Lugna ner dig
HA 22/23: Djurgårdens IF - Västerås 4/1
Kan det vara Dif veteraner som lirar? 60+ inga tacklingar och slagskott. Ser riktig bedrövligt ut, men Söderlunds fart behövs ju inte vi har ju speedkulan badbollen Berglund som spets kvar. 

Japp vi har nu blivit utmanövrerade av Västerås och Aik. Ligans två sämsta lag typ....BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2023-01-04 19:33:06Söderlund är fostrad hos Saik. Han är för snabb och skicklig för våra sömngångare, typ Berglund.
Kravställningen?
Detta är det överlägset sämsta jag sett i år.
Västerås har fullständig kontroll.
Djurgårdens IF, får mig att må skit
Nej jag undrar jaa. Fortsätter vi att slå undan benen på underhållarna år efter år.... Börjar känna mig färdig med det här!
Och grabbarna avviker från spelidén. Ingen stör pass över centrallinjen vid forecheck så Västerås kan spela enkelt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
En så galet dålig sömngångarperiod. Vill vi spela hockey överhuvudtaget
. Blir så galet uppgiven över den usla inställningen till match
-
Så mycket Djurgården det här.
Helt lamslagna första 16 tills deras mål kommer, då ska vi börja tävla.
Som vanligt klappusla när det är någon form av specialmatch.
Möter ytterligare ett bottenlag och det syns inte ens att vi är ett lag från övre halvan.
Möter ytterligare ett bottenlag och det syns inte ens att vi är ett lag från övre halvan.
Senast redigerad av Nattuggla_ den 2023-01-04 19:42:23, redigerad totalt 1 gånger.
En period spelad och allt är misär. Låt se vad som händer innan vi börjar attackera spelare, jag saknar också Tim... har var inte ensam lösningen på alla våra problem
- Klaudius21
"You think you can win on talent alone? Gentlemen, you don't have enough talent to win on talent alone."
Lugna mig? Har en jävla vilopuls efter den här perioden. Helt plötsligt är det samma känsla som ifjol. Ointressant! Spelare som är fullständigt oförmögna att beröra eller skicka energi....
Ett jävla värdelöst tidsfördriv som inte en enda jävel ska behöva betala pengar för.
Det är ju upp till var och enManijock skrev: ↑2023-01-04 19:42:47Lugna mig? Har en jävla vilopuls efter den här perioden. Helt plötsligt är det samma känsla som ifjol. Ointressant! Spelare som är fullständigt oförmögna att beröra eller skicka energi....
Ett jävla värdelöst tidsfördriv som inte en enda jävel ska behöva betala pengar för.
Sant, men betänk att en femma är på JVM, vår målis är på JVM, vår bästa puckfördelare är skadad, ett gäng andra är oxo skadade och vi har kryddat det med att sparka den enda spelaren som kan hålla i puck mer än 2 sekunder. Just nu ÄR vi ett lag för undre halvan, vi är miles away från det lag som skrapade ihop poängen vi hittills har.Nattuggla_ skrev: ↑2023-01-04 19:41:46 Så mycket Djurgården det här.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Hör du allt i båset? Tänkte när du pratar om energi, eller omklädningsrummet? Sen att gå på spelare i våras vackra klubb är lågt... vi är inte gnagare. Ilska ja, men påhopp nej!Manijock skrev: ↑2023-01-04 19:42:47Lugna mig? Har en jävla vilopuls efter den här perioden. Helt plötsligt är det samma känsla som ifjol. Ointressant! Spelare som är fullständigt oförmögna att beröra eller skicka energi....
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Och Kg och Garpenlöfs top 6 är ju otroligt mäktiga. Liss får match efter match åka och såsa och kasta puckar åt alla håll.Manijock skrev: ↑2023-01-04 19:39:55Japp vi har nu blivit utmanövrerade av Västerås och Aik. Ligans två sämsta lag typ....BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2023-01-04 19:33:06Söderlund är fostrad hos Saik. Han är för snabb och skicklig för våra sömngångare, typ Berglund.
Kravställningen?
Detta är det överlägset sämsta jag sett i år.
Västerås har fullständig kontroll.
Djurgårdens IF, får mig att må skit
Nej jag undrar jaa. Fortsätter vi att slå undan benen på underhållarna år efter år.... Börjar känna mig färdig med det här!
Brodin har väl inte ens gjort ett byte ikväll, jag har då inte sett karln.
Är Norman klar för oss, när är han då spelklar? Han skulle behövas.
Synd att Kruger åkte på flunsan, vi ser trubbiga ut när han är borta.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Västerås har sina tre bästa spelare borta.... Slut på undanflykter!captcash skrev: ↑2023-01-04 19:45:59Sant, men betänk att en femma är på JVM, vår målis är på JVM, vår bästa puckfördelare är skadad, ett gäng andra är oxo skadade och vi har kryddat det med att sparka den enda spelaren som kan hålla i puck mer än 2 sekunder. Just nu ÄR vi ett lag för undre halvan, vi är miles away från det lag som skrapade ihop poängen vi hittills har.Nattuggla_ skrev: ↑2023-01-04 19:41:46 Så mycket Djurgården det här.
Vi slår undan benen på oss själva. Fuskar! Ska vi lägga långt lägger vi kort, ska vi spela kort slänger vi bort den.
Västerås backar ser ut som 6 stycken Ragge. Totalt dominanta i närkampsspel. Sämre i precis allting!
Känner mig som Frodo när han drar på sig ringen när man kliver in i forumet under match… mörker.
Nä, ser inte superbra ut. Två perioder kvar. Nu kör vi!
Nä, ser inte superbra ut. Två perioder kvar. Nu kör vi!