Det där är dessutom lönekostnader för hela organisationen. Så svårt att jämföra spelartruppernas kostnad med dessa siffror. Men en sak är säker och det är att Brynäs hr stora problem med deras lönekostnader.Glory1 skrev: ↑2021-11-07 01:37:07Googlade, men kan det verkligen stämma? Lönekostnaderna för vissa lag känns rätt skumma..emilin skrev: ↑2021-11-07 00:30:32Varför, ärlig fråga.gaspo skrev: ↑2021-11-06 21:21:01Hell ya!vincebrgstr skrev: ↑2021-11-06 21:20:30 Skulle ni kunna tänka er Pennerborn som tränare, om han nu får kicken av Färjestad?
Vad är det ni anser vara så pass bra att vi inte ger de vi har nu chansen, vad har Pennan visat upp som gör honom till en perfekt tränare för oss.
Har personligen inget emot honom som person, men som tränare ser jag inte storheten.
Vi kritiserar de tränare vi har haft, anser att de inte har gjort ett bra jobb.
Ska vi titta på det material som, tränarna har haft tillgång att jobba med så ligger väl nästan FBK på det dubbla(kostnad) kontra oss, trots detta ser jag inte några större framgångar för fbk med pennan vid rodret.
Bara mina tankar ni andra kanske ser något som jag inte ser.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... ogst-loner
Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg
Det är ju inte billigt att bryta kontrakt. Jag vet inte hur många tränare som Brynäs fortfarande betalar för.mb81 skrev: ↑2021-11-07 14:41:40Det där är dessutom lönekostnader för hela organisationen. Så svårt att jämföra spelartruppernas kostnad med dessa siffror. Men en sak är säker och det är att Brynäs hr stora problem med deras lönekostnader.Glory1 skrev: ↑2021-11-07 01:37:07Googlade, men kan det verkligen stämma? Lönekostnaderna för vissa lag känns rätt skumma..emilin skrev: ↑2021-11-07 00:30:32Varför, ärlig fråga.gaspo skrev: ↑2021-11-06 21:21:01Hell ya!vincebrgstr skrev: ↑2021-11-06 21:20:30 Skulle ni kunna tänka er Pennerborn som tränare, om han nu får kicken av Färjestad?
Vad är det ni anser vara så pass bra att vi inte ger de vi har nu chansen, vad har Pennan visat upp som gör honom till en perfekt tränare för oss.
Har personligen inget emot honom som person, men som tränare ser jag inte storheten.
Ska vi titta på det material som, tränarna har haft tillgång att jobba med så ligger väl nästan FBK på det dubbla(kostnad) kontra oss, trots detta ser jag inte några större framgångar för fbk med pennan vid rodret.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Man brukar kunna se lönekostnader för spelare/tränare i noterna om man tankar årsredovisningen.mb81 skrev: ↑2021-11-07 14:41:40Det där är dessutom lönekostnader för hela organisationen. Så svårt att jämföra spelartruppernas kostnad med dessa siffror. Men en sak är säker och det är att Brynäs hr stora problem med deras lönekostnader.Glory1 skrev: ↑2021-11-07 01:37:07Googlade, men kan det verkligen stämma? Lönekostnaderna för vissa lag känns rätt skumma..emilin skrev: ↑2021-11-07 00:30:32Varför, ärlig fråga.gaspo skrev: ↑2021-11-06 21:21:01Hell ya!vincebrgstr skrev: ↑2021-11-06 21:20:30 Skulle ni kunna tänka er Pennerborn som tränare, om han nu får kicken av Färjestad?
Vad tror vi lill fimpen skadad nu när han kommer hem? Det verkar ju vara en epidemi bland DIF hockey.
Förstår om DIF vill ha alla papper i ordning innan man går ut med nyheten, men börjar bli lite orolig då det är helt tyst sedan flera dagar tillbaka. Skulle inte bli förvånad om Jocke sumpar det då San Jose säkert har krav på spel i dom 2 första linorna, medans Jocke säkert tycker annat.
Nu står det ju i Aftonbladet klart och tydligt att han kommer tillbaka till oss
Jeremy Colliton har fått sparken från Blackhawks, det kanske vore något för oss? Han lär inte få ett nytt uppdrag i NHL och har haft sina största framgångar inom svensk hockey. Djurgården är de som saknar coach. Möjlig fit!
Nu ser man ju framför sig ett skräckscenario där Lillfimp bildar radarpar med Sörensen och gör sådan tokbrak-succé att SJS plockar över båda två nästa säsong. 

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Titta på Eklunds Instagram story, en bild på han i dif tröjan och sen ”djuuuu” ovanför, borde kännas 100% nu.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Halloweengodis-koma. Skööönt med långhelg+1 vet du
Säg den glädje som varar
In med NARDELLA, sen är jag nöjd.