Doyle skrev: ↑2022-04-18 13:15:56
Skeptisk till Falk.. Måste kunna gå att hitta skäggbackar som kan stänga ner framför slottet..
Nu vet jag inte riktigt din syn på epitetet skäggback men hoppas den är någorlunda ”modern”. Jag får mardrömmar bara av tanken att vi adderar nya Stefan Warg till backsidan… Helt lost om de så hamnar en meter utanför egen målgård och i allsvenskan lär det ju inte gå långsammare… Tänk en Warg som tar rygg på en kvick forward och hamnar ute i sarghörnet… Kommer gå käpprätt…
Hoppas innerligt K-G isf går efter spelskickliga tuffingar som är kapabla att slå ett bra förstapass och ändå vara hyggligt mobila… För jag håller med om att det behövs fysik men inte på bekostnad av grundläggande kunskaper som många tycks sakna…
Och med det sagt så betyder det inte att Falk skulle vara en sådan, snarare så att jag också är tveksam men har å andra sidan ingen koll på vad han presterat senaste åren.
Splitzen skrev: ↑2022-04-18 16:05:34
Söderlund stannar så viktigt !!!
Nu är ju risken att Chicago hittar på något men tänk bara tanken att få se Tim tillsammans med våra juniorer i ordinarie uppställning. Fart, kreativitet, spelglädje.
Jag hävdar att potentialen finns för att göra DIF i Allsvenskan till en mer sevärd historia från läktarna än det varit i SHL på bra många år.
Splitzen skrev: ↑2022-04-18 16:05:34
Söderlund stannar så viktigt !!!
Nu är ju risken att Chicago hittar på något men tänk bara tanken att få se Tim tillsammans med våra juniorer i ordinarie uppställning. Fart, kreativitet, spelglädje. Jag hävdar att potentialen finns för att göra DIF i Allsvenskan till en mer sevärd historia från läktarna än det varit i SHL på bra många år.
Håller helt med. Räcker redan med Tim och förmodligen Brodin klara så känner jag ett större hockeysug än när Jocke valde spelare till SHL. Känns redan väldigt intressant.