Semifinal 6 : Djurgårdens IF - Färjestad 16/4-2019

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Morwiin

Re: Semifinal 6 : Djurgårdens IF - Färjestad 16/4-2019

Inlägg av Morwiin »

Fy fan vad man saknar Högström :'(
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

#10 skrev:
Salas skrev:
RomOchCola skrev:Kan jag kräva pengarna tillbaka för det här
Det borde du verkligen. Du har inte fått vad du betalat för. Är lite som att betala för att se en film på bio, men strömmen har gått och ingen film visas. SF hade då återbetalat sina kunder, precis som Djurgården borde göra idag.

Lider med er alla som tvingades uppleva denna match live. Djurgården ska vara glada om någon av er besöker Hovet kommande säsong.
Hoppas ingen av dom icke-djurgårdare besöker nån djurgårdstillställning någonsin, man vinner tillsammans och förlorar tillsammans.
Ok, ska vi börja KUKMÄTA nu?

Eftersom känslan finns hos flera trogna supporters så är det ett problem för DIF (men, det kan så klart skita i)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Morwiin

Inlägg av Morwiin »

haha seriöst . Ta bort Walter han gör ju bara fel när han är inne.
Användarvisningsbild
Vikas

Inlägg av Vikas »

Vi hade inte fötterna på jorden idag.

Vi kommer lägga lite vikter i skridskorna tills nästa match för att åtgärda det.
Användarvisningsbild
Andspe
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Andspe »

Förväntar mig att Adam känner viss skuld och går ut och spikar igen match 7!
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

ken1968 skrev:
#10 skrev:
Salas skrev:
Det borde du verkligen. Du har inte fått vad du betalat för. Är lite som att betala för att se en film på bio, men strömmen har gått och ingen film visas. SF hade då återbetalat sina kunder, precis som Djurgården borde göra idag.

Lider med er alla som tvingades uppleva denna match live. Djurgården ska vara glada om någon av er besöker Hovet kommande säsong.
Hoppas ingen av dom icke-djurgårdare besöker nån djurgårdstillställning någonsin, man vinner tillsammans och förlorar tillsammans.
Måste ändå beundra din naivitet, och att du oavsett hur laget, spelare ledare agerar kysser deras fötter och ser dom som gudar utan krav och resultat. Önskar jag kunde va som du.
Handlar väl för fan inte om det. Klart som fan alla är besvikna. Men horungar hit, småflickor dit.....det är så jävla låg nivå att man skäms. Är det då fel att stå upp mot det?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
rikkard

Inlägg av rikkard »

Vi måste vara seriens mest ojämna lag. Våra toppar är fantastiska, men bottnarna avgrundsdjupa. Gissar att det handlar mycket om att vi har ett för svårt spelsystem. Vi behöver hitta mer balans och rakhet till nästa år. Det här finliret i försvarszon straffar sig gång på gång.

Nej, tillbaka till ritbordet igen. Ger upp säsongen nu, men hoppas fortfarande på nästa. Jocke och Robban har fortfarande mitt förtroende.
Senast redigerad av rikkard den 2019-04-16 21:05:07, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Vikas skrev:Vi hade inte fötterna på jorden idag.

Vi kommer lägga lite vikter i skridskorna tills nästa match för att åtgärda det.
Jag tror Robban kör bussen denna gång, så tar BussChaffisen Feedbacksamtalen.
Vad finns det kvar att skruva på nu liksom....? :cry:
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av #10 »

ken1968 skrev:
#10 skrev:
Salas skrev:

Måste ändå beundra din naivitet, och att du oavsett hur laget, spelare ledare agerar kysser deras fötter och ser dom som gudar utan krav och resultat. Önskar jag kunde va som du.
Naiv? Jag håller på Djurgården oavsett om det går bra eller dåligt, vet inte hur andra gör, är såklart besviken över resultatet och våra individuella misstag som kostar oss segern, men det är sånt som händer, vore kul om man fick pengarna tillbaka varje gång laget förlorade :lol:
daaviid

Inlägg av daaviid »

Lee Harvey Oswald skrev:

Lotta laget? Kunde ju bli en spännande krydda.
Användarvisningsbild
Salas
Säsongskort: Ja

Inlägg av Salas »

Ge mig en Djurgårdsröst i Cmore nu. Någon jävla ynkrygg ska stå till svars för de 13 850 som betalade dyrt för att bli våldtagna ikväll.

Varenda jävla kontrakt ska rivas.
Jacob Josefsson... lagets storstjärna... lagets lagkapten... lagets ynkrygg.

Han kan lika gärna stanna hemma på torsdag. Våra chanser att vinna är större utan honom.
Morwiin

Inlägg av Morwiin »

Salas skrev:Ge mig en Djurgårdsröst i Cmore nu. Någon jävla ynkrygg ska stå till svars för de 13 850 som betalade dyrt för att bli våldtagna ikväll.

Varenda jävla kontrakt ska rivas.
Jacob Josefsson... lagets storstjärna... lagets lagkapten... lagets ynkrygg.

Han kan lika gärna stanna hemma på torsdag. Våra chanser att vinna är större utan honom.
Han kan ju ta med sig Lilja och guter som varit helt osynliga i slutspelet.
Användarvisningsbild
Celes

Inlägg av Celes »

Reideborn som nybliven pappa kommer tillbaka på Torsdag och förmodligen bättre än någonsin. Jag tror vi krigar oss till en vinst!

Önskar dock vi tog in Grewe istället för Walli
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

daaviid skrev:
Lee Harvey Oswald skrev:

Lotta laget? Kunde ju bli en spännande krydda.
Lotta i laget?
https://www.google.com/search?q=lotta+p ... gCRrx6DaxM:

Det kommer inte bli sämre, hon har faktiskt en envishet och tjurighet som DIF skulle behöva
Morwiin

Inlägg av Morwiin »

Celes skrev:Reideborn som nybliven pappa kommer tillbaka på Torsdag och förmodligen bättre än någonsin. Jag tror vi krigar oss till en vinst!

Önskar dock vi tog in Grewe istället för Walli
Holtz går ju dock föra båda dem där 2. Men tyvärr är väl Grewe och holtz ej spelbara.
Skriv svar