Semifinal 4: Djurgårdens IF - Färjestad 12/4-2019
Re: Semifinal 4: Djurgårdens IF - Färjestad 12/4-2019
Om nu Pennerborn släpper situationen bättre än senast så kan väl fjomparna i studion göra det också.
Härligt! Vi är verkligen där. Gör de bästa matcherna för säsongen. Alla spelar bra idag! Gillar att FBK tycker att de spelat en bra match. Tycker att vi är klart bättre. Något som är riktigt dåligt (som vanligt) är Petter Rönnqvist analyser.
Sluta tjata om det där jävla HV-målet. Ett fel rättfärdigar inte att dom ska göra fler fel. Nu gör man rätt (enligt regelboken) kan ni bara acceptera det cmore?
Pennerborn måste ju fått ligga imorse.. han tog ju bortdömda målet som en kung medan Lena och Petter kämpar för att få någon på denna jord att gråta över det!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
Precis. Men om SHL gick ut och officiellt sa att det var fel så kunde diskussionen dödascrike skrev:Sluta tjata om det där jävla HV-målet. Ett fel rättfärdigar inte att dom ska göra fler fel. Nu gör man rätt (enligt regelboken) kan ni bara acceptera det cmore?
-
Norell var en jäkla kung idag. Håller med wiken!
Skön musik i omklädningsrummet 

Man skulle kanske kunna ta upp den sinnessjukt ojämna bedömningsnivån vid deras dubbla pp'n I slutet... Snacka om att sila mygg och svälja kameler.
It's the hope that kills you.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Låter logiskt eftersom jag inte gillar honom trots att jag brukar fatta tycka för de flesta av våra junisar. Han tar så himla många dåliga beslut alldeles för ofta bara. Har tagit flera helt onödiga utvisningar och verkar ofta hamna i situationer där han ställer till för laget med att vara offside i målgården eller dylikt.sensei skrev:Är det bara jag som smågillar Walli? Han har sånt som jag gillar och den där specialla NHL-stilen, påminner lite om Blomstrand back in the day. Hoppas att Walli får en bättre accelration i sin utveckling än honom dock.
Motsatsen till Dennis Svensson som jag är mycket imponerad av hur han hanterar likvärdiga situationer.
Expert.
Sitter och nyper mig själv.
DIF utan Engqvist, Josefsson, Tom Nilsson och Jonte Davidsson håller på att ta sig till en final. Kan det verkligen hända. Återstår att se om mättnaden smyger sig in nu när vi har matchboll för det är hungern som kan ta oss hela vägen.
DIF utan Engqvist, Josefsson, Tom Nilsson och Jonte Davidsson håller på att ta sig till en final. Kan det verkligen hända. Återstår att se om mättnaden smyger sig in nu när vi har matchboll för det är hungern som kan ta oss hela vägen.
Jag har aldrig varit orolig. 

Jävligt synd att alla bortdömda mål ska ta fokus från våra prestationer. Det är bara snack om målen hela tiden. Vi är det bättre laget just nu och det är därför Färjestad förlorar.
- Lakrisal
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Internbox i FBK? Slagsmål hur som helst när bönderna eskorterades ut ur arenan
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
+1ciirree skrev:Jävligt synd att alla bortdömda mål ska ta fokus från våra prestationer. Det är bara snack om målen hela tiden. Vi är det bättre laget just nu och det är därför Färjestad förlorar.
Du glömde dem andra 4a spelarna oxåEspenK skrev:Sitter och nyper mig själv.