Ähhh Ljungh har inte gett starka DIF vibbar så att säga sen han drog, känner mig rätt likgiltig kring honom faktiskt.
Finns andra som Djurgården borde prioritera, som att göra det mesta för att förlänga med Tim Söderlund t.ex
Ähhh Ljungh har inte gett starka DIF vibbar så att säga sen han drog, känner mig rätt likgiltig kring honom faktiskt.
Fånigt resonemang överhuvudtaget.Knickedick skrev: ↑2022-02-18 16:50:07Du SER det du SER på hovet, jättebra. Men sen säger du att Poirier är att kasta bort pengar utan att du SETT honom. Dubbelmoral om du frågar mig.J_J skrev: ↑2022-02-18 16:04:34 Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg
av Dusinator » 2022-02-18 15:15:07
#10 skrev: ↑2022-02-18 15:08:58
J_J skrev: ↑2022-02-18 13:44:23
Måste skicka in en liten blänkare här:
Det stod ju klart redan i lördags att Eric Gélinas skulle ansluta vilket är en grymt nödvändig backförstärkning för spela matcher med 6 backar är inte hållbart.
Däremot skreks det i denna tråd om hur nödvändigt det var med en ny center, igår spelade en 17 årig Noah Östlund och gjorde det förhållandevis bra(för att vara 17 år). Det har varit enormt mycket kritik mot Bjerselius i denna tråd men är han sämre än en 17 årig Östlund ? tvivlar väldigt starkt på det så i mina ögon är värvningen av Émile Poirier rent slöseri med pengar. Det är ju visserligen stor chans att jag får äta upp detta men jag har sett hur oscoutade spelare förstört vårat älskade DIF denna säsong från läktaren men att sitta här o vräka ur sig en spottloskan efter den andra hjälper inte.
DIF har tillräckligt bra lag för att hålla sig kvar i SHL för det hänger inte på massa exportspelare bland fw´s om det blir SHL eller HA nästa säsong så kära medsupportrar, visa erat stöd på Hovet
En dagsfylla är ju alltid trevligt
hahah![]()
Kände lite likadant. Skön fredagsfeeling nu. Trevlig helg!
Va tråkigt att se ni sitter här och dömer mig medans jag sitter där på hovet match efter match och hejjar på vårat älskade DIF i med och motgång, men gör gärna det för jag vet att mina åsikter är genuina. DIF ALLTID OAVSETT I MEDGÅNG OCH MOTGÅNG
Dömer? Du förde ett resonemang där du gav din åsikt att Bjerselius är bättre än Östlund och därför är rekryteringen av Poirier onödig? Du gav inga som helst tankar kring varför du uttryckte det eller på vilket sätt vi är rustade för framtiden med Bjerselius/Östlund? Jag förstod då ingenting...J_J skrev: ↑2022-02-18 16:04:34 Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg
Det stod ju klart redan i lördags att Eric Gélinas skulle ansluta vilket är en grymt nödvändig backförstärkning för spela matcher med 6 backar är inte hållbart.
Däremot skreks det i denna tråd om hur nödvändigt det var med en ny center, igår spelade en 17 årig Noah Östlund och gjorde det förhållandevis bra(för att vara 17 år). Det har varit enormt mycket kritik mot Bjerselius i denna tråd men är han sämre än en 17 årig Östlund ? tvivlar väldigt starkt på det så i mina ögon är värvningen av Émile Poirier rent slöseri med pengar. Det är ju visserligen stor chans att jag får äta upp detta men jag har sett hur oscoutade spelare förstört vårat älskade DIF denna säsong från läktaren men att sitta här o vräka ur sig en spottloskan efter den andra hjälper inte.
DIF har tillräckligt bra lag för att hålla sig kvar i SHL för det hänger inte på massa exportspelare bland fw´s om det blir SHL eller HA nästa säsong så kära medsupportrar, visa erat stöd på Hovet
hahah![]()
Va tråkigt att se ni sitter här och dömer mig medans jag sitter där på hovet match efter match och hejjar på vårat älskade DIF i med och motgång, men gör gärna det för jag vet att mina åsikter är genuina. DIF ALLTID OAVSETT I MEDGÅNG OCH MOTGÅNG
Just så. Jävla gnäll om det där. Det var ju inte så att Holm visade upp den nivå han besitter idag när han var hos oss.#10 skrev: ↑2022-02-18 15:58:37Alltid lätt att vara efterklok med facit, spelare utvecklas olika, inte så lätt det därjsson skrev: ↑2022-02-18 15:42:13Säcken/Nyman satte honom i samma fack som Norell och han sökte lycka på annat håll.DIF SJÖSTAN skrev: ↑2022-02-18 15:17:51 Kollar Sverige-Ryssland.
Hur f—-n lyckades vi klanta bort Philip Holm?
INGEN såg storheten i honom då, tyvärr.
Kan du väl ha en poäng i i och för sig, å andra sidan borde det inte kräva så mycket hockeykunskaper för att se att Holm hade mer råtalang och skills än Falk och NorellBOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2022-02-18 18:51:27Just så. Jävla gnäll om det där. Det var ju inte så att Holm visade upp den nivå han besitter idag när han var hos oss.#10 skrev: ↑2022-02-18 15:58:37Alltid lätt att vara efterklok med facit, spelare utvecklas olika, inte så lätt det därjsson skrev: ↑2022-02-18 15:42:13Säcken/Nyman satte honom i samma fack som Norell och han sökte lycka på annat håll.DIF SJÖSTAN skrev: ↑2022-02-18 15:17:51 Kollar Sverige-Ryssland.
Sedan gnälldes det på exakt samma sätt om Bernhardt, han slarvades ju också bort av oss enligt samma personer.
Men eftersom facit på honom är ett annat håller de tyst om honom.
Som sagt, jävligt enkelt att tippa med facit i hand.
Jag förstod då att Växjö skulle vinna ifjol…..
Dont get me started om Berhardt...DIF SJÖSTAN skrev: ↑2022-02-18 18:54:43Kan du väl ha en poäng i i och för sig, å andra sidan borde det inte kräva så mycket hockeykunskaper för att se att Holm hade mer råtalang och skills än Falk och NorellBOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2022-02-18 18:51:27Just så. Jävla gnäll om det där. Det var ju inte så att Holm visade upp den nivå han besitter idag när han var hos oss.#10 skrev: ↑2022-02-18 15:58:37Alltid lätt att vara efterklok med facit, spelare utvecklas olika, inte så lätt det därjsson skrev: ↑2022-02-18 15:42:13Säcken/Nyman satte honom i samma fack som Norell och han sökte lycka på annat håll.DIF SJÖSTAN skrev: ↑2022-02-18 15:17:51 Kollar Sverige-Ryssland.
Sedan gnälldes det på exakt samma sätt om Bernhardt, han slarvades ju också bort av oss enligt samma personer.
Men eftersom facit på honom är ett annat håller de tyst om honom.
Som sagt, jävligt enkelt att tippa med facit i hand.
Jag förstod då att Växjö skulle vinna ifjol…..
Det är skillnad på "kritik" och att pissa på folk som en gnagare.Donkels-3.0 skrev: ↑2022-02-18 17:56:04Ja hyllar dom som förtjänar det men spelare, ledare som jag inte tycker håller måttet kommer jag fortsättningsvis kritiseraPraetori skrev: ↑2022-02-18 17:52:44Du är sååå tråkig. Sluta hata på våra egna spelare och kom med något konstruktivt för en gångs skull.Donkels-3.0 skrev: ↑2022-02-18 16:58:31 Östlund är helt klart ett framtidsnamn Bjerselius not so much
Sluta klaga på våra spelare , särskillt inte Dick. Han täcker ett skott och tar en backcheck så det så.Praetori skrev: ↑2022-02-18 19:28:55Det är skillnad på "kritik" och att pissa på folk som en gnagare.Donkels-3.0 skrev: ↑2022-02-18 17:56:04Ja hyllar dom som förtjänar det men spelare, ledare som jag inte tycker håller måttet kommer jag fortsättningsvis kritiseraPraetori skrev: ↑2022-02-18 17:52:44Du är sååå tråkig. Sluta hata på våra egna spelare och kom med något konstruktivt för en gångs skull.Donkels-3.0 skrev: ↑2022-02-18 16:58:31 Östlund är helt klart ett framtidsnamn Bjerselius not so much
Sen sitter folk som du och är butthurt över att återvändande spelare väljer andra föreningar än DIF. Då har man inte lärt dig ett skit om den Djurgårdsanda som Tumba mfl legendarer alltid pratat varmt om.
Inte för att det gör DIF något positivt, men det är nästan så att jag hoppas att Bjerselius lämnar DIF och växer ut till en klasspelare någon annanstans bara för att täppa till truten på fjantar som dessa.Donkels-3.0 skrev: ↑2022-02-18 17:56:04Ja hyllar dom som förtjänar det men spelare, ledare som jag inte tycker håller måttet kommer jag fortsättningsvis kritiseraPraetori skrev: ↑2022-02-18 17:52:44Du är sååå tråkig. Sluta hata på våra egna spelare och kom med något konstruktivt för en gångs skull.Donkels-3.0 skrev: ↑2022-02-18 16:58:31 Östlund är helt klart ett framtidsnamn Bjerselius not so much
Förstår inte riktigt vad moral har med saken att göra, men i övrigt håller jag helt med!Knickedick skrev: ↑2022-02-18 16:50:07Du SER det du SER på hovet, jättebra. Men sen säger du att Poirier är att kasta bort pengar utan att du SETT honom. Dubbelmoral om du frågar mig.J_J skrev: ↑2022-02-18 16:04:34 Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg
hahah![]()
Hur vet du det? Många är de som uttalat sig om spelare i ung ålder, en del blommar ut tidigt för att sen falla i glömska, andra ser inte mycket ut för världen men blommar ut sent. Sen fyller ju killen år idag, så vi kan väl vara lite schyssta och inte såga för grovhugget en sådan dagDonkels-3.0 skrev: ↑2022-02-18 16:58:31 Östlund är helt klart ett framtidsnamn Bjerselius not so much
Word!Praetori skrev: ↑2022-02-18 19:28:55Det är skillnad på "kritik" och att pissa på folk som en gnagare.Donkels-3.0 skrev: ↑2022-02-18 17:56:04Ja hyllar dom som förtjänar det men spelare, ledare som jag inte tycker håller måttet kommer jag fortsättningsvis kritiseraPraetori skrev: ↑2022-02-18 17:52:44Du är sååå tråkig. Sluta hata på våra egna spelare och kom med något konstruktivt för en gångs skull.Donkels-3.0 skrev: ↑2022-02-18 16:58:31 Östlund är helt klart ett framtidsnamn Bjerselius not so much
Sen sitter folk som du och är butthurt över att återvändande spelare väljer andra föreningar än DIF. Då har man inte lärt dig ett skit om den Djurgårdsanda som Tumba mfl legendarer alltid pratat varmt om.
Och det kommer från en som vill peta lillfimpen...DIF_Soldier skrev: ↑2022-02-18 19:37:06Inte för att det gör DIF något positivt, men det är nästan så att jag hoppas att Bjerselius lämnar DIF och växer ut till en klasspelare någon annanstans bara för att täppa till truten på fjantar som dessa.Donkels-3.0 skrev: ↑2022-02-18 17:56:04Ja hyllar dom som förtjänar det men spelare, ledare som jag inte tycker håller måttet kommer jag fortsättningsvis kritiseraPraetori skrev: ↑2022-02-18 17:52:44Du är sååå tråkig. Sluta hata på våra egna spelare och kom med något konstruktivt för en gångs skull.Donkels-3.0 skrev: ↑2022-02-18 16:58:31 Östlund är helt klart ett framtidsnamn Bjerselius not so much