SHL 18/19 : Växjö - Djurgårdens IF 26/2-2019
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL 18/19 : Växjö - Djurgårdens IF 26/2-2019
Jag tror vi saknar ett par-tre shinniminnar i vår trupp. Ena riktigt djävliga målkåta djävlar som retar motståndare och gäckar domare.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Lee Harvey Oswald
Om du såg matchen ....så borde du noterat att det flesta av DIF:s lägen var "Nästan-chanser", ganska lugn match för Fasth.Praetori skrev:Saknar spets? Vi har så mycket spets att hälften av våra forwards lär försvinna på grund av NHL/KHL.Lee Harvey Oswald skrev:Utrota Växjö, det är ingen bra by
Vi saknar spets idag i avgörande lägen, bra attityd dock, finns att bygga vidare på.
Jensen stabil!
Tror inte #24 Väck-sjö kommer spela klart slutspelet, någon kommer ledsna till slut (men, så klart ingen i DIF)
Växjö klart giftigare när lägen uppstod.
Med en Jensen i "gammal form" hade detta varit klart efter period 2
.... och ja, i 5-3 saknade vi spets, finns ju några centrala pjäser ur spel.
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2019-02-26 21:19:18, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Och Hallam påpekade att shinnimin borde spela mer hockey. Journalistik av hög klass! (NOT!)DIFLuWi skrev:Men hur kan kommentatorn prata om hockeyhjärta på shinnimin? Tycker han att det är nått att sträva efter? Att skada motståndare, filma och tramsa...
Avgå för fan!
Stolt, men aldrig nöjd
Får tacka Mr Potatohead för att han gästspelade som kommentator i cmore.
Schinnimink är en spelare som folk säger "man älskar att ha honom ens eget lag men hatar att möta.." Jag gillar inte killens uppsyn eller sätt att spela hockey på. Har hellre Ahlén.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Tre? När såg vi en, bara en sån, i Djurgården senast?minalman skrev:Jag tror vi saknar ett par-tre shinniminnar i vår trupp. Ena riktigt djävliga målkåta djävlar som retar motståndare och gäckar domare.
Stolt, men aldrig nöjd
Var glad för detWishes skrev:Tre? När såg vi en, bara en sån, i Djurgården senast?minalman skrev:Jag tror vi saknar ett par-tre shinniminnar i vår trupp. Ena riktigt djävliga målkåta djävlar som retar motståndare och gäckar domare.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jag hade rätt. Vi skulle bli nollade.
Vårat powerplay utan Josefson är tragiskt.
Avskaffa tre mot tre.
- minalman
Vi är så inihelvete snälla.Wishes skrev:Tre? När såg vi en, bara en sån, i Djurgården senast?minalman skrev:Jag tror vi saknar ett par-tre shinniminnar i vår trupp. Ena riktigt djävliga målkåta djävlar som retar motståndare och gäckar domare.
Eller han dansken Hardt som bara vek in och satte en pyts när det var dags att avsluta matchen. Varför hittar Jocke inga sånna?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- diftobbe89
2 år till med det att se fram emot.Mattias_87 skrev:Jag hade rätt. Vi skulle bli nollade.
Alla andra tränare med Musses PP-statistik hade fått sparken. Men inte i DIF. Därför sportchefer aldrig ska anställa sina polare.
En viktig del är att både 29 och 70 förlorar i princip alla tekningar i pp, vi torskar direkt minst 20-30 sek och med ett mindre bra uppspel så skicker de ut pucken igen.Mattias_87 skrev:Jag hade rätt. Vi skulle bli nollade.
Otroligt dålig bortamatch tom i 3e när vi jagar deras ledning :/.
Den som kom på den briljanta idén att slänga in Bemström bakom mål i 5 mot 3 kan ju slänga sig i sjön direkt.
Kan vara den mest korkade idén jag nånsin sett på en hockeyrink.
- Lee Harvey Oswald
Haha,Vikas skrev:Den som kom på den briljanta idén att slänga in Bemström bakom mål i 5 mot 3 kan ju slänga sig i sjön direkt.
Ja, det var ett totalt misslyckat psykningsförsök, liksom
-Vad fan gör SHL 18/19:s Elias Pettersson bakom mål....och så skulle alla titta på det och glömma markera resten
Funkade så där

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan