Djurgårdens IF - Mora IK, 6/12 2007
Riktigt skönt att Otto är tillbaka.. Vi har visserligen "förlorat" Anger istället, men det här kan nog gå vägen.Rocker skrev:Är inte så himla orolig... så här kommer vi att ställa upp:
Linkan - Bäcker - Bengan
Petterson - Marusak
Axelsson - Otto - Ryno
Johansson - Väänänen
Danielsson - Eklund - Calle G
Printz - Frylén
Henrik Eriksson - Linus Persson
Ericsson - O. Eklund
Tror absolut att Otto kan producera utan Anger. Åtminstone när han har spelare som Dick och Ryno bredvid sig. Dick var mycket bra senast och imorn kan det säkert bli ett par mål.
Förtydligande:blocco skrev:Riktigt skönt att Otto är tillbaka.. Vi har visserligen "förlorat" Anger istället, men det här kan nog gå vägen.Rocker skrev:Är inte så himla orolig... så här kommer vi att ställa upp:
Linkan - Bäcker - Bengan
Petterson - Marusak
Axelsson - Otto - Ryno
Johansson - Väänänen
Printz - Frylén
Ericsson - O. Eklund
Tror absolut att Otto kan producera utan Anger. Åtminstone när han har spelare som Dick och Ryno bredvid sig. Dick var mycket bra senast och imorn kan det säkert bli ett par mål.
Detta är hur jag tror att vi kommer ställa upp....
Ojsan.. Sorry, my bad.Rocker skrev:Förtydligande:blocco skrev:Riktigt skönt att Otto är tillbaka.. Vi har visserligen "förlorat" Anger istället, men det här kan nog gå vägen.Rocker skrev:Är inte så himla orolig... så här kommer vi att ställa upp:
Linkan - Bäcker - Bengan
Petterson - Marusak
Axelsson - Otto - Ryno
Johansson - Väänänen
Printz - Frylén
Ericsson - O. Eklund
Då gäller det som jag sa om det skulle bli som du sa. Eller äsch vafan det blir ju bara krångligt, skit i det hela..
Haha, hur som helst så är fler spelare tillbaka... Otto, Frylén och Falken bör kunna spela i morgon. Det är najs... Kanske vi till och med kan skrapa ihop tre ordentliga kedjor och köra på fyra backpar...blocco skrev:Ojsan.. Sorry, my bad.Rocker skrev:Förtydligande:blocco skrev:Riktigt skönt att Otto är tillbaka.. Vi har visserligen "förlorat" Anger istället, men det här kan nog gå vägen.Rocker skrev:Är inte så himla orolig... så här kommer vi att ställa upp:
Linkan - Bäcker - Bengan
Petterson - Marusak
Axelsson - Otto - Ryno
Johansson - Väänänen
Printz - Frylén
Ericsson - O. Eklund
Då gäller det som jag sa om det skulle bli som du sa. Eller äsch vafan det blir ju bara krångligt, skit i det hela..
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Med Ottosson, Falk och Frylén tillbaka kan det mycket väl bli vinst. Utan dem blir det dessvärre otroligt svårt att ens ta poäng, mot ett äckligt diciplinerat Mora.
Djurgårdens IF - Mora IK (med skadade spelare med) 4-2
Bengan
Ottosson
Jiri
Dick
Publik: 4674
Djurgårdens IF - Mora IK (med de skadade spelarna borta) 1-3
Bengan
Djurgårdens IF - Mora IK (med skadade spelare med) 4-2
Bengan
Ottosson
Jiri
Dick
Publik: 4674
Djurgårdens IF - Mora IK (med de skadade spelarna borta) 1-3
Bengan
Det största orosmolnet inför kvällen är att seriens sämsta domare Herr Robert Lahti kommer skrinna runt på hovets is och va lika usel som vanligt. Tror att det är femte matchen DIF spelar på hemmaplan iår som Lahti dömmer. Sen är det ju alltid underhållande att linjeman Takula kommer stå i fem extra sekunder och vänta vid varje nedsläpp för att få plocka bort nån stackars tekare som inget hellre vill än att spela ishockey...
- Lee Harvey Oswald
Nu har jag gjort mitt så nu är det ta mig tusan upp till spelarna att visa var skåpet skall ståLee Harvey Oswald skrev:Phuu..Kall-El skrev:Nu har i alla fall jag gjort mitt för att det skall bli seger i kvällens vitikga match. Kommer lägga in ett spel på Mora seger och då vet alla att vi minst polckar 1 pinne i alla fall....
Känns genast mindre oroligt i magen inför kvällen

.... Begriper inte hur jag kunde hitta mora-seger till 3.75x insatsen, men det är en helt annan historia.