stolpskott skrev:Och Bauta, vad menar du med föregående inlägg? Ska vi inte skriva på forumet utan istället att kolla på sammanfattningen?
Vad menar du
stolpskott skrev:Ska vi inte skriva på forumet utan istället att kolla på sammanfattningen?
???
Inlägget var bara en service för de som inte sett matchen. The Sportingnews är en kalassida för övrigt!
Tredje perioden, som du säger, mycket bra. Men har du inte sett finalmatcherna i Canada Cup -87 har du missat något historiskt. Så bra hockey kommer ALDRIG mer att spelas.
Hehe, nog om det. Jag förstod inte riktigt . Och jovisst klart jag har sett den, Lemiuxz avgör med att sätta den från pass från Gretzky, 6-5 till Kanada, eller?
Åter till JVM,
Endel backar i Sverige var lite osäkra så jag tror nog Oscar får chansen, Riddarn i målet på måndag?
Bautabröl skrev:
Tredje perioden, som du säger, mycket bra. Men har du inte sett finalmatcherna i Canada Cup -87 har du missat något historiskt. Så bra hockey kommer ALDRIG mer att spelas.
word!
en polare köpte hemdem från canada och det är ren och skär hockeypoesi från början till slut....KLM-kedjan...Lemieux..Gretzky...kan sitta här och rabbla namn hur länge som helst....om ni inte sett den finalserien från 87 så släpp allt ni har för er och gör det NU!!!;D
melker skrev:haha detta är ju jäkligt kul och sen koliderar inte finalen med DIF matchen imorrn heller, tusan vad Wikegård är hetlevrad när han kommenterar!
Skönt att inte ha någon som ska vara så jävla korrekt hela tiden utan verkligen säger vad han tycker.