Lagom grisig i försvaret och farlig framåt, absolut värd att hålla koll på.
Gör det riktigt bra i matchen mot Löven som pågår nu
Lagom grisig i försvaret och farlig framåt, absolut värd att hålla koll på.
Ska vi ta in Berglund kan vi ju lika gärna be Sörensen slå en pling till Evander Kane ocksågaspo skrev: ↑2021-12-18 19:29:38 Snacka om fullständig galenskap om vi ens tänker tanken på att ta in Berglund. Killen hade problem med flaskan när han va hos oss fortsatte i Brynäs sedan dessa skriverier om misshandel/våldtäkt. Nä tack! Tror iofs K-G inte ens har tänkt tanken. Men va fan in med Dick va har vi att förlora? Ingenting! Låt han träna i 1 månad och så får vi se om han pallar. Hans fysiska status lär ju vara allt annat än SHL mässigt just nu. Men som sagt ge han tid. Kan bli en joker i playout
Haha, spot onPuckey skrev: ↑2021-12-18 21:44:16Ska vi ta in Berglund kan vi ju lika gärna be Sörensen slå en pling till Evander Kane ocksågaspo skrev: ↑2021-12-18 19:29:38 Snacka om fullständig galenskap om vi ens tänker tanken på att ta in Berglund. Killen hade problem med flaskan när han va hos oss fortsatte i Brynäs sedan dessa skriverier om misshandel/våldtäkt. Nä tack! Tror iofs K-G inte ens har tänkt tanken. Men va fan in med Dick va har vi att förlora? Ingenting! Låt han träna i 1 månad och så får vi se om han pallar. Hans fysiska status lär ju vara allt annat än SHL mässigt just nu. Men som sagt ge han tid. Kan bli en joker i playout![]()
Evander: Erhm, SHL? Du vet vem jag är va?
Sören: Ja, fast ingen vill ju ha med dig att göra. Ingen vill ha att göra med oss heller.
Evander: Jag antar att i jämförelse med Videll-gate måste jag ses som en fröjd i omklädningsrummet.
Sören: Nämnde jag att fansen välkomnar Bulan Berglund tillbaka trots alla anklagelser?
Evander: For real?
Sören: Ja, och jämfört med den där snubben i Malmö är din bettingskandal en fis i rymden så vi är luttrade här borta.
Evander: Men du fattar hur länge sen det var jag lirade hockey?
Sören: Har du träffat Dick?
Hahaha... Fan vad jag garvade åt dettaPuckey skrev: ↑2021-12-18 21:44:16Ska vi ta in Berglund kan vi ju lika gärna be Sörensen slå en pling till Evander Kane ocksågaspo skrev: ↑2021-12-18 19:29:38 Snacka om fullständig galenskap om vi ens tänker tanken på att ta in Berglund. Killen hade problem med flaskan när han va hos oss fortsatte i Brynäs sedan dessa skriverier om misshandel/våldtäkt. Nä tack! Tror iofs K-G inte ens har tänkt tanken. Men va fan in med Dick va har vi att förlora? Ingenting! Låt han träna i 1 månad och så får vi se om han pallar. Hans fysiska status lär ju vara allt annat än SHL mässigt just nu. Men som sagt ge han tid. Kan bli en joker i playout![]()
Evander: Erhm, SHL? Du vet vem jag är va?
Sören: Ja, fast ingen vill ju ha med dig att göra. Ingen vill ha att göra med oss heller.
Evander: Jag antar att i jämförelse med Videll-gate måste jag ses som en fröjd i omklädningsrummet.
Sören: Nämnde jag att fansen välkomnar Bulan Berglund tillbaka trots alla anklagelser?
Evander: For real?
Sören: Ja, och jämfört med den där snubben i Malmö är din bettingskandal en fis i rymden så vi är luttrade här borta.
Evander: Men du fattar hur länge sen det var jag lirade hockey?
Sören: Har du träffat Dick?
Tränare kanske.
Berglund sista del i DIF var katastrof. En av extremt få saker Jocke gjorde bra var att inte förlänga med honom. trots sin storlek åker han utsida hela tiden, långsam i sinnet och letar passar. Är spelbar i sarg hörnet. Tar aldrig kampen och vill aldrig vara farlig och spelbar framför mål. Trots sin storlek som sagt....
Jag är övertygad att vi har en tränare till nästa säsong. Därav Barry värvningen.
Låt oss innerligt hoppas att det inte är Johan Garpenlöv som ska väntas in...Mattias_87 skrev: ↑2021-12-19 20:05:33Jag är övertygad att vi har en tränare till nästa säsong. Därav Barry värvningen.
Jag är 1000% säker på att det är Garpen, det är alldeles för mkt timing med att han släpper Landslaget osv för att det inte ska stämma. Prepare for the Garp!Momentumet skrev: ↑2021-12-19 21:28:36Låt oss innerligt hoppas att det inte är Johan Garpenlöv som ska väntas in...Mattias_87 skrev: ↑2021-12-19 20:05:33Jag är övertygad att vi har en tränare till nästa säsong. Därav Barry värvningen.