Hur motiverar du detta inlägg ?Ja Linkans femma har ju misslyckats helt
Kan inte direkt påstå att de har misslyckats på något sätt.
Linkan har utan att spela på topp producerat 10 poäng och Bengan har gjort 5 mål.
Hur motiverar du detta inlägg ?Ja Linkans femma har ju misslyckats helt
Med tanke på att Bremberg är en utpräglad offensiv spelare, med tydliga brister defensivt, och därmed är ett riskmoment i varje match, så håller jag med om att han gjort en mindre bra säsong.Frasse skrev:Hur motiverar du detta inlägg ?Ja Linkans femma har ju misslyckats helt
Linkan har utan att spela på topp producerat 10 poäng och Bengan har gjort 5 mål.
visst han är en offensiv spelare...och kanske inte är den som backcheckar hem allra mest men han gör sitt jobb i försvaret och får spela rätt mycket boxplay åxå så att han brister i defensiven tycker jag inte man kan säga....alla spelare har roller i laget och hans roll är inte den defensiva rollen så med utgångspunkt från hans roll så gör han ett bra jobb defensivt.rikkard skrev:Med tanke på att Bremberg är en utpräglad offensiv spelare, med tydliga brister defensivt, och därmed är ett riskmoment i varje match, så håller jag med om att han gjort en mindre bra säsong.Frasse skrev:Hur motiverar du detta inlägg ?Ja Linkans femma har ju misslyckats helt
Det stora problemet med första-kedjan är att de inte spelar som ifjol. Hörnqvist har bytt position, står knappt aldrig framför mål längre. Det leder till att Bremberg inte har någon att passa.