Ser bra ut, men jag skulle ha Printz som sista sjunde back.Stocky skrev: Femmorna borde se ut så här
Danielsson Bäcker Linkan
Axelsson Ottoson Anger
Hörnqvist Falk Ryno
Fimpen Engqvist Ölvestad
Väänänen T. Johansson
Marusak R. Petterson
T. Petterson Frylén
Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
-
Heeyy wtf?
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 1519855.ab
DIF har visat intresse för den nya Espen Knutsen.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 1519855.ab
DIF har visat intresse för den nya Espen Knutsen.
-
-
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Myrvold var väl heller inte direkt lyckad.rated_x skrev:hmm jacobsen gjorde ingen succe så det blir väl typ 2-3 i succe skalanSidney Crosby skrev:Lutar åt DIF tycker jag, alla norrmän har mer eller mindre gjort succé i DIF (Undantag Myrvold och Ask). Dessutom lär ju Knutsen höra av sig och tala gott om DIF
-
- Säsongskort: Ja
Jag håller i stort sett med, men Bäcker presterar inte tillräckligt tyvärr. Fimpen eller Enqvist får centra första, helst Engqvist, då Fimpen och Ölvestad passar bra tillsammans och är jobbiga att möta. Dessutom tycker jag det finns plats för Calle G, faktiskt på bekostnad av Bäcker som det ser ut just nu.Stocky skrev:Nu tycker jag det är dags att släppa ner C. Gustafsson till J20 igen när vi börjar bli fullt manskap.
Femmorna borde se ut så här
Danielsson Bäcker Linkan
Axelsson Ottoson Anger
Hörnqvist Falk Ryno
Fimpen Engqvist Ölvestad
Väänänen T. Johansson
Marusak R. Petterson/ Printz
T. Petterson Frylén
Mest kjedorna som är för mycket blaj i just nu. Bengan har det tufft just nu och känner för stor press att spela med Linkan han har gjort mer mål utan han i år, Ryno kan vara den som får igång honom. 4 Femman ska vara alá NHL och bara mata sönder motståndarna
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Personligen så förstår jag ingenting när man tycker att Printz inte är självklar. David gör ett mycket bra jobb i det tysta och håller motstådarspelare utanför slottet och är dessutom en som står upp när det hettar till. Marusak däremot har varit DIF´s sämsta spelare den här säsongen och dräller med pucken på blå och verkar nästan rädd att göra bort sig på isen. Låt han sitta på bänken och låt han spela lite PP där han kanske gör lite nytta och sen sparka honom nästa säsong om han inte kommer upp i fjolårets form.Stocky skrev:Nu tycker jag det är dags att släppa ner C. Gustafsson till J20 igen när vi börjar bli fullt manskap.
Danielsson Bäcker Linkan
Axelsson Ottoson Anger
Hörnqvist Falk Ryno
Fimpen Engqvist Ölvestad
Väänänen T. Johansson
T. Petterson Frylén
Mest kjedorna som är för mycket blaj i just nu. Bengan har det tufft just nu och känner för stor press att spela med Linkan han har gjort mer mål utan han i år, Ryno kan vara den som får igång honom. 4 Femman ska vara alá NHL och bara mata sönder motståndarna
Sen tycker jag att vi borde köra med fyra backpar för att på så sätt kunna köra på fyra hela femmor. Alltså, kläm in Printz och Eklund. Printz har faktiskt blivit stabilare i defensiven och är nog viktigare än vad många vågar erkänna. Det är dessutom härligt att se Ossi stötta Ericsson. De få gånger Ericsson varit inne har han fått grymt med beröm från Ossi, värt att kolla in det!nutarvidom skrev:Jag håller i stort sett med, men Bäcker presterar inte tillräckligt tyvärr. Fimpen eller Enqvist får centra första, helst Engqvist, då Fimpen och Ölvestad passar bra tillsammans och är jobbiga att möta. Dessutom tycker jag det finns plats för Calle G, faktiskt på bekostnad av Bäcker som det ser ut just nu.Stocky skrev:Nu tycker jag det är dags att släppa ner C. Gustafsson till J20 igen när vi börjar bli fullt manskap.
Danielsson Bäcker Linkan
Axelsson Ottoson Anger
Hörnqvist Falk Ryno
Fimpen Engqvist Ölvestad
Väänänen T. Johansson
T. Petterson Frylén
136_Djurgårdare skrev:Personligen så förstår jag ingenting när man tycker att Printz inte är självklar. David gör ett mycket bra jobb i det tysta och håller motstådarspelare utanför slottet och är dessutom en som står upp när det hettar till. Marusak däremot har varit DIF´s sämsta spelare den här säsongen och dräller med pucken på blå och verkar nästan rädd att göra bort sig på isen. Låt han sitta på bänken och låt han spela lite PP där han kanske gör lite nytta och sen sparka honom nästa säsong om han inte kommer upp i fjolårets form.Stocky skrev:Nu tycker jag det är dags att släppa ner C. Gustafsson till J20 igen när vi börjar bli fullt manskap.
Danielsson Bäcker Linkan
Axelsson Ottoson Anger
Hörnqvist Falk Ryno
Fimpen Engqvist Ölvestad
Väänänen T. Johansson
T. Petterson Frylén
Jag håller med dig Printz blir bara bättre och bättre! Men vems plats ska Ronnie ta? Tycker Precis som du att Marusak inte har varit i närheten av förra säsongen och är nog en av dom sämre tyvärr.
Angående Jiri så borde han kanske petas som han spelar i dagsläget. Men vi vet alla vilken nivå han kan hålla och komma upp till. Dessutom känns det som slöseri att låta en spelare med hans lön att nöta bänk. Tror att han snart blir sig själv igen om Säcken, Micke och Montén fortsätter visa att de tror på honom.Stocky skrev:Jag håller med dig Printz blir bara bättre och bättre! Men vems plats ska Ronnie ta? Tycker Precis som du att Marusak inte har varit i närheten av förra säsongen och är nog en av dom sämre tyvärr.
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Ja det får vi hoppas att han blir. Håller med dig att han måste få chansen i några matcher till för att visa vad han verkligen kan göra. Händer det dock inget inom 5-6 matcher så bör man nog börja fundera om man verkligen kan fortsätta sätta honom före andra för att man lägger mycket pengar på honom. Då får man nog bita i det sura äpplet och sätta honom på bänken.blocco skrev:Angående Jiri så borde han kanske petas som han spelar i dagsläget. Men vi vet alla vilken nivå han kan hålla och komma upp till. Dessutom känns det som slöseri att låta en spelare med hans lön att nöta bänk. Tror att han snart blir sig själv igen om Säcken, Micke och Montén fortsätter visa att de tror på honom.Stocky skrev:Jag håller med dig Printz blir bara bättre och bättre! Men vems plats ska Ronnie ta? Tycker Precis som du att Marusak inte har varit i närheten av förra säsongen och är nog en av dom sämre tyvärr.