Sparkade BIFfare...
Sparkade BIFfare...
Är dom ngt att ha eller... kanske något för en liten budget. Bif antar jag inte ger speciellt mycket till dom...
Vad tror ni ?
Vad tror ni ?

Har också funderat i dessa banor. De två beskrivs ändå här och var som "stjärnor som inte producerar", dussinlirare är de alltså inte. Samtidigt har väl Boorken haft en poäng i att peta dem, även om jag nog tycker det är i överkant att sparka dem. Men men, det är ju kaffeodlarnas problem.
Frågan är då hur pass intressanta de är för Dif (och även andra klubbar). Wahlberg blev citerad att han inte vill spela för någon annan, men det kan ju varit spel för galleriet. Båda två lär vara rätt revanschsugna dessutom, och som vår trupp ser ut i dagsläget borde de väl kunna slå sig in i vår andrakedja utan större problem? En try-put vore inte fel, kan man tycka. Sen hur styrelsen tänker är ju en annan femma...
Kanske nån Brynäsare är villig att i förtreten ändå ge sina synpunkter i frågan?
Frågan är då hur pass intressanta de är för Dif (och även andra klubbar). Wahlberg blev citerad att han inte vill spela för någon annan, men det kan ju varit spel för galleriet. Båda två lär vara rätt revanschsugna dessutom, och som vår trupp ser ut i dagsläget borde de väl kunna slå sig in i vår andrakedja utan större problem? En try-put vore inte fel, kan man tycka. Sen hur styrelsen tänker är ju en annan femma...
Kanske nån Brynäsare är villig att i förtreten ändå ge sina synpunkter i frågan?
- grandstoff
-
- Säsongskort: Ja
Det är med stor glädje jag ser att inte ledningen blandar sig i affärer med dessa spelare... Håller man inte måttet i BIF och kämpar till varje pris, ja då ska man inte heller vara aktuell för Djurgården..
Vad jag hört är Nisse Ekman utfryst borta i San José, ett lån kanske kan vara aktuellt?
Fernholm kanske skulle kunna vara aktuell för ett lån han med?
Med Nisse och Ferna i truppen skulle ledningen kunna lägga sina resurser på att få hem Ragnarsson och "Fimpen" Eklund, då skulle jag våga hoppas på slutspel igen.
Vad jag hört är Nisse Ekman utfryst borta i San José, ett lån kanske kan vara aktuellt?
Fernholm kanske skulle kunna vara aktuell för ett lån han med?
Med Nisse och Ferna i truppen skulle ledningen kunna lägga sina resurser på att få hem Ragnarsson och "Fimpen" Eklund, då skulle jag våga hoppas på slutspel igen.