Frölunda HC - Djurgårdens IF, 3/12 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
warrant
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av warrant »

Är en ryss som dömer ikväll
Användarvisningsbild
Palmgren

Inlägg av Palmgren »

warrant skrev:Är en ryss som dömer ikväll

Han han är riktigt dålig. Han dömer för exat ingenting.
Användarvisningsbild
Elias

Inlägg av Elias »

Länk till matchchatten någon?
Användarvisningsbild
Palmgren

Inlägg av Palmgren »

1-0 till Djurgården, Christian "Fimpen" Eklund!
MAP

Inlägg av MAP »

Vilka chanser i andra perioden.. helt sjukt hur bra DIF är. Rena rånet att det står 1-1. Om bara någon kunde lära Bäcker hur man skjuter över ett utsträckt benskydd från 2 meter så hade det varit avgjort..
Användarvisningsbild
Diffe89
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Jag hatar sargen.
Användarvisningsbild
Doyle

Inlägg av Doyle »

Är så in i bängen less på dessa "skitmål" som drabbar oss när vi har fått Frölunda att stånga sig vimmelkantiga mot vår försvarsmur :(
Användarvisningsbild
Pinnen

Inlägg av Pinnen »

Fyfan så jävla surt, om detta målet kommer va avgörande i matchresultatet vet jag inte vad jag gör :shock:
Användarvisningsbild
Palmgren

Inlägg av Palmgren »

Äckliga Frölunda har tur som vanligt. Bedrövligt deras första mål är.
Användarvisningsbild
roj

Inlägg av roj »

änu en förlust!! 2-1
MAP

Inlägg av MAP »

Man kan inte säga att det är tur heller. Bäcker och Engqvist har fria lägen, men missar. Precis som Danielsson i andra perioden. Kallio gör 2-1 från bakom mål. Kan inte vara en slump när det händer så ofta.

Axelsson bäst på plan ikväll. Han skapar flera lägen både åt sig själv och andra helt på egen hand.

Ikväll måste Frölunda vunnit minst 75% av alla tekningar. Helt otroligt hur jävla dåligt det är varenda match.
Användarvisningsbild
Ritterwand

Inlägg av Ritterwand »

DIF skapade gott om lägen, tillräckligt för att sätta ett par till. Speciellt Danielssons läge på Brembergs fantastiska pass borde renderat i ett mål.

Sen får vi inte glömma att Frölundas mål var en otroligt turlig sargstuds och att en frölundaspelare är på Larsson med klubban på det andra målet.
Användarvisningsbild
Raffe_DIF89

Håller me Säcken

Inlägg av Raffe_DIF89 »

Jag håller me säcken till fullo! Vi borde vunnit den här matchen och jag fattar inte att dom inte har kollat upp det jävla fusk som frölunda håller på med! Ett exakt likadant mål gjorde Daniel Alfredsson 5-2 mot luleå under lockout säsongen. Det luktar lika jävla mycke röv i deras ruttna jävla skithål!

Dömdes Rynos 2-1 mål bort mot Timrå i lördags så är det rent obegripligt att rövlundas 2-1 mål idag inte vart bortdömt

JÄVLA SKITHÖGAR!!! FÖRSÖK STOPPA OSS FRÅN ATT VINNA 17:E SM GULDET IVÅR NI KOMMER ÄNDÅ INTE ATT LYCKAS ERA JÄVLA AS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MOT 17:E
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

Jag är inte alls bitter över denna förlust, visst det känns ju lite men ändå. Vad var det, 11 juniorer vi ställde upp med? Nej, jag tycker vi faller med flaggan i top. Danne riktigt bra idag, Ryno, såväl Bengan.Dick var otrolig stundtals! Men vi måste sätta våra chanser i en sån här match, det gjorde vi inte. Och vi förlorade. Nu kör vi över Mora på torsdag(?)!
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

MAP skrev:Ikväll måste Frölunda vunnit minst 75% av alla tekningar. Helt otroligt hur jävla dåligt det är varenda match.
50-22 till VF. Falken och Ottosson (våra bästa tekare) borta samtidigt som Bäcker och Engqvist förlorade nästan varenda tekning.
Skriv svar