EspenK skrev: ↑2021-04-09 17:30:54
Tydligen Berglund som pucklat på sin fd flickvän. Därför han står utanför laget. Vansinne!
Känslan är ju att killen behöver hjälp fortsatt. Hoppas Brynäs hjälper honom genom att erbjuda terapi mm. Orolig för honom.
Vart har du hört det? Tvärtom har jag läst, det har inget med misshandel att göra.
EspenK skrev: ↑2021-04-09 17:30:54
Tydligen Berglund som pucklat på sin fd flickvän. Därför han står utanför laget. Vansinne!
Känslan är ju att killen behöver hjälp fortsatt. Hoppas Brynäs hjälper honom genom att erbjuda terapi mm. Orolig för honom.
Ursäkta men personligen är jag inte ett dugg orolig för honom, snarare flickvännen, undrar vad hon har fått utstå under resan när det har gått illa i Bulans karriär, gick väll sådär även förra året i Djurgården, även om det producerades en del från hans klubba.
Låter elakt men Brynäs kan skicka honom åt h...(om detta stämmer) lägg pengarna som skulle läggas på förövaren istället på offret.
daaviid skrev: ↑2021-04-09 21:33:28Det enda som jag kan se är detta "Därför spelar inte Patrik Berglund – misstänks för brott mot ex-flickvän".
Vi läser samma text........... jag har ingen mer info.
Och då är min fråga till dig och övriga här inne som drar samma slutsats. Varför i helvete tror ni att det handlar om misshandel? Det är ju enbart förutfattade meningar. Det står "brott mot ex-flickvän". Det betyder ju inte att han har krökt ett enda hårstrå på hennes kropp. Han har väl kanske lika gärna bara tagit ett järn för mycket, gått förbi hennes nuvarande bostad och eventuellt krossat rutan med en sten. Det är också ett brott. Det kan handla om precis vad som helst.
Späd inte på några sjuka rykten utan att ni har vatten på kvarnen. Tragiskt att hålla på sådär. Det kommer att komma fram förr eller senare, men jag tror då inte att han har spöat på sin ex.
Har inte pratat ett ord om någon misshandel. Länkade bara till en annan källa. Sedan upp till var och en att göra vad de vill med det man läser.
Har inte påstått att just du har gjort det heller. Det var bara ett konstaterande från min sida.
Ville bara förtydliga min åsikt, tycker inte heller man ska spekulera i sådana här situationer. Däremot naturligtvis högintressant att läsa det som skrivs. Kommer ju inom kort stå klart vad som egentligen hänt.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm