Alla till Hovet!

Förvarnade ju om att en annan skulle resa bort.daaviid skrev:Yes, ny tråd! Krossa!
Edit: Praetori, segpropp. Tråden har varit igång i typ 1½ timme.
Lider med dig. Själv riskerar jag att få problem om vi går till final. Frugan har fått för sig att familjen ska på skidsemester en långweekend nästkommande helg.Henkos skrev:Skapligt viktig match. Det jävliga är att man bokat upp sig på en spavistelse med sambon med övernattning så vetefan när man ska kunna se matchen.
FBK kommer nog komma ut och köra stenhårt från start. Kan vi bara hålla emot de någorlunda i första perioden har vi nog en bra chans. Hoppas Josef kan spela, vi behöver hans tekningar om inte annat.
Ah segt, vi får hoppas på tö då om vi nu skulle gå så långt. Själv kommer jag vara mitt i en flytt till hus under finalen men först ska vi ju ta oss dit.BOMBOM BOUCHARD skrev:
Lider med dig. Själv riskerar jag att få problem om vi går till final. Frugan har fått för sig att familjen ska på skidsemester en långweekend nästkommande helg.
Jag kollar smhi och hoppas på vädergudarna...…
Matchen då?
Vattendelare. Gissar att FBK har en växel till, de måste vinna ikväll.
Hoppas vi hittat ett sätt att spela mot dem. När jag tittar tillbaka så vänder matchserien typ när Adam räddar straffen. 0-3 där, då hade det nog varit helt andra siffror i matchserien.
Känner exakt samma. Men satan vad peppad man är. Förväntar mig mental inställning från alla på läktaren idag.Daniel942 skrev:Är så sjukt nervös idag, har inte känt denna nivå sen matchen mot Västerås när vi gick upp. Är helt säker på torsk. Skulle förvåna mig oerhört om vi skulle lyckas knipa 3 segrar i rad. KÄMPA!