Semifinal 4: Djurgårdens IF - Färjestad 12/4-2019

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Semifinal 4: Djurgårdens IF - Färjestad 12/4-2019

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

minalman skrev:
BOMBOM BOUCHARD skrev:
minalman skrev:
BOMBOM BOUCHARD skrev:Inte förtjänat tröjan.....suck....när ska det ta slut?

Tröstar mig att vissa bevisligen aldrig spelat själva, möjligen bortgallrade i mycket tidig ålder.

LHO: det är inte dig jag syftar på även om du naturligtvis ändå får argumentera tillbaka. :wink:
Jag ringde Ranelid igen. Han förstod precis vad du menar.
”Det är tur att skribenterna (de flesta i alla fall) i forumet inte är hockeyspelare. Den här negativa inställningen är det absolut sämsta man kan ta med sig in i ett lagbygge. ”
minalman 2012
7 år kan rymma en imponerande karriär som hockeyspelare! :D
Learning by doing är både snack och verkstad.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
Lidingö DIF
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Semifinal 4: Djurgårdens IF - Färjestad 12/4-2019

Inlägg av Lidingö DIF »

Förtjäna tröja hit och dit.

Jag vet dock med 100% säkerhet att jag INTE förtjänar tröjan. Jag dricker för mycket (dock av mycket hög kvalitet), jag är synisk, sarkastisk och ordet "rätt" värdegrund kan få mig att överväga att ge den havre-fascisten som uttalat det en välförtjänt lavett. Däremot ser jag upp till världens vackraste förening och stödjer den med säsongskort, medlemskap, ägarskap, souvenirköp och bidrag och jag blir lite lätt förälskad att se dessa fantastiska idrottsmän representera oss. När det gäller Dicken funderar jag också på att skriva in honom i mitt testamente.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Skriv svar