att Löven städar undan Västerås nästa match.
Killer Kennholt Skjuter För Döda
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongen 22/23
Vi får se, jag håller inte med dig.
Gällande Globen och bokning så är Globen bokad 1 April under semifinalspelet endast. Alltså vår första hemmamatch, sedan ska det läggas is och grejer efter konserten så tar tid.
Modo kommer ju välja vinnaren av SSK och Mora självfallet före oss.Killer Kennholt skrev: ↑2023-03-23 21:18:06 Rätta mig om jag har fel. Men om alla favoriter går vidare. Alltså, Modo, Löven, Mora & vi. Då lär vi väl få Modo i semi & INTE Löven som några skrivit tidigare. Om gnaget nu skulle skrälla & slå ut Modo så får vi väl SSK eller Mora. Förutsätter att Löven städar undan Västerås nästa match.
Avskaffa tre mot tre.
Säsongen 22/23
Om modo vinner så får dom välja mellan de två lägst rankade lagen. Dvs dom väljer mellan Mora och oss. Känns tvek att dom väljer oss över Mora.Killer Kennholt skrev: ↑2023-03-23 21:18:06 Rätta mig om jag har fel. Men om alla favoriter går vidare. Alltså, Modo, Löven, Mora & vi. Då lär vi väl få Modo i semi & INTE Löven som några skrivit tidigare. Om gnaget nu skulle skrälla & slå ut Modo så får vi väl SSK eller Mora. Förutsätter att Löven städar undan Västerås nästa match.
- Killer Kennholt
Säsongen 22/23
Ja okej. Dom får välja även i semi alltså. Då är jag med! Tack!Mattias_87 skrev: ↑2023-03-23 21:18:17Vi får se, jag håller inte med dig.
Gällande Globen och bokning så är Globen bokad 1 April under semifinalspelet endast. Alltså vår första hemmamatch, sedan ska det läggas is och grejer efter konserten så tar tid.
Modo kommer ju välja vinnaren av SSK och Mora självfallet före oss.Killer Kennholt skrev: ↑2023-03-23 21:18:06 Rätta mig om jag har fel. Men om alla favoriter går vidare. Alltså, Modo, Löven, Mora & vi. Då lär vi väl få Modo i semi & INTE Löven som några skrivit tidigare. Om gnaget nu skulle skrälla & slå ut Modo så får vi väl SSK eller Mora. Förutsätter att Löven städar undan Västerås nästa match.
Killer Kennholt Skjuter För Döda
Säsongen 22/23
Ska Gnaget ge bort denna match
Säsongen 22/23
Fifan, det här trodde man ju var över för 6 minuter sedan
Säsongen 22/23
Musik i baguetten måste ju vara hjärndöd, lägger icing med 20 sek kvar