JVM 07/08

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

degen skrev:
Bautabröl skrev:
pekka21 skrev:...såna här matcher ser man inte ofta i ES om man säger så.
Jag skulle nog säga 1 av 100.

Hur mycket jag än älskar Djurgår´n, så är inte Elitserien någon vidare underhållning, förutom den matchen av hundra då´rå!
Ja, det var an mycket bra och underhållande match. Två spelare var bänkade och det var tyvärr Oscar Eklund och Stefan Ridderwall.
Oscar spelade. Jag såg honom nårra gånger och Wikegård nämnde hans namn. Dock hade han inte mycket speltid.
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

Bautabröl skrev:
stolpskott skrev:Och Bauta, vad menar du med föregående inlägg? Ska vi inte skriva på forumet utan istället att kolla på sammanfattningen?
Vad menar du
stolpskott skrev:Ska vi inte skriva på forumet utan istället att kolla på sammanfattningen?

:shock: :shock: :shock: ???

Inlägget var bara en service för de som inte sett matchen. The Sportingnews är en kalassida för övrigt!

Tredje perioden, som du säger, mycket bra. Men har du inte sett finalmatcherna i Canada Cup -87 har du missat något historiskt. Så bra hockey kommer ALDRIG mer att spelas.
Hehe, nog om det. Jag förstod inte riktigt :lol: . Och jovisst klart jag har sett den, Lemiuxz avgör med att sätta den från pass från Gretzky, 6-5 till Kanada, eller? :wink:
Åter till JVM,
Endel backar i Sverige var lite osäkra så jag tror nog Oscar får chansen, Riddarn i målet på måndag?

Ni som vill njuta av målet 3-4 målet :)----> http://www.svt.se/svt/road/Classic/shar ... ik_1012483
degen

Inlägg av degen »

blocco skrev:
degen skrev:
Bautabröl skrev:
pekka21 skrev:...såna här matcher ser man inte ofta i ES om man säger så.
Jag skulle nog säga 1 av 100.

Hur mycket jag än älskar Djurgår´n, så är inte Elitserien någon vidare underhållning, förutom den matchen av hundra då´rå!
Ja, det var an mycket bra och underhållande match. Två spelare var bänkade och det var tyvärr Oscar Eklund och Stefan Ridderwall.
Oscar spelade. Jag såg honom nårra gånger och Wikegård nämnde hans namn. Dock hade han inte mycket speltid.
Ok, höll på med datan samtidigt som matchen var på tv!
Djurgården
Användarvisningsbild
warrant
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av warrant »

Sverige - Tjeckien

SVt24 13.55

Vinner vi matchen är vi klara för semi-final
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

warrant skrev:Sverige - Tjeckien

SVt24 13.55

Vinner vi matchen är vi klara för semi-final
Poäng räcker.. Tror att matcherna måste avgöras, men en övertidsförlust borde ju ge poäng.
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

Bautabröl skrev:
Tredje perioden, som du säger, mycket bra. Men har du inte sett finalmatcherna i Canada Cup -87 har du missat något historiskt. Så bra hockey kommer ALDRIG mer att spelas.
word!

en polare köpte hemdem från canada och det är ren och skär hockeypoesi från början till slut....KLM-kedjan...Lemieux..Gretzky...kan sitta här och rabbla namn hur länge som helst....om ni inte sett den finalserien från 87 så släpp allt ni har för er och gör det NU!!!;D
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

För er som inte sett:
Algot2003

Inlägg av Algot2003 »

Semifinal imorgon mot Ryssland kl 16.00 (svt 24)

Hoppas dom kan fortsätta sitt fina spel och ta sig till final. Är så härlig och se sånhär hockey som är lite mer öppen =)
jjonas

Inlägg av jjonas »

Om Hedman,Figren,Berglund och alla andra gör en riktigt bra match så kan vi nog slå Ryssarna
Användarvisningsbild
easer90

Inlägg av easer90 »

Frigren är helt otrolig :S Någon som ser matchen just nu?

Han är ju helt iskall
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

easer90 skrev:Frigren är helt otrolig :S Någon som ser matchen just nu?

Han är ju helt iskall
Jag kollar, Sverige skulle haft straff där på slutet. Synd, men vi har spelet i förlängningen. Vill helst slippa straffar när det är ryssland.
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

FINAL NÄSTA!!!! :D Första finalen på jag vet inte hur länge? Riktigt bra gjort av Småkronerna!
Sidney Crosby

Inlägg av Sidney Crosby »

Fyfan så gött! Figren är fenomenal. Han skulle varit mycket välkommen till oss nästa säsong. :)
Användarvisningsbild
melker

Inlägg av melker »

haha detta är ju jäkligt kul och sen koliderar inte finalen med DIF matchen imorrn heller, tusan vad Wikegård är hetlevrad när han kommenterar! :D
Användarvisningsbild
136_Djurgårdare
Kontakt:

Inlägg av 136_Djurgårdare »

melker skrev:haha detta är ju jäkligt kul och sen koliderar inte finalen med DIF matchen imorrn heller, tusan vad Wikegård är hetlevrad när han kommenterar! :D
Skönt att inte ha någon som ska vara så jävla korrekt hela tiden utan verkligen säger vad han tycker.

Småkronorna är kungar!
Skriv svar