Får han en till smäll så kan resten av hans liv vara förstört.
Samma problem som med Ante, jag hade inte gått på isen i han läge igen för 10 miljoner i månaden.
Kommer en smäll första matchen så kan du inte vistas i en galleria efter det typ.
Får han en till smäll så kan resten av hans liv vara förstört.
Vem fhn vill vistas i en galleria?
Ta en sportbar då :pBigJ skrev: ↑2022-04-05 21:08:20Vem fhn vill vistas i en galleria?![]()
Jenkaren/kanadicken verkar inte ha kontrakt nästa år, hugg han direkt
Riley Woods och Sam Vigneault har båda kontrakt över nästa säsong. Eller tänkte du på någon annan?#10 skrev: ↑2022-04-05 21:19:55Jenkaren/kanadicken verkar inte ha kontrakt nästa år, hugg han direkt
Fy fan tragiskt isf om vi har chansen att få hem dem 2 så kanske vi inte ens kan pga pengabrist#10 skrev: ↑2022-04-05 11:58:19Jo, men lät ju som att det inte fanns så mkt pengar till Brodin å Kruger även om dom ville till ossNattuggla_ skrev: ↑2022-04-05 11:28:29Håller med.
Men dessa håller faktiskt en OK till ganska hög nivå i Hockeyallsvenskan:
"Tom Nilsson, Lundvig Rensfeldt, Tim Söderlund, Fredrik Forsberg och Emil Berglund."
Dessa diskuteras det med. Behåller gärna alla, frågan är om ekonomin tillåter.
Däremot ser både Arnesson och Hedström ut att fortsätta. Det räknar man med. Ska vi ha både Arnesson och Nilsson så hoppas jag att man tar in ett par spelskickliga backar sedan också, även om den sistnämnda är bättre med pucken av de två.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... llsvenskan
Det vore förödande om vi inte lägger pengarna på dom. Dom kommer vara skillnaden och stommen som kommer ta oss tillbaka. Vi kommer inte ha råd att inte satsa nästa säsong! Det är dags för DIF Hockey och vända sig till folket på gräddhyllan som t.ex H&M Persson som kallar sig Djurgårdare. Det är nu om något vi behöver dom på resan så vi får ett slagkraftigt lag i flera år framöver! Svälj stoltheten, det är akut krisläge.Morwiin skrev: ↑2022-04-06 00:58:12Fy fan tragiskt isf om vi har chansen att få hem dem 2 så kanske vi inte ens kan pga pengabrist#10 skrev: ↑2022-04-05 11:58:19Jo, men lät ju som att det inte fanns så mkt pengar till Brodin å Kruger även om dom ville till ossNattuggla_ skrev: ↑2022-04-05 11:28:29Håller med.
Men dessa håller faktiskt en OK till ganska hög nivå i Hockeyallsvenskan:
"Tom Nilsson, Lundvig Rensfeldt, Tim Söderlund, Fredrik Forsberg och Emil Berglund."
Dessa diskuteras det med. Behåller gärna alla, frågan är om ekonomin tillåter.
Däremot ser både Arnesson och Hedström ut att fortsätta. Det räknar man med. Ska vi ha både Arnesson och Nilsson så hoppas jag att man tar in ett par spelskickliga backar sedan också, även om den sistnämnda är bättre med pucken av de två.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... llsvenskan![]()
Håller med.TheForsa skrev: ↑2022-04-06 03:15:46 [quote=Morwiin post_id=504292 time=<a href="tel:1649203092">1649203092</a> user_id=9393]
[quote=#10 post_id=504222 time=<a href="tel:1649156299">1649156299</a> user_id=7555]
[quote=Nattuggla_ post_id=504216 time=<a href="tel:1649154509">1649154509</a> user_id=34552]
[quote=#10 post_id=504214 time=<a href="tel:1649153716">1649153716</a> user_id=7555]
Lät ju inte så positivt på kg idag ang truppbygget….
Jag tror säkerligen sponsorer och supportrar kan gå ihop för att hjälpa till att få in en drömspelare. Men många har ledsnat genom åren. Och jag gissar på att besluten Djurgården tar de närmsta veckorna kommer vara otroligt viktiga. Visar Kraft & CO att man menar allvar, att man Vill någonting - då kommer man få med sig många Djurgårdare.
Word!Praetori skrev: ↑2022-04-04 21:16:00Inte riktat mot dig utan rent generellt:rikkard skrev: ↑2022-04-04 20:40:53 Vad tycker Incel-delen av forumet, (och ni andra) om detta: https://www.svt.se/sport/ishockey/utan- ... k-paverkan
För egen del känns det som ett klassiskt DIF-syndrom (där alla som lämnat organisationen inte låtsas som att de någonsin varit en del av den lex. Staffan Kronvall, Petter Rönnqvist osv.) Gamla ex är ens värsta fiende?
Det tragiska är att det är de som lämnat oss och inte tvärtom. Vi tog hand om dig när du hade cancer, Staffan när du var en junis, Petter när du var usel i mål och ingen annan ville ge dig ett jobb.
Jag säger att folk inte vet vad de snackar om men det är lätt att peka finger från utsidan. Både Staffan och Petter (och flera andra hackkycklingar) är Djurgårdare och hockeyälskare som vill DIF väl men det är inte förenligt att vara professionell i ett arbete inom media och samtidigt sitta och vara partisk. Sen förstår man att svagbegåvade från den grunda delen av genpoolen ser försök till opartiskhet som ett rött skynke men det är isf betraktarens problem.
Ärligt talat så tycker jag hela den där diskussionen och gnället på gammalt djurgårdsfolk som dyker upp till och från känns sjukt unken och icke DIF. En odör av mammas källare och/eller 1312/acab ohyra som jag hellre klarar mig utan. Särskilt på detta forum som annars håller en relativt hög nivå.
/Slut