Biljettråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Gode
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Biljettråden

Inlägg av Gode »

Tips, ge inte upp riktigt än. Lyckades efter massvis av klickande få tag i 2 biljetter bredvid varandra (c, men vafan)
Mash

Inlägg av Mash »

Efter en kötid på 1:15 timme så lyckades jag få biljetter. Hur skapades kösystemet kan man undra, inte rimligt att sälja slut Globen på 1 timme.

För er som inte fått biljetter, fortsätt uppdatera sidan, dyker upp ströplatser på alla etage om man bara klickar runt
Användarvisningsbild
leffe06
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av leffe06 »

Ställde mig i kö vid 10:00, blev min tur vid 11:03 men det var segt som kola...blev precis klar med mitt köp!
Användarvisningsbild
Johanneshov

Inlägg av Johanneshov »

leffe06 skrev:Ställde mig i kö vid 10:00, blev min tur vid 11:03 men det var segt som kola...blev precis klar med mitt köp!
De är rätt otydliga med att det går att köa innan biljettsläpp. Man får bara hoppas att det blir ens tur efter biljettsläpp och inte innan. Jag började köa kvart i och kom in kl 10:04.
AlltidoavsettDIF

Inlägg av AlltidoavsettDIF »

Sidan verkar ha hängt sig fullständigt för mig, folk som börja köa efter mig har hunnit köpa medans det fortfarande "snart är din tur". Dra åt helvete.
Användarvisningsbild
Johanneshov

Inlägg av Johanneshov »

AlltidoavsettDIF skrev:Sidan verkar ha hängt sig fullständigt för mig, folk som börja köa efter mig har hunnit köpa medans det fortfarande "snart är din tur". Dra åt helvete.
Då har du förmodligen missat din lucka (p.g.a. bokningssystemets brister) och inte skickats vidare till bokningssidan.
Jimpen
Säsongskort: Ja

Inlägg av Jimpen »

Johanneshov skrev:
leffe06 skrev:Ställde mig i kö vid 10:00, blev min tur vid 11:03 men det var segt som kola...blev precis klar med mitt köp!
De är rätt otydliga med att det går att köa innan biljettsläpp. Man får bara hoppas att det blir ens tur efter biljettsläpp och inte innan. Jag började köa kvart i och kom in kl 10:04.
Ja, alltså det där med att köa innan osv är sjukt egentligen. Sist hade jag stora problem att komma igenom kön så testade att köa innan denna gången.

Köade typ 09:45 och kom igenom runt 09:58, "inga biljetter till försäljning"
Vid 10:00 uppdaterades inte sidan automatiskt, så då gick jag in på länken i mejlet igen och kom automatiskt till biljettsidan direkt. Antagligen för att jag redan kommit igenom vid 09:58.

Så vid 10:03 hade jag köpt tre biljetter. Förra gången tog det typ 20-30 minuter.
Detblir3poäng

Inlägg av Detblir3poäng »

NU fick jag komma in i värmen på sidan och fick en biljett.. mitt i det mindre glada mail jag höll på att skriva till biljettinfo ;)
Mash

Inlägg av Mash »

Nu har jag fått biljetter så är inte speciellt bitter, men om det stämmer att folk har börjat köa 9:45 så är det ett enormt tjänstefel hos DIFHockey. Om du informerar att länken inte är aktiv förrän 10:00 så ska den inte vara aktiv förrän 10:00. Skiter egentligen i om sajten kraschar om man öppnar upp den 10:00 (som den troligtvis gör), men kom inte och säg en sak och gör en helt annan. Dåligt hanterat.

Inlägg av #10 »

Johanneshov skrev:
Det står klart och tydligt att länken inte fungerar före 10, men tydligen gjorde det d

Inlägg av #10 »

Mash skrev:Nu har jag fått biljetter så är inte speciellt bitter, men om det stämmer att folk har börjat köa 9:45 så är det ett enormt tjänstefel hos DIFHockey. Om du informerar att länken inte är aktiv förrän 10:00 så ska den inte vara aktiv förrän 10:00. Skiter egentligen i om sajten kraschar om man öppnar upp den 10:00 (som den troligtvis gör), men kom inte och säg en sak och gör en helt annan. Dåligt hanterat.
Exakt, jag klickade på länken prick 10,00, kom in 11,04
joisch

Inlägg av joisch »

Nån som har 2 st biljetter att sälja till torsdag? Vore oerhört tacksam!
Manijock

Inlägg av Manijock »

Fick också biljetter till slut. Men rekommenderar alla att skriva och säga vad ni tycker ändå. Fullständigt horribelt att de ska försöka dra in massa extramedlemmar i sista sekund istället för att gynna dem som hängt med hela vägen. Det här ska vara en fest för Djurgårdare, inte en massa turister som köper biljetter för två papp på svarta börsen. Måste finnas smidigare sätt att lösa detta på!

Inlägg av #10 »

joisch skrev:Nån som har 2 st biljetter att sälja till torsdag? Vore oerhört tacksam!
Finns fortfarande ströplatser kvar, gå in å köp
Användarvisningsbild
Daniel942
Säsongskort: Ja

Inlägg av Daniel942 »

Skaffa säsongskort, problem solved.
DIF!
Skriv svar