Ja, varför inte. Han kan även dra lite extrapublik...Pepp91 skrev:Inför nästa säsong är det fritt fram för ES lagen att lägga bud på Mika Hannula, borde väl passa tillsammans med Anger och Ottosson?
Silly season 2008/09 - nyförvärv, förluster och lagbygget
Det var ju inte så att man missade Klasen, SSK snodde honom och lockade med mer istid...wallander skrev:Ursäkta? Talangbröderna Ahlström!DIF_Soldier skrev:Njaa. Det vi behöver är spelskickliga backar, klasscenter och spetsforward. Forwardsplatsen bör vara för Ekman/Nilson i första hand, men Rudslätt är inte fy skam det heller. Kanske lite för defensiv för att kallas "spets"stolpskott skrev:Förresten, Daniel Rudslätt's kontrakt i Tyskland går väl ut, när denna säsongen är slut?
Han är mycket gärna välkommen, enligt mig.
Tänkte på det, nu när vi har begränsat med plats i truppen lär vi gå miste om talangbröderna Ahlström.
Hoppas du skämtar??
Kommer de med i DIF är det ett lågvattenmärke av sällan skådat slag!
Att amn plockade upp Dick från Huddinge var kanon, att man missade Linus K var mindre bra, men om man överhuvudtaget funderar på Ahlströmarna är det ett skämt.
Finns betydligt bättre spelare i våra J-lag.
Det är inte för inte som Huddinge ligger fast förankrat i botten av allsvenskan.
Ja, någon av dessa herrar borde man värva. Vi är på väg in i en ny fas nu, nästnästa säsong är det guld som gäller, enligt ledningen. Om vi ska bygga ett slagkraftigt lag behövs det verkligen mer spets än vad vi har i dagens läge.warrant skrev:Daniel såklartRocker skrev:Vilken av Tjärnqvistarna menar du? Ekman är jag relativt säker kommer spela för oss nästa säsong...warrant skrev:Rudslätt, Tjärnqvist, Hannula, Ekman och Thoresen vore något att satsa på
Skulle man ranka dessa spelare efter nyttighet för laget borde listan se ut något som följer:warrant skrev:Rudslätt, Tjärnqvist, Hannula, Ekman och Thoresen vore något att satsa på
Tjärnqvist ( solklar etta )
Thoresen ( LIka solklar 2a )
Ekman
Hannula
Rudslätt
Dock håller jag helt med om att Ekman nog är troligast att vi får se i DIF dressen nästa säsong av ovan nämnda spelare. Kunde man få Tjärnqvist och Thoresen till nästa säsong hade det dock sett väldigt intressant ut. En back samt en spelare som kan leda en kedja....
-
-
Håller med. Däremot så är nog Ekman den jag minst vill se i DIF nästa säsong. Han har en förmåga att ta väldigt många dumma utvisningar. Dock så är det en profil som kan dra lite fler folk till matcherna.Kall-El skrev:Skulle man ranka dessa spelare efter nyttighet för laget borde listan se ut något som följer:warrant skrev:Rudslätt, Tjärnqvist, Hannula, Ekman och Thoresen vore något att satsa på
Tjärnqvist ( solklar etta )
Thoresen ( LIka solklar 2a )
Ekman
Hannula
Rudslätt
Dock håller jag helt med om att Ekman nog är troligast att vi får se i DIF dressen nästa säsong av ovan nämnda spelare. Kunde man få Tjärnqvist och Thoresen till nästa säsong hade det dock sett väldigt intressant ut. En back samt en spelare som kan leda en kedja....
-
Ja, vi värvar inte Ekman för att han tar många dumma utvisningar... Han gör ju inte, sådär mycket poäng eller så?Håller med. Däremot så är nog Ekman den jag minst vill se i DIF nästa säsong. Han har en förmåga att ta väldigt många dumma utvisningar. Dock så är det en profil som kan dra lite fler folk till matcherna.
- Necrodamus
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja