Säsongen 22/23
Säsongen 22/23
Nu tycker jag Bofors underpresterar och dom är inga Modo eller Björklöven MEN, helvete att vi ska få Björklöven istället för Modo om alla favoriterna går vidare. Hade mycket hellre mött Modo.
Sen ser man att vi har verkligen en spets i vår målvakt jämfört med övriga.
Säsongen 22/23
Spelar ju inte så stor roll om vi ska gå upp, måste ju förmodligen slå ut båda i semi och final, oavsett vilket lag vi möter förstcrike skrev: ↑2023-03-23 20:25:53 Nu tycker jag Bofors underpresterar och dom är inga Modo eller Björklöven MEN, helvete att vi ska få Björklöven istället för Modo om alla favoriterna går vidare. Hade mycket hellre mött Modo.
Säsongen 22/23
Stuga ajk
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 22/23
Modoröv är ju klappusla bakåt
Säsongen 22/23
Det är otroligt konstigt hur dåliga de är mot slutspelets sämsta lag. Inte bara att de ligger under idag och bara leder med 2-1 i matcher utan alla matcherna har ju varit jämna. De värvade sönder laget i vintras när de gick så bra.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
-
Säsongen 22/23
#10 skrev: ↑2023-03-23 20:29:20Spelar ju inte så stor roll om vi ska gå upp, måste ju förmodligen slå ut båda i semi och final, oavsett vilket lag vi möter förstcrike skrev: ↑2023-03-23 20:25:53 Nu tycker jag Bofors underpresterar och dom är inga Modo eller Björklöven MEN, helvete att vi ska få Björklöven istället för Modo om alla favoriterna går vidare. Hade mycket hellre mött Modo.
Så är det, men tror Modo åker senast mot SSK/Mora.
Säsongen 22/23
Många märkliga domslut (eller avsaknad av) mot råttpacket. Modo kommer undan med lite allt möjligt.
It's the hope that kills you.
Säsongen 22/23
Man får inte glömma att Bofors vann alla matcher mot björklöven i grundserien. Tycker vi har lyft spelet på alla plan och får ut potentialen i laget på ett helt annat sätt än i grundserien. Då har inte Bofors något att sätta emot kvalitetsmässigt. Sen har de såklart också dålig form och saknar självförtroendet att på ett trovärdigt sätt grisa ner oss. Vi har utnyttjat det bra och kvävt dem helt hittills.crike skrev: ↑2023-03-23 20:25:53 Nu tycker jag Bofors underpresterar och dom är inga Modo eller Björklöven MEN, helvete att vi ska få Björklöven istället för Modo om alla favoriterna går vidare. Hade mycket hellre mött Modo.
Kan vi hålla denna prestationsnivå så klår vi alla lag vågar jag nog säga. Oron är väl varför vi inte visat det mer under säsongen.
Säsongen 22/23
Nu har jag suttit och zappat mellan ajk, löven och Brynäs.
Men ser inte Modo väldigt menlösa ut? Vad har hänt?
Men ser inte Modo väldigt menlösa ut? Vad har hänt?
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 22/23
Är Globen bokad till alla ev semimatcher? Jag tänker semifinalsderbyn (inte helt otänkbart). Gissar det skulle bli Hovet utan bortaklack tråkigt nog.
Säsongen 22/23
Nu börjar man ju nästan tro att packet tom kan vinna denna matchserie. Kan inte tänka mig att rövarna inte steppar upp hemma på lördag dock, men mycket intressant läge nu.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongen 22/23
Om Aik slår ut Modo kommer ju Björlöven få välja mellan Mora/SSK och Aik. Då väljer dom ju Aik helt klart.
Senast redigerad av Mattias_87 den 2023-03-23 21:13:58, redigerad totalt 1 gånger.
Avskaffa tre mot tre.