Linköpings HC - Djurgårdens IF, 20/12 2007
Härliga Djurgården!
DIF är märkliga i år, en urusel match på hemmaplan följs av en grym bortamatch. Nu vet inte jag hur det är med Linkan, det jag vet är att han var kass i matchen mot Ssk och lika kass idag innan hann försvann. Kanske är det en skada eller sjukdom som ligger bakom hans svaga insatser?
Minuset idag var att DIF föll tillbaka alldels för mycket i 3:dje perioden, vi satt stundtals i Larssons knä. Men det var en grymt viktig seger idag, härligt kämpat DIF!
DIF är märkliga i år, en urusel match på hemmaplan följs av en grym bortamatch. Nu vet inte jag hur det är med Linkan, det jag vet är att han var kass i matchen mot Ssk och lika kass idag innan hann försvann. Kanske är det en skada eller sjukdom som ligger bakom hans svaga insatser?
Minuset idag var att DIF föll tillbaka alldels för mycket i 3:dje perioden, vi satt stundtals i Larssons knä. Men det var en grymt viktig seger idag, härligt kämpat DIF!
-
LIC - DIF 20/12-07
1 - 2
DIF är tillbaka i stor stil och kämparhjärtta.
ETT MYCKET STORT TACK, och hoppas det är bra med Linkan
Richard DIF Skåne
DIF är tillbaka i stor stil och kämparhjärtta.
ETT MYCKET STORT TACK, och hoppas det är bra med Linkan
Richard DIF Skåne
Re: LIC - DIF 20/12-07
Riktigt bra med en efterlängtad vinst. Ssk vann med 7-0 mot Frölunga, haha.
Djurgården
- Lee Harvey Oswald
Blir inte klok på detta lag.
mönstret upprepas gång på gång
Kanon borta följs upp av kalkon hemma följs upp av KANON borta...osv
Grymt viktiga poäng ikväll
Nu kräver jag tråk-gnet-spel av DIF även på Hovet.
Ska vi till slutspel måste vi klara av att vinna hemma.
Skit i hur det ser ut, täpp till, förstör motståndarnas uppspel, anfall när det bjuds på läge.
Jag kan leva med det, bara det blir poäng
Matcherna mot MoDo var ju inga kosmetiska skönheter direkt. (2x3p).
Rätt så trista, men vad faan gör det
Skön Julhelg på er....
mönstret upprepas gång på gång
Kanon borta följs upp av kalkon hemma följs upp av KANON borta...osv
Grymt viktiga poäng ikväll
Nu kräver jag tråk-gnet-spel av DIF även på Hovet.
Ska vi till slutspel måste vi klara av att vinna hemma.
Skit i hur det ser ut, täpp till, förstör motståndarnas uppspel, anfall när det bjuds på läge.
Jag kan leva med det, bara det blir poäng
Matcherna mot MoDo var ju inga kosmetiska skönheter direkt. (2x3p).
Rätt så trista, men vad faan gör det
Skön Julhelg på er....
Hade Kall-El tippat på DIF idag?
Jag håller med LHO, spela bortaspelet hemma också. Det är bättre att spela lite försiktigare och ta 3 poäng, mig gör det inget HUR ni spelar, bara ni vinner, inte för att jag tycker DIF spelade "tråkigt" idag. Kanske lite väl försiktiga i 3:dje perioden, om det var medvetet eller omedvetet låter jag vara osagt, vi hade 0-2 mot ett starkt Lhc, då blir det kanske så här?
Härliga DIF.
Jag håller med LHO, spela bortaspelet hemma också. Det är bättre att spela lite försiktigare och ta 3 poäng, mig gör det inget HUR ni spelar, bara ni vinner, inte för att jag tycker DIF spelade "tråkigt" idag. Kanske lite väl försiktiga i 3:dje perioden, om det var medvetet eller omedvetet låter jag vara osagt, vi hade 0-2 mot ett starkt Lhc, då blir det kanske så här?
Härliga DIF.
Till och med period två såg allt bra ut, men i tredje spelade vi ju konstant "boxplay". Lite trist att se när vi kommer upp på offensiv blå, man lägger in pucken, men ingen hänger på. Jo det var någon minut halvvägs in i tredje, sen var det åter "boxplay". LHC hade mycket väl kunnat ta det här till förlängning för vi var bra tillbakapressade, speciellt efter reduceringen!
Sköna och viktiga tre poäng var det iaf!
Sköna och viktiga tre poäng var det iaf!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
En riktigt skön seger men det spelade visst ingen roll för LHC-fansen på jobbet och bland vännerna är precis som vanligt... de kan inte ta en förlust... DIF spelar tråkig hockey heter det... domaren var usel... de måste fan vara Sveriges sämsta fans, bortförklaringar finns hos alla men de är nog fasen värst. Ja ja, 3 härliga poäng, det är viktigast!
DIF 4 Ever
Det låter precis likadant när vi åker på en förlust! så tycker inte duska gnälla!!!Fnatte79 skrev:En riktigt skön seger men det spelade visst ingen roll för LHC-fansen på jobbet och bland vännerna är precis som vanligt... de kan inte ta en förlust... DIF spelar tråkig hockey heter det... domaren var usel... de måste fan vara Sveriges sämsta fans, bortförklaringar finns hos alla men de är nog fasen värst. Ja ja, 3 härliga poäng, det är viktigast!
DIF MOT RUBBET