Det är min känsla med. Det är fruktasnvärt märkligt att man på ett par veckor kan gå ifrån ett snitt under 3-4 matcher på runt 10 000 till att (förmodligen) "inte ens" fylla hovet.-daniel- skrev:Fullsatt är jag extremt tveksam till.... tror inte riktigt stockholmspubliken har uppfattat att Elitserien dragit igång igen efter uppehållet. Det är min känsla iallafall.espen21 skrev:Blir det mycket fok, verkar inte vara något drag kring denna match? De sista matcherna har ju varit enormt bra. Borde kunna va fullsatt, eller?
Hoppas på 6000+ i vilket fall som helst, annars blir jag grymt besviken nu när det verkligen börjar dra ihop sig.
Djurgårdens IF - MODO Hockey 14/2 2008
- Lee Harvey Oswald
PrecisKall-El skrev:Känns som att detta är ett rätt bra läge att möta MoDo i. MoDo spelade borta mot FBK igår och vann klart och kan därmed känna sig rätt nöjda med sin lilla bortaturne redan nu. Ett icke heltänt MoDo som brukar ha svårt mot oss borta borde ligga bra till för en DIF vinst.
Det som talar emot oss är att vi tenderar att spela apdåligt direkt efter ett uppehåll, men jag hoppas att Säcken kan jaga igång grabbarna på studs. MoDo bör vara tröttare än oss sista 20 helt klart. Hoppas och tror på 3-1 till oss då traditionens makt är stor i hockey. ( hade matchen gått i Övik hade jag tippat på MoDo-seger för övrigt. )
Snälla rara DIF, överraska mig ikväll & var på tårna direkt nu när serien startar igen.
Vill inte se ännu en såsmatch med tröga ben & huvuden.
Tips:
DIF-MoDo 3-2 (sd)
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tråkigt att tiden inte räcker för å va på plats
Resultat 4-2

Resultat 4-2
Sanera idrotten
http://www.lantbruksnet.se/svenskasanerings/
http://www.lantbruksnet.se/svenskasanerings/
Varför skulle MoDo vara tröttare än DIF sista 20? För att de spelade en match i Tisdags efter ett uppehåll? Det där tror jag inte ett smack på. Kolla in NHL där de spelar en match t.ex på Onsdagen för att sedan spela Fredag, Lördag & Måndag. Inte ens då går det att komma dragandes med att det ena laget skulle vara tröttare sista 20, möjligtvis att det är lite trögare på Måndagsmatchen.Kall-El skrev: Det som talar emot oss är att vi tenderar att spela apdåligt direkt efter ett uppehåll, men jag hoppas att Säcken kan jaga igång grabbarna på studs. MoDo bör vara tröttare än oss sista 20 helt klart. Hoppas och tror på 3-1 till oss då traditionens makt är stor i hockey. ( hade matchen gått i Övik hade jag tippat på MoDo-seger för övrigt. )
Däremot så kan DIF vara lite sega efter uppehållet, där får man hoppas att Säcken & Co. gör sittför att få igång laget.
- Remy Lebeau
Spelar ingen större roll om vi spelar bra, bara vi vinner. En vinst är nästan ett krav för att vi inte ska dras in i streckstriden återigen.
Det har varit ett långt uppehåll, och det känns som att det kommer vara en relativt tråkig match.
DIF - Modo
2-1
1-0 Otto
1-1 ?
2-1 Fimpen
Det har varit ett långt uppehåll, och det känns som att det kommer vara en relativt tråkig match.
DIF - Modo
2-1
1-0 Otto
1-1 ?
2-1 Fimpen
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore