Köp biljetter, sjung skiten ur er och sätt tryck på domarna! Nästa hemmamatch måste vi ta.

Jag tror tvärt om - här blir det dundertorsk vilket gör att förra segern känns väldigt bra i magen.Mattias_87 skrev:Vi har tagit 7 av 9 poäng mot dessa hittils men Växjö är mycket bättre nu än i höstas.
Jag tror vi har en bra chans att ta poäng eller vinna denna.
Tveksam till dundertorsk men hamnar vi kollektivt på hälarna defensivt som vi gjort ett par gånger på senaste så kommer Växjö få målchanser varje gång de växlar upp.Daniel942 skrev:Jag tror tvärt om - här blir det dundertorsk vilket gör att förra segern känns väldigt bra i magen.Mattias_87 skrev:Vi har tagit 7 av 9 poäng mot dessa hittils men Växjö är mycket bättre nu än i höstas.
Jag tror vi har en bra chans att ta poäng eller vinna denna.
Lee Harvey Oswald skrev:Mitt hopp står till "DIF-logiken", för precis allt pekar på smisk ikväll
Växjö är bästa hemmalaget och är väldigt svåra att få hål på.
DIF har ett helt lag på skadelistan (eller, njaa, många tongivande spelare borta iaf)
Vi har haft lite medstuds senaste 2 matcherna (ribba ut för motståndarna, DIF-mål i viktiga lägen)
Dessutom ska jag se matchen (hittills har vi vunnit alla matcher som jag missat)