Sparkade BIFfare...

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
shma

Sparkade BIFfare...

Inlägg av shma »

Är dom ngt att ha eller... kanske något för en liten budget. Bif antar jag inte ger speciellt mycket till dom...

Vad tror ni ?
Bild
Erik I

Inlägg av Erik I »

Har också funderat i dessa banor. De två beskrivs ändå här och var som "stjärnor som inte producerar", dussinlirare är de alltså inte. Samtidigt har väl Boorken haft en poäng i att peta dem, även om jag nog tycker det är i överkant att sparka dem. Men men, det är ju kaffeodlarnas problem.

Frågan är då hur pass intressanta de är för Dif (och även andra klubbar). Wahlberg blev citerad att han inte vill spela för någon annan, men det kan ju varit spel för galleriet. Båda två lär vara rätt revanschsugna dessutom, och som vår trupp ser ut i dagsläget borde de väl kunna slå sig in i vår andrakedja utan större problem? En try-put vore inte fel, kan man tycka. Sen hur styrelsen tänker är ju en annan femma...

Kanske nån Brynäsare är villig att i förtreten ändå ge sina synpunkter i frågan?
Användarvisningsbild
grandstoff

Inlägg av grandstoff »

Om de skulle gå till en svensk klubb får de spela först när nästa transfer-fönster öppnar. Går de till t.ex. Finland får de spela direkt. Det talar ju för att de inte kommer spela vidare i Sverige...
nutarvidom
Säsongskort: Ja

Inlägg av nutarvidom »

Tyckte mig höra L. Grankvist surra om Wahlberg till Timrå, på "jumbotronen" i Hovet. Men jag kan ha hört fel.
Användarvisningsbild
Gårdare
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Gårdare »

nutarvidom skrev:Tyckte mig höra L. Grankvist surra om Wahlberg till Timrå, på "jumbotronen" i Hovet. Men jag kan ha hört fel.
Stämmer bra det.
Användarvisningsbild
Johaan
Kontakt:

Inlägg av Johaan »

Kass spelare? :D
GOGO FIMPEN!
Ultra

Inlägg av Ultra »

Wahlberg är på G till MoDo och finnen är nästan klar för Timrå har jag hört.
LIVERPOOL TILL I DIE
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

MIettinen klar för Lagnau i Schweiz...
Ultra

Inlägg av Ultra »

m0ng00se skrev:MIettinen klar för Lagnau i Schweiz...
Hmna hos en fin läktarkulturs publik iafall:D
LIVERPOOL TILL I DIE
Kuremyr

Inlägg av Kuremyr »

Det är med stor glädje jag ser att inte ledningen blandar sig i affärer med dessa spelare... Håller man inte måttet i BIF och kämpar till varje pris, ja då ska man inte heller vara aktuell för Djurgården..

Vad jag hört är Nisse Ekman utfryst borta i San José, ett lån kanske kan vara aktuellt?

Fernholm kanske skulle kunna vara aktuell för ett lån han med?

Med Nisse och Ferna i truppen skulle ledningen kunna lägga sina resurser på att få hem Ragnarsson och "Fimpen" Eklund, då skulle jag våga hoppas på slutspel igen.
Skriv svar