Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/11 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

odburt skrev:Jag tycker faktiskt domaren överglänstes i "sopighet" av kommentatorn på C+. Han var så värdelös att jag slog näven i borden och skrek i frustration över alla fel, på namn, spelsituationer, resonemang m.m. Har de handplockat idioter eller vad?!
Dom kanske också har skadeproblem :wink:
Freddeman

Inlägg av Freddeman »

[quote="blocco"]Domaren idag var under all kritik. Som hockey-fanatiker och som människa kräver jag att han aldrig ska få döma hockey på Elitnivå igen. Sorgligt att se. Tycker det är nästan på gränsen till att sudden ska spelas om med en riktig domare. (Inte för att vi har någon svensk sådan heller men ändå)

Domaren var väl från Tyskland om jag inte minns fel. Säger inte det allt :) ?
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

Freddeman skrev:
blocco skrev:Domaren idag var under all kritik. Som hockey-fanatiker och som människa kräver jag att han aldrig ska få döma hockey på Elitnivå igen. Sorgligt att se. Tycker det är nästan på gränsen till att sudden ska spelas om med en riktig domare. (Inte för att vi har någon svensk sådan heller men ändå)
Haha, jo visst. Där har vi förklaringen gott folk :D :wink:
Användarvisningsbild
ludde-
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av ludde- »

Var det några som saknades förutom Axelsson, Frylén och Petterson?

Timrå hör hemma i SM-Liiga...
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

ludde- skrev:Var det några som saknades förutom Axelsson, Frylén och Petterson?

Timrå hör hemma i SM-Liiga...

Eklund, Bäcker och Ask.
Djuuuuuuuuuuuuu
Användarvisningsbild
Rocker

Inlägg av Rocker »

Tycker det är grymt starkt att ta poäng borta mot Timrå med det lag vi ställde upp med... very nice!
Webmaster
Webmaster

Inlägg av Webmaster »

Freddeman skrev:
blocco skrev:Domaren idag var under all kritik. Som hockey-fanatiker och som människa kräver jag att han aldrig ska få döma hockey på Elitnivå igen. Sorgligt att se. Tycker det är nästan på gränsen till att sudden ska spelas om med en riktig domare. (Inte för att vi har någon svensk sådan heller men ändå)
Användarvisningsbild
Stocky
Säsongskort: Ja

Inlägg av Stocky »

Webmaster skrev:
Freddeman skrev:
Varför klistra du om det inlägget för?

Fattar inte varför vi ska låna in massa tajkon dommar från skit ligor för, okej om det va NHL domare, men hallå tyskar och annat löst folk kan stanna hemma!

Ps. Han är skyldig mig en ny TV för min åkte ut ur fönstret efter sudden utvisningen
Användarvisningsbild
carl-bysen

Inlägg av carl-bysen »

Härligt med en pinne uppe i Timrå inte många som klarar det. Synd att Timrå vann i sudden men en pinne är klart godkänt även till Sveriges bästa bortalag :D
Skriv svar