Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/11 2007
Timrå IK - Djurgårdens IF, 1/11 2007
Jag tycker JK bör satsa på den här resan.Det är Höst lov för dom som går i skola och timrå ligger inte så långt bort.Med 1 buss där uppe sjunger vi bort deras supportrar
vad förväntar du dig att folk ska svara nu då? man får ju ändå inge perspektiv på´t.Bjorne skrev:Hur många planerar att åka till timrå?
vi vet ju att JK redan planerat ung. vilka resor dom ska arrangera, så vi får nog shilla lite änsålänge:P
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
Jag är sugen på att åka upp, om någon har plats i någon bil, PM:a mig eller ännu hellre maila mig på odburt@hotmail.com.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- carl-bysen
- carl-bysen
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Känns som ett lämpligt tillfälle att plocka in en eller två hängivna juniorer med tanke på skadeläget som tornar upp sig vid horisonten, Bäcker, Frylén, Ask, Axelsson, mfl.
Tycker Calle redan visat vägen med tåga och framåtanda, våga chansa med ett par duktiga "junisar"
Kan vara lämpligt just nu också då DIF är inne i en bra trend, sånt smittar ju som bekant av sig på självförtroendet
Tycker Calle redan visat vägen med tåga och framåtanda, våga chansa med ett par duktiga "junisar"
Kan vara lämpligt just nu också då DIF är inne i en bra trend, sånt smittar ju som bekant av sig på självförtroendet