Räkna inte med det. Eriksson har klubben som gisslan. Styrelsen håller ondskan om ryggen. Vi håller tummarna att degraderingen gör susen.
SHL 21/22: Brynäs - Djurgårdens IF 4/12
Han håller på att uppgradera Excel.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
Vi bryter spelet och har tre man på väg fram, strax innan offensiv blå. Puckförande DIF-spelare (orkar fan inte se vem) vispar in pucken central till Brynässpelare. Det som skulle, 10 gånger av 10, varit ett 3 mot 2 blev absolut ingenting. Infösningen av pucken föranledde byte på våra tre samt en spelvändning för Brynäs.
Vad är det för game-plan ni ska hålla er till? Jag fattar inte. Stämmer game-plan med on-ice competence? Eller har ni lånat San Joses game-plan som kräver spets på varje position?
Ingen stressar puckförande brynäsare. Vi glider mot dem o defensiven och sträcker fram klubborna... Skräckinjagande uselt att se.
Ah. 4-0. Smut.
Vad är det för game-plan ni ska hålla er till? Jag fattar inte. Stämmer game-plan med on-ice competence? Eller har ni lånat San Joses game-plan som kräver spets på varje position?
Ingen stressar puckförande brynäsare. Vi glider mot dem o defensiven och sträcker fram klubborna... Skräckinjagande uselt att se.
Ah. 4-0. Smut.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Lägg ner. Kom inte ut i sista.
JE & Co kommer inte dra förrän vi trillar ner i HA och det är inte pga sportsligt misslyckande, det är för att de inte kan lyfta lika bra lön i HA som i SHL.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Herregud vad man skäms
Om inte JE självmant försvinner eller får sparken inom 24 timmar efter den här förnedringen så vet ifan....

Om inte JE självmant försvinner eller får sparken inom 24 timmar efter den här förnedringen så vet ifan....
Det är vissa i styrelsen som "har fullt förtroende" för jocke och ingen annan har cojones nog att ifrågasätta dem. Men som sagt nu måste något drastiskt hända. I morgon. (helst för ett par veckor sedan, men senast i morgon)
Senast redigerad av sauron den 2021-12-04 19:29:52, redigerad totalt 1 gånger.
It's the hope that kills you.
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Får bara en känsla att laget spelar för att förlora. Ett tydligt sätt att visa..Ni kan dra. Läs, Jocke, VD, Ordf. Sen börjar vi lira igen…
Spelet är så bedrövligt och pinsamt, man skäms…
Spelet är så bedrövligt och pinsamt, man skäms…
Senast redigerad av Doyle den 2021-12-04 19:31:32, redigerad totalt 1 gånger.
Från DIF officiella match referat :
"Det går fort när hemmalaget tar sig in i offensiv zon. Djurgården å andra sidan har återigen svårt att behålla pucken och få några kvalificerade målchanser."
Och det mot ett lag vi kanske ska spela negativt kval emot!!!
Bara att inse att hockeyn i Stockholm får derbyn nästa säsong.
Och tyvärr blir det isråtta vi får möta i gärdsgårdsserien.
"Det går fort när hemmalaget tar sig in i offensiv zon. Djurgården å andra sidan har återigen svårt att behålla pucken och få några kvalificerade målchanser."
Och det mot ett lag vi kanske ska spela negativt kval emot!!!
Bara att inse att hockeyn i Stockholm får derbyn nästa säsong.
Och tyvärr blir det isråtta vi får möta i gärdsgårdsserien.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
Ottinge ta oss hem!!
Hoppas laget når upp till 10 skott på mål innan matchen är slut.
Vänta och se bara när varenda jävel får sparken och vi fortfarande har ett lag med syltryggar som inte kan vinna en match. Ångest deluxe.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Besvikelsen har gått över i raseri.
Tänker inte se en match till.
Dra åt helvete hela bunten. Cederqvist och Lil' fimp är okej. Dom får stanna.
Ingen jävel bryr sig om jag tittar eller inte. Betalar mitt cmore ändå. Men nu är fan cirkusen över för min del.
Tänker inte se en match till.
Dra åt helvete hela bunten. Cederqvist och Lil' fimp är okej. Dom får stanna.
Ingen jävel bryr sig om jag tittar eller inte. Betalar mitt cmore ändå. Men nu är fan cirkusen över för min del.
Wikegårds järnkaminer