Semifinal 6 : Djurgårdens IF - Färjestad 16/4-2019
Re: Semifinal 6 : Djurgårdens IF - Färjestad 16/4-2019
Fy fan vad man saknar Högström :'(
- Lee Harvey Oswald
Ok, ska vi börja KUKMÄTA nu?#10 skrev:Hoppas ingen av dom icke-djurgårdare besöker nån djurgårdstillställning någonsin, man vinner tillsammans och förlorar tillsammans.Salas skrev:Det borde du verkligen. Du har inte fått vad du betalat för. Är lite som att betala för att se en film på bio, men strömmen har gått och ingen film visas. SF hade då återbetalat sina kunder, precis som Djurgården borde göra idag.RomOchCola skrev:Kan jag kräva pengarna tillbaka för det här
Lider med er alla som tvingades uppleva denna match live. Djurgården ska vara glada om någon av er besöker Hovet kommande säsong.
Eftersom känslan finns hos flera trogna supporters så är det ett problem för DIF (men, det kan så klart skita i)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
haha seriöst . Ta bort Walter han gör ju bara fel när han är inne.
Vi hade inte fötterna på jorden idag.
Vi kommer lägga lite vikter i skridskorna tills nästa match för att åtgärda det.
Vi kommer lägga lite vikter i skridskorna tills nästa match för att åtgärda det.
Förväntar mig att Adam känner viss skuld och går ut och spikar igen match 7!
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Handlar väl för fan inte om det. Klart som fan alla är besvikna. Men horungar hit, småflickor dit.....det är så jävla låg nivå att man skäms. Är det då fel att stå upp mot det?ken1968 skrev:Måste ändå beundra din naivitet, och att du oavsett hur laget, spelare ledare agerar kysser deras fötter och ser dom som gudar utan krav och resultat. Önskar jag kunde va som du.#10 skrev:Hoppas ingen av dom icke-djurgårdare besöker nån djurgårdstillställning någonsin, man vinner tillsammans och förlorar tillsammans.Salas skrev:Det borde du verkligen. Du har inte fått vad du betalat för. Är lite som att betala för att se en film på bio, men strömmen har gått och ingen film visas. SF hade då återbetalat sina kunder, precis som Djurgården borde göra idag.RomOchCola skrev:Kan jag kräva pengarna tillbaka för det här
Lider med er alla som tvingades uppleva denna match live. Djurgården ska vara glada om någon av er besöker Hovet kommande säsong.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Vi måste vara seriens mest ojämna lag. Våra toppar är fantastiska, men bottnarna avgrundsdjupa. Gissar att det handlar mycket om att vi har ett för svårt spelsystem. Vi behöver hitta mer balans och rakhet till nästa år. Det här finliret i försvarszon straffar sig gång på gång.
Nej, tillbaka till ritbordet igen. Ger upp säsongen nu, men hoppas fortfarande på nästa. Jocke och Robban har fortfarande mitt förtroende.
Nej, tillbaka till ritbordet igen. Ger upp säsongen nu, men hoppas fortfarande på nästa. Jocke och Robban har fortfarande mitt förtroende.
Senast redigerad av rikkard den 2019-04-16 21:05:07, redigerad totalt 1 gånger.
- Lee Harvey Oswald
Jag tror Robban kör bussen denna gång, så tar BussChaffisen Feedbacksamtalen.Vikas skrev:Vi hade inte fötterna på jorden idag.
Vad finns det kvar att skruva på nu liksom....?

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Naiv? Jag håller på Djurgården oavsett om det går bra eller dåligt, vet inte hur andra gör, är såklart besviken över resultatet och våra individuella misstag som kostar oss segern, men det är sånt som händer, vore kul om man fick pengarna tillbaka varje gång laget förloradeken1968 skrev:Måste ändå beundra din naivitet, och att du oavsett hur laget, spelare ledare agerar kysser deras fötter och ser dom som gudar utan krav och resultat. Önskar jag kunde va som du.#10 skrev:Hoppas ingen av dom icke-djurgårdare besöker nån djurgårdstillställning någonsin, man vinner tillsammans och förlorar tillsammans.Salas skrev:Det borde du verkligen. Du har inte fått vad du betalat för. Är lite som att betala för att se en film på bio, men strömmen har gått och ingen film visas. SF hade då återbetalat sina kunder, precis som Djurgården borde göra idag.RomOchCola skrev:Kan jag kräva pengarna tillbaka för det här

Lotta laget? Kunde ju bli en spännande krydda.Lee Harvey Oswald skrev:Jag tror Robban kör bussen denna gång, så tar BussChaffisen Feedbacksamtalen.Vikas skrev:Vi hade inte fötterna på jorden idag.
Ge mig en Djurgårdsröst i Cmore nu. Någon jävla ynkrygg ska stå till svars för de 13 850 som betalade dyrt för att bli våldtagna ikväll.
Varenda jävla kontrakt ska rivas.
Jacob Josefsson... lagets storstjärna... lagets lagkapten... lagets ynkrygg.
Han kan lika gärna stanna hemma på torsdag. Våra chanser att vinna är större utan honom.
Han kan lika gärna stanna hemma på torsdag. Våra chanser att vinna är större utan honom.
Han kan ju ta med sig Lilja och guter som varit helt osynliga i slutspelet.Salas skrev:Ge mig en Djurgårdsröst i Cmore nu. Någon jävla ynkrygg ska stå till svars för de 13 850 som betalade dyrt för att bli våldtagna ikväll.
Reideborn som nybliven pappa kommer tillbaka på Torsdag och förmodligen bättre än någonsin. Jag tror vi krigar oss till en vinst!
Önskar dock vi tog in Grewe istället för Walli
- Lee Harvey Oswald
Lotta i laget?daaviid skrev:Lotta laget? Kunde ju bli en spännande krydda.Lee Harvey Oswald skrev:Jag tror Robban kör bussen denna gång, så tar BussChaffisen Feedbacksamtalen.Vikas skrev:Vi hade inte fötterna på jorden idag.
https://www.google.com/search?q=lotta+p ... gCRrx6DaxM:
Det kommer inte bli sämre, hon har faktiskt en envishet och tjurighet som DIF skulle behöva
Holtz går ju dock föra båda dem där 2. Men tyvärr är väl Grewe och holtz ej spelbara.Celes skrev:Reideborn som nybliven pappa kommer tillbaka på Torsdag och förmodligen bättre än någonsin. Jag tror vi krigar oss till en vinst!