Silly-Season 2021/22 uppdateras i första inlägg
Forsbacka Karlsson eller Dyma va?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jo det jävliga är att våra backar är för veka och inte klarar av att flytta på forwardsmb81 skrev: ↑2021-08-21 09:20:18Ekberg spelade inte igår. Men klart han ska skit ändå. Så jävligt var det väl inte om man tänker att 1 var i tom bur och 2 i PP. Spelet sitter inte än det är tydligt men så uselt är det inte vid lika styrka.Vinge skrev: ↑2021-08-21 09:12:45 5 insläppta mål igår igen...
Verkar som våra stabila , trygga backar gjorde en ny stor match ! DET GÅR INTE FÖR FORWARDS ATT FÖRSVARA OCH SKÖTA SPEL UPPBYGGAND , MARKERA MM ÅT DOM. Fan vad trött jag blir redan på dem enorma inkompetens de sitter på och kan verkligen få en hel huvudstad att bli arg.
Vad hände med att Arnesson och Ekberg skulle bara trygga defentiva pjäser.. och Svedberg i kassen verkade oxå osa klass igår ..
Ceterum censeo Solna esse delendam
Va det 7 boxplay igår? Vi älskar verkligen att sitta mestadels av matcherna utvisade. Det e ju löjligt att det säsong efter säsong ska vara likadant.
-
Drömmen: Sörensen / Pirri / nån riktigt oväntad bomb, typ Dominik Kahun
Mest troligt: Forsbacka-Karlsson eller Timashov
Mest troligt: Forsbacka-Karlsson eller Timashov
Matt Lorito.
Aldrig hört talas om. Nåja, kanske kan bli bra. Har ingen aning.
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja

Oväntat namn.
Ersättare till Eklund eller Ågren.. Bomben fortsätter alltså o ticka..
Senast redigerad av Doyle den 2021-08-21 12:11:09, redigerad totalt 2 gång.
Verkar vara en rätt vass målskytt iaf. Lite dalande produktion senaste åren. Välutbildad med 4 år på Brown om det säger något. Spännande iaf!
Manne/Willes ersättare kan man se Lorito som. Då kanske vi till och med kan vänta oss ett stort namn till.
-
Måste ju vara Ågrens ersättare annars är det ju en svag värvning för toppkedjorna
-
Lite mål från säsongen 17/18 ser väl lovande ut en spelare som inte tvekar

Svårt att säga. Det är väl ett rätt stort uppköp mot Ågren rent meritmässigt men det är ingen Sörensen direkt. Läser man artikeln så är det Manne/Ågrens ersättare. Ska väl in en forward till innan säsongsstart. Sen tror jag inte vi har råd med nån större värvning om Wille skulle lämna. Då blir det nog junior eller någon billig spelare som är kontraktslös eller nåt annat lag vill bli av med.Grabben från Söder skrev: ↑2021-08-21 12:22:20 Måste ju vara Ågrens ersättare annars är det ju en svag värvning för toppkedjorna
Äcklad av denna "satsning". Usch! Ett ytterligare svart hål i Djurgårdens Historia. Väck mig när detta mardrömsexperiment är över.
Med utländska spelare? Det är ändå bara 4 spelare. Jag kan tycka det är en eller två för många. Men också svårt att planera när Ågren blev skadad.
Typ hälften så många utländska som i fotbollen iaf.
Hur kan vi tänkas ställa upp bland forwardsen om vi räknar Lorito som Ågren/Willes ersättare. Jag tänker mig såhär:
Videll-Josef-Ny
Carey-Basse-Rhett
Lorito-Rensfeldt-Berget
Cederqvist-Engsund-Linus
Bjerselius
Får vi en toppforward utöver det vi redan har får vi ett riktigt bra lag och sen toppa med Wille blir det sjukt trångt om platserna. Men det kan också bli så att sista forwarden in kanske inte är den superforward alla drömmer om. Tycker ändå vi ska kunna utmana även om sista forwarden in är typ en tredjekedjespelare.
Videll-Josef-Ny
Carey-Basse-Rhett
Lorito-Rensfeldt-Berget
Cederqvist-Engsund-Linus
Bjerselius
Får vi en toppforward utöver det vi redan har får vi ett riktigt bra lag och sen toppa med Wille blir det sjukt trångt om platserna. Men det kan också bli så att sista forwarden in kanske inte är den superforward alla drömmer om. Tycker ändå vi ska kunna utmana även om sista forwarden in är typ en tredjekedjespelare.