Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg
av Dusinator » 2022-02-18 15:15:07
#10 skrev: ↑2022-02-18 15:08:58
J_J skrev: ↑2022-02-18 13:44:23
Måste skicka in en liten blänkare här:
Det stod ju klart redan i lördags att Eric Gélinas skulle ansluta vilket är en grymt nödvändig backförstärkning för spela matcher med 6 backar är inte hållbart.
Däremot skreks det i denna tråd om hur nödvändigt det var med en ny center, igår spelade en 17 årig Noah Östlund och gjorde det förhållandevis bra(för att vara 17 år). Det har varit enormt mycket kritik mot Bjerselius i denna tråd men är han sämre än en 17 årig Östlund ? tvivlar väldigt starkt på det så i mina ögon är värvningen av Émile Poirier rent slöseri med pengar. Det är ju visserligen stor chans att jag får äta upp detta men jag har sett hur oscoutade spelare förstört vårat älskade DIF denna säsong från läktaren men att sitta här o vräka ur sig en spottloskan efter den andra hjälper inte.
DIF har tillräckligt bra lag för att hålla sig kvar i SHL för det hänger inte på massa exportspelare bland fw´s om det blir SHL eller HA nästa säsong så kära medsupportrar, visa erat stöd på Hovet
En dagsfylla är ju alltid trevligt
hahah

Kände lite likadant. Skön fredagsfeeling nu. Trevlig helg!
Va tråkigt att se ni sitter här och dömer mig medans jag sitter där på hovet match efter match och hejjar på vårat älskade DIF i med och motgång, men gör gärna det för jag vet att mina åsikter är genuina.
DIF ALLTID OAVSETT I MEDGÅNG OCH MOTGÅNG