SHL 21/22: Brynäs - Djurgårdens IF 4/12
Pinsamt är bara förnamnet,, nu måste nått hända så frustrerad att jag knappt orkar bli arg längre...
- BloodBride
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Harmageddon
Undra hur Daniel och Jimmy mår som är på plats?
Vore kul om de kunde ge feedback hur det såg ut på bänken
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Skiftar över till Drömpyramiden på TV4 istället.
Avskaffa tre mot tre.
Vad har Lill-Fimpen gjort bra? Förutom de första matcherna.
Rekommenderar alla att redan nu börja mentalt bearbeta nedflyttning till Hockeyallsvenskan.
Kommer göra underverk framåt vårkanten. För det här laget kommer inte ha skuggan av en chans i playout.
Kommer göra underverk framåt vårkanten. För det här laget kommer inte ha skuggan av en chans i playout.
Det finns en Järnkamin i det här laget och han spelar inte ens ikväll. Resten är ett gäng förlorare.
Avgå Jocke låt Stoppel köra säsongen ut.
Bränn upp Falkens snäcka inför truppen, in med en mysfarbror i båset och spendera allt som går att spendera i februari.
Bränn upp Falkens snäcka inför truppen, in med en mysfarbror i båset och spendera allt som går att spendera i februari.
Senast redigerad av Ohddan den 2021-12-04 19:35:35, redigerad totalt 1 gånger.
- Doyle
Ja, händer inget nu ikväll eller i morgon lär vi inte ha en sponsor kvar nästa vecka. Inget företag vill förknippas med DIF hockey längre
I min pre-game-profetia såg jag att vi skulle göra ett eller kanske två mål. Jag ändrar mig. Vi kommer inte att göra något mål ikväll. Däremot kommer Brynäs att göra 2 eller tre till i sista.
Slutresultat alltså: 6-0 eller 7-0.
Slutresultat alltså: 6-0 eller 7-0.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Inte ett jävla skit, det är det jag menar med att allt ovanför spelarna måste väck, vi har inte så här dåliga spelare som det ser ut som, det är ett haveri nånstans högre upp, byt ut allt, in med en erfaren tränare och gamla djurgårdare som lyckats här i livet högre upp, det är ända räddningen
- Hepsnastian
Idag är det inte nån enskild spelare som är varken bra eller dålig. Alla är mentalt avstängda, kollektivt hjärndöda. Det spelar ingen roll vilket motstånd, vi kommer vika ned oss iallafall.
Det krävs en helomvändning i klubben, nått drastiskt och betydligt märkbart måste ske. Om det är Jocke + tränare samt en del av styrelsen är oklart, men något liknande. In med helt nytt tänk. Frisk luft och nya tag krävs för att vi ska klara av ett kval.
Det krävs en helomvändning i klubben, nått drastiskt och betydligt märkbart måste ske. Om det är Jocke + tränare samt en del av styrelsen är oklart, men något liknande. In med helt nytt tänk. Frisk luft och nya tag krävs för att vi ska klara av ett kval.
Senast redigerad av Hepsnastian den 2021-12-04 19:40:30, redigerad totalt 1 gånger.
Delägare
Jag håller med dig. JEs diktatur hämmar allt och alla. In med en head coach. Falken & Aaro kan stanna som ass, det kvittar. Hur svårt kan det vara att leka sportchef!? En annan sportchef kan väl inte göra det sämre, eftersom vår nuvarande inte gör nåt.#10 skrev: ↑2021-12-04 19:37:16Inte ett jävla skit, det är det jag menar med att allt ovanför spelarna måste väck, vi har inte så här dåliga spelare som det ser ut som, det är ett haveri nånstans högre upp, byt ut allt, in med en erfaren tränare och gamla djurgårdare som lyckats här i livet högre upp, det är ända räddningen
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Tackar som frågar. Vi festar loss på långsidan och njuter av tillvaron. Nåja, skrattar åtminstone åt domarna och att brynäsarna på läktaren är oroliga när vi anfaller.Harmageddon skrev: ↑2021-12-04 19:32:07 Undra hur Daniel och Jimmy mår som är på plats?
Bojkotta Hovet till Jocke är borta. Det enda rakryggade! Handlar om våran existens här. Skitgulliga är ni som tänker kortsiktigt och vill "stötta" alltid oavsett. Men dåliga resultat verkar inte röra ledningen i ryggen. Tomma läktare och framförallt en smäll ekonomiskt kanske väcker björnen.
Rädda vår framtid, bojkotta Djurgården.
Rädda vår framtid, bojkotta Djurgården.