Öhhh det första jag skrev om detta initiativ var att jag tyckte det var bra. Att jag sedan direkt får associationen till bågskytte när jag ser symbolen kan jag tyvärr inte göra något åt. ( Att det dessutom är en bågskyttetavla gör det inte direkt enklare att inte bortse från det hela. )DIF_Soldier skrev:Att Kall-El hade något negativt att säga om saken var ju väntat. Men varför klaga?
Visst, Hovet är den viktigaste kuggen men inte fan kan man förvänta sig att JK ska köpa Hovet med hjälp av posters? De gör ju vad de kan - just nu ser de till att fler går på hockey. Själva grejen ligger ju i DIFs händer, de vet om situationen och skulle självklart köpa Hovet om tillfälle ges.
Kampanjen riktas istället mot de Djurgårdare som faktist inte förstår allvaret i situationen. Det kommer att få fler att tänka om. Helt rätt.
Även om det går sakta med Hovet-affären så är vi på rätt väg. Alla hemmamatcher 2008-09, 2009-10 ska ju spelas där. Ett steg framåt.
Även om DIF kanske inte har råd så kanske man bör tänka på att det stora felet ligger i att man inte vill sälja Hovet.
Vidare skrev jag att det hade varit bra om kopplingen till arenafrågan varit med i själva utformningen på kampanjen då denna fråga är den enskilt viktigaste för föreningens framtid. Jag skrev INTE någonstans att jag ville se en kampanj som helt koncentrerade sig på arenafrågan.
Var någonstans har jag nämnt att JK skall kunna köpa Hovet? Här är snarast det viktiga att man för upp frågan på dagordningen igen för den verkar helt ha glömts bort.
Sedan vill jag passa på att nämna att jag inte ens tagit upp det faktum att man valt att betala pengar till Aftonbladet för att annonsera där. Efter den tidningens rena lögner om en viss händelse i Köpenhamn borde samtliga riktiga Djurgårdare bojkotta skiten.